Skip links

Potrebujem novo spletno stran

Preverili bomo vaš trg, vaše potrebe, zamisli ter na podlagi tega načrtovali novo spletno stran, ki bo v Googlu visoko rangirana. Odločitev za izdelavo nove spletne strani je zagotovo ena od najpomembnejših marketinških odločitev. Ne glede na to, ali prodajate izdelke, storitve ali pa ste zagonsko podjetje, mora biti vaše spletno mesto zasnovano tako, da ustvarja kar se da odličen vtis in pretvarja obiskovalce v redne stranke oziroma kupce. zahtevajte brezplačen pregled spletne strani

Glavna načela Acente pri izdelavi spletne strani

Naše podjetje spletne strani izdeluje za generiranje povpraševanj in prodaje. Na ta način spletne strani prinašajo svojim lastnikom nov vir prihodka. Čeprav je vsaka spletna stran oziroma vsak projekt drugačen, pa pri izdelavi spletne strani upoštevamo nekaj ključnih načel.

Prvi vtis šteje

Vaša spletna stran mora v prvi vrsti izražati odličen prvi vtis o vašem podjetju. Na prav vseh napravah – prenosnikih, pametnih telefonih, tablicah – bi morala spletna stran izgledati popolno. Ljudje namreč knjige presojajo po platnicah; podjetja pa po njihovih spletnih straneh, ki so pogosto edino sredstvo, s pomočjo katerega ljudje presodijo kakovost.
Preden v Acenti pričnemo s fazo načrtovanja, vas najprej povabimo na sestanek. Na njem se z vami pogovorimo o obsegu projekta, ciljih ter vseh drugih potrebnih elementih oblikovanja, za katere želite, da so vključeni na vaši spletni strani.
Morda imate pri sebi že nekaj predlogov spletnih strani, ki so vam še posebej pri srcu. To je super.
Morda pa nimate niti ene ideje, kako bi vaša spletna stran sploh izgledala. Tudi to ni nič narobe, saj vam bomo mi ponudili veliko lastnih predlogov.
Četudi boste vse delo prepustili nam, bomo prav tako veseli sodelovanja z vami.

Spletna stran mora privabljati in konvertirati obiskovalce

Ne glede na to, ali želite imeti spletno stran za pridobivanje novih obiskovalcev ali jo boste uporabljali kot brošuro, da stranke o vas izvedo čim več, mora imeti spletna stran jasno zastavljeni cilj.
V Acenti vse spletne strani izdelujemo z jasnim ciljem. Pri postavljanju podstrani smo vedno osredotočeni na osnovni cilj strani. Vsebina na podstrani je torej usmerjena k temu, da privablja obiskovalce na stran. Na ta način ustvarjamo dvojno bralno pot za impulzivne ter še bolj metodične obiskovalce. Ustvarjamo logično navigacijo, da obiskovalci spleta čim hitreje pridejo do želenih informacij.

Vsebina spletne strani mora prodajati ugodnosti

V resnici skoraj nikogar več ne zanima, da je vaše podjetje, na primer, leta 1920 ustanovil vaš pradedek. Vse, kar jih zanima, je to, kar jim je všeč.
Prav vsak stavek na vaši spletni strani mora biti zato osredotočen na to, kako lahko po najboljših močeh pomagate obiskovalcem, da se približajo svojim ciljem.
A pradedek je vendarle lahko koristen, če se osredotočimo na koristi. Na primer:
Ker je bilo vaše podjetje ustanovljeno pred mnogimi leti, imate zato dolgoletne izkušnje in veliko referenčno vrednost na področju svoje panoge. Tudi zato ste lahko najboljša izbira za svoje stranke.
Naša ekipa je strokovno usposobljena tudi za pisanje kakovostnih besedil, zato vam z veseljem napišemo ustrezne vsebine za vašo spletno stran. Če želite na stran vnesti svoje besedilo, ga v Acenti prav tako z veseljem uredimo in za vas tudi optimiziramo.

Spletna stran mora imeti standardno vgrajeno SEO – search engine optimisation

Namesto da bi SEO dodajali kasneje, ga pri nas vgradimo še na začetku, torej v razvojnem procesu. Najprej pričnemo z raziskavo ključnih besed, vzporedno dodelujemo začetni dizajn. Naše ugotovitve namreč lahko vplivajo na strukturo in vsebino spletne strani.
V Acenti optimiziramo vse vsebine in ključne strani. Ko je spletna stran na domeni, jo vpišemo v Google. S tem zagotovimo, da je pravilno indeksirana. Nato sledi spremljanje narejenega. Na ta način se lahko učinkovito odpravijo ali preprečijo morebitna nihanja ob samem zagonu spletne strani. Obisk strani se posledično prične povečevati.

