Skip links

Analiza spletne strani

Ne dovolite, da vas prehiti konkurenca. Poskrbite, da vaša spletna stran deluje optimalno, za kar je zelo priporočljiva analiza spletne strani.

Da vam nekoliko olajšamo delo vam razkrivamo 5 standardnih korakov in kontrolnih seznamov za analizo spletne strani.

A še pred tem…

Zakaj je potrebna analiza spletne strani?

Za optimalno stanje spletne strani je potrebna analiza z uporabo orodij za analizo, preiskavo SEO, testa hitrosti strani in ocene uspešnosti. Ravno tako je odlična za iskanje večjih tehničnih ali slogovnih težav in razumevanja osnovnih trendov glede prometa vašega spletnega mesta.

Celovita osnovna analiza spletne strani po naslednjih 5 pristopih

1. Preglejte odzivnost mobilnega telefona 

Ključnega pomena je, da vaše spletne strani na mobilnih napravah delujejo enako dobro kot na računalniških zaslonih, iz vsaj treh razlogov, ki jih je Google uradno delil:
▪ Mobilna iskanja predstavljajo več kot 50% iskanj na spletnem mestu Google.com;
▪ Mobilna spletna mesta so na straneh iskalnikov višje prikazana;
▪ Obiskovalci bodo 5-krat hitreje zapustili spletno mesto, ki ni prijazno do mobilnih naprav.

2. Analizirajte promet na spletnem mestu

Uporabite lahko Google Analitiko in si odgovorite na ključna vprašanja:
▪ Ali se promet vašega spletnega mesta povečuje ali zmanjšuje?
▪ Od kod prihaja promet?
▪ Katere strani ustvarjajo največ prometa?
▪ Kakšna je stopnja obiskov ene strani? Kje ljudje zapustijo vaše spletno mesto?
▪ Ali obstaja razlika v mobilnem in namiznem prometu in vzorcih vedenja?

Če poznate priljubljenost različnih strani in katere od njih pritegnejo največ obiskovalcev ali najbolje pretvorijo, vam to lahko pomaga ponovno oceniti vaše trženjske akcije in dodelitev virov.

Spletna stran

3. Osredotočite se na 3 najpomembnejša SEO področja

  • Preglejte optimizacijo spletnih mest

Da se vaša stran dobro uvrsti v Googlu mora imeti določene elemente. Prepričajte se, da je vsaka stran na vaši spletni strani pravilno oblikovana z naslovnimi oznakami, meta opisi, pravilno strukturo podnaslovov in urejenimi notranjimi povezavami.

  • Preverite uvrstitve in pooblastila iskalnikov

Ni dovolj, da interno optimizirate svojo spletno stran za SEO. Razumeti morate tudi, kako se spopadate z drugimi spletnimi mesti v svoji niši. To je mogoče razdeliti na konkurenčno uvrstitev in moč domene.

  • Izvedite analizo povratne povezave

Moč domene je nujen ukrep, da vidite kje konkurenti pridobivajo povratne povezave, da lahko vi ponovite njihovo strategijo na način, ki vam ustreza.

4. Izmerite hitrost spletne strani 

Že vsem dobro poznano – počasno nalaganje spletne strani poleg odganjanja vaših obiskovalcev, prinese tudi nižjo uvrstitev na Googlu.

5. Preverite napake na spletni strani 

Nepravilne povezave in strani z napakami so neugodne za uporabnike in lahko povzročijo, da vas Google kaznuje.

 

Ste še vedno mnenja, da spletna analiza ni pika na i vašemu poslovanju, da ta poteka tekoče tudi na spletu in korak pred konkurenco?

Seveda vam pri vsem tem lahko pomaga tudi naša strokovno podkovana ekipa. Prijavite se na celovito spletno analizo.

POTREBUJEM POMOČ
ŽELIM SE PRIJAVITI NA SPLETNO ANALIZO

Brezplačen posvet