Vse to lahko strnemo v 13 poglavitnih točk, ki jih bo vsebovala Vaša digitalna strategija:
Analiza stanja in potreb
Analiza zajema trenutno stanje in želje, ki jih ima stranka, ter kaj je potrebno storiti, da zastavljene cilje tudi dosežemo.
Analiza problema
V tem delu določimo probleme, ki jih Vaše podjetje rešuje strankam in pregled načinov, kako jih rešujete.
Segmentacija kupcev
Naredimo pregled in analizo, kateri so glavni segmenti Vaših strank, segmentiramo Vašo že obstoječo bazo strank in pomagamo določiti najboljše strategije in vsebine za posamezni segment Vaših kupcev.
Edinstvena ponujena vrednost
V tej točki natančno opredelimo edinstvene ponujene vrednosti, ki jih Vaše podjetje nudi strankam.
Analiza konkurence
S pomočjo spletnih orodij ugotovimo, kdo je konkurenca ter kje so njene in kje Vaše primerjalne prednosti.
Predlog rešitve
V predlogu rešitve na podlagi ugotovitev iz predhodnih točk oblikujemo jasne usmeritve, ki zajemajo vse od spletnega nastopa, izbora platforme, spletne predstavitve po sistemu Why, How, What, do predlogov za nabiranje kontaktov (lead generation), avtomatizacije procesov in še kaj.
Določitev nakupne persone
Z določitvijo nakupnih person boste dobili jasen profil Vaših ciljnih strank, njihovih lastnosti, vedenja, odgovornosti, življenjskih slogov.
Pot do kupcev
Kako doseči morebitne kupce, je eno od ključnih vprašanj, ki jih odgovorimo z določitvijo komunikacijskih kanalov za posamezno ciljno skupino.
Raziskava ključnih besed
Naredimo izbor Vaših ključnih proizvodov in storitev ter izvedemo raziskavo o številu iskanj ključnih besed na ciljnih trgih.
Izbira pozicioniranja na spletu
Kaj je ključna prednost, s katero se podjetje pozicionira na spletu, je odvisno od vsakega primera posebej. Lahko je kakovost, hitrost cena, ali kaj drugega. V Vaši strategiji določimo, kje ste močni ter zasnujemo ustrezno komunikacijo.
Grajenje zaupanja in kredibilnosti na spletu
Uspeh vsakega podjetja je v veliki meri odvisen od zaupanja, ki ga do tega podjetja gojijo stranke. V tem delu strategije izberemo gradnike komunikacije za krepitev zaupanja in druge ukrepe (ustanoviteljeva zgodba, izobraževalne vsebine, pričevanja, kakovostna spletna podpora strankam ipd.), ki bodo utrdili vašo verodostojnost na spletu.
Razvoj produktov za uspešno prodajo na spletu
Skupaj določimo kategorije proizvodov in njihove lastnosti tako, da stranke privabijo, zadržijo in jih prepričajo v plačilo premijske cene. To pomeni, da najdemo, razvijemo in razvrstimo izdelke/storitve, ki so:
- brezplačni,
- vstopni,
- glavni,
- elitni.
Analiza in optimizacija procesa
V tem poglavitnem delu strategije analiziramo Vaš delovni proces in nato skupaj zasnujemo merljive kazalnike in cilje, ki bodo Vaše podjetje vodili na pot nenehne izboljšave.
Celotna strategija spletnega nastopa je zastavljena tako, da v kar največji meri vključuje zaposlene naših strank, na katere prenesemo znanja o delu z novimi orodji in izvajanju novih delovnih procesov. Na ta način bodo sposobni samostojno in uspešno opravljati svoje prenovljene delovne naloge. Ob tem pa jih bomo ves čas usmerjali, da bodo dosegli kar največ dobrih rezultatov in jim nudili nenehno podporo, ko se bo kaj zataknilo.