‘Mobile first’ – Najprej mobilno

Mobile first vključuje oblikovanje spletne strani, ki se prične z mobilno različico. Nato se prilagodi še večjim zaslonom. To je v nasprotju s tradicionalnim pristopom kjer je postopek ravno obraten.
To je lahko ključnega pomena, saj bistveno več obiskovalcev na vašo spletno stran želi priti preko mobilnega telefona kot preko namiznega računalnika. Ravno zato jim je treba zagotoviti dobro uporabniško izkušnjo, ko so na poti: besedilo mora biti dobro berljivo, stran enostavna za krmarjenje. Fotografije ter zemljevidi morajo biti lahko dostopni; zagotoviti je treba hitro odpiranje strani. V nasprotnem primeru bodo obiskovalci (vaše potencialne stranke) vašo spletno stran zapustili, še preden bodo izvedli kakršno koli akcijo, ki bi si jo tudi vi želeli.

Acentin edinstven način dela pri izdelavi spletne strani

Vsekakor je izdelovanje spletne strani kompleksen projekt. To pa še zdaleč ne pomeni, da mora zato postati vaša nočna mora. Pri Acenti smo resnično ponosni na svoj edinstven sistem dela, s katerim želimo preprečiti tudi čim več stresnih situacij ter omogočiti, da izdelovanje spletne strani poteka kar se da gladko in učinkovito.

Acentin edinstven način dela vsebuje šest ključnih točk. To so:

analiza stanja in potreb
oblikovanje domače strani
oblikovanje podstrani
programiranje
objava na spletu
podpora
1
korak: Analiza stanja in potreb

Na začetku se bomo pogovorili o vaših zahtevah glede oblikovanja in funkcionalnosti. Za navdih in inspiracijo poiščite druge spletne strani in si narišite načrt za svojo spletno stran. Na tej stopnji bomo od vas zahtevali kakšno besedilo (ali pa pomembnejše točke; le če boste želeli, da vam mi napišemo besedilo). Skupaj bomo izdelali specifikacijo spletne strani in se glede tega tudi pogovorili, da se tako prepričamo, da so vsi elementi nam in vam popolnoma jasni.

2
korak: Oblikovanje domače spletne strani

Ko potrdite specifikacijo, se lotimo dela in s tem seznanimo našo oblikovalsko ekipo. Prva stran, ki jo oblikujemo, je domača stran. Na njeni podlagi se določa slog spletnega mesta kar pomeni, da se lahko pogovorimo o skupnih elementih (meniji, pisave, barve, slogi slike …), še preden oblikujemo vse podstrani; to pa občutno skrajša postopek oblikovanja.

3
korak: Oblikovanje podstrani

Potem ko enkrat zasnujemo domačo stran, sledi naslednja faza, to je oblikovanje
preostalih strani spletnega mesta. Podstrani vam bomo poslali v pogled, da boste na ta način lahko videli, kako bo izgledal zaključen projekt, po potrebi pa bomo naredili morebitne spremembe.

4
korak: Programiranje

Programirati začnemo šele, ko je spletno mesto v celoti zasnovano in potrjeno. To občutno skrajša čas izdelave, saj razvijalci natančno vedo, kaj kodirajo. Na koncu preverimo kakovost (QA ang. Quality assurance) spletne strani in vam jo pošljemo v odobritev.

5
korak: Objava na spletu

Sedaj je čas, da vašo novo spletno stran ponesete v svet! Spletno stran bomo
postavili v živo, običajno na našem strežniku, ki je optimiziran za določeno hitrost (v ceno je vključeno tudi gostovanje). Na ta način bomo lahko spremljali njegovo delovanje. Vašo spletno stran bomo poslali Googlu, preverili morebitne preusmeritve in zagotovili, da se nova spletna stran pravilno indeksira.

6
korak: Stalna podpora

Najboljše spletne strani so tiste, ki se redno posodabljajo. Imeli boste popoln dostop do urejanje strani ali pa vam na vašo željo urejamo mi. Tu smo za vas da vam pomagamo v trenutkih, ko nas potrebujete.

Vas zanima cena za vašo spletno stran?

Če želite dobiti okvirno ceno za vašo spletno stran, se prijavite na brezplačen pregled vaše spletne strani. Na podlagi vaših odgovorov in pregleda vam bodo naši strokovnjaki pripravili brezplačen pregled in ceno.

Naroči brezplačen pregled

Katero platformo za izdelavo spletnih strani uporabljamo pri Acenti?

Večino spletnih strani izdelujemo v programu WordPress. Zakaj?

Ker:

  • omogoča preprosto upravljanje in posodabljanje spletne strani (pomembno je namreč, da to delate sami, brez posebnega programskega predznanja);
  • lahko preprosto in ekonomično dodajate funkcije, in sicer s pomočjo vtičnikov;
  • je prilagojeno za optimizacijo za iskalnike – SEO
  • je WordPress največja ter najbolj priljubljena spletna platforma na svetu, ki ne vključuje nikakršnih kompliciranih in čudnih sistemov, ki bi jih lahko obvladoval samo velik strokovnjak;
  • se lahko združuje z vsemi zunanjimi servisi; od e-trgovin, družabnih omrežij do CRM-jev, rezervacijskih sistemov ter podobno.

Kako najbolje vem, ali potrebujem novo spletno stran?

Tu je nekaj najpogostejših težav, ki nakazujejo na to, da je skrajni čas za posodobitev spletne strani.

Nizka stopnja konverzije ali pa je sploh ni

Nizka stopnja konverzije pomeni, da se zelo malo vaših obiskovalcev spremeni v kupce ali stranke. Kaj pomeni nizka stopnja konverzije, je odvisno od vašega prometa, trga in poziva k dejanju (CTA ang. Call to action). Če vaša spletna stran ne ustvarja dovolj potencialnih strank iz obiska, ki ga ima, je to splošni pokazatelj, da je nejasna, neprivlačna ali zapletena za navigiranje po strani.

Še huje pa je, da obstajajo tudi spletne strani, ki nimajo sledljivih konverzij, zato podjetja nimajo nobenih informacij o tem, kako dobro ali slabo spletna stran deluje. V takšnih razmerah je oglaševanje neodgovorno, saj učinkovitosti ni mogoče izmeriti na smiseln način.

Visoka stopnja zapuščanja strani (ang. Bounce rate)

Visoka stopnja zapuščanja spletne strani (ljudje, ki zapustijo vašo spletno stran, predno kliknejo na drugo stran) je znak, da je nekaj že v osnovi neprivlačno na spletni strani. Med pogoste vzroke visoke stopnje obiskov ene strani so običajno počasno nalaganje spletne strani, pomanjkanje notranje povezave s stranmi, ki se dobro uvrščajo v Googlu, neprivlačne postavitve, nejasno sporočanje in težave z uporabo na mobilnih napravah.

Spletna stran, ki ni optimizirana za mobilne naprave

Če vaša spletna stran ni optimizirana za mobilne naprave, boste potrebovali novo spletno stran! Ne glede na vaše tržišče, bi morali biti mobilni obiskovalci zelo pomemben del vaših obiskovalcev, saj jih že več kot polovica vstopa preko telefona. Če vaša spletna stran ni prijazna za mobilne naprave, ne le da izgubljate konverzije, ampak bo vaša spletna stran zapostavljena tudi v rezultatih iskanja z mobilnimi napravami, s čimer boste izgubili tudi obisk.

Potrebno se je zavedati, da prijaznost do obiskovalcev iz mobilnih telefonov pomeni mnogo več kot pa samo zagotavljanje, da vaša spletna stran deluje tudi na mobilnih napravah. Znotraj Google Analytics lahko opazite, da ima vaš mobilni obisk veliko nižjo stopnjo konverzije kot pa namizni obisk. To je lahko znak, da izkušnje za mobilne obiskovalce še vedno niso optimalne. Na primer, če je vaša spletna stran prilagojena za telefone, vendar so ključni elementi na zaslonih mobilnih telefonov prikazani precej nižje na strani kot bi morali biti, to lahko povzroči višjo stopnjo zapustitve mobilne strani in manjše število konverzij.

Nerodno vam je, ko pomislite, da pomembne stranke obiskujejo vašo spletno stran

To je eden od najpomembnejših znakov za alarm, saj je vaša spletna stran pomemben del vašega posla. V primeru, da vam je ob njej nerodno, so to dovolj veliki opozorilni znaki, da odreagirate.

Kaj povedo naše stranke o nas?

“Z izdelavo spletne strani sem bila zelo zadovoljna. Ker mi pogosto primanjkuje časa sem cenila samoiniciativnost sodelujočih pri izdelavi spletne strani, saj mi v samo izdelavo ni bilo potrebno vložiti veliko časa in truda. Naše sodelovanje se mi je zdelo zelo profesionalno in uspešno, moje mnenje je bilo vedno upoštevano in moje želje hitro realizirane.”

Katja Kermavner
Kermavner d.o.o.
Več izjav naših strank

Vas zanima cena za izdelavo spletne strani?

Cena vsake spletne strani, ki jo naredimo pri nas v Acenti, je določena zlasti glede na obseg dela. Ključni dejavniki, ki vplivajo na ceno, so:

  • število strani;
  • količina na novo napisane vsebine;
  • ali obstoječa vsebina potrebuje osvežitev;
  • morebitna odločitev za izdelavo logotipa, oblikovanje blagovne znamke;
  • morebitne dodatne funkcionalnosti, ki jih spletno mesto potrebuje, da lahko uspešno prehitite svojo konkurenco.

Če želite dobiti okvirno ceno za svoj projekt, je najbolje, da naročite brezplačen pregled. Naša ekipa vam bo posnela video pregled vaše spletne strani, ki nam bo pomagal predpostaviti okvirno ceno.

Od tu naprej lahko z vami sestavimo podrobnejšo specifikacijo, ki omogoča določitev končne oziroma konkretne cene. Ta bo vedno dogovorjena vnaprej in z naše strani ne boste nikdar deležni nedogovorjenih doplačil.

Kliknite na gumb in nam zaupajte, nekaj podatkov. V roku 2-3 dni boste prejeli video pregled in potem se bomo dogovorili za brezplačni pogovor ter specifikacijo vaše spletne strani.

Naročite brezplačen pregled vaše spletne strani