Skip links

Potrebujem digitalno strategijo za učinkovit nastop na spletu

Pomagamo vam poiskati ustrezno pozicijo na spletu in ustvariti učinkovit prodajni kanal. Ni pomembno, kako dobra je vaša spletna stran in podjetje, če na spletni strani nimate pravih obiskovalcev. Ne glede na to, s kakšnim področjem dela se ukvarjate, so predvidljivi in naraščajoči viri obiskovalcev življenjskega pomena za vsak posel. Zahtevajte brezplačen marketinški pregled

Kako lahko nastopam na spletu?

Na spletu lahko nastopite na dva načina:

1

lahko pričnete nastopati po občutku, se sproti učite ter prilagajate sprotnim situacijam

2

lahko pa si zasnujete temeljit in konkreten načrt, v katerem do najmanjše podrobnosti definirate prav vse

Seveda je prva možnost na začetku cenejša, vendar vas bo takšna izbira na dolgi rok stala bistveno več, saj se boste v procesu ves čas učili, popravljali napake, ponovno urejali že narejene spletne strani ter podobno. To je podobno kot pri gradnji hiše, za katero je pred gradnjo potreben dober in temeljit načrt. Druga izbira je zato vsekakor boljša, saj vam bo spletno dogajanje popolnoma jasno, stvari bodo tekle bistveno gladkeje; tudi izvajalci bodo točno vedeli, kaj v danem trenutku narediti.

Katera izbira je ustreznejša za vas

Če v tem hipu ne veste, katera izbira je za vas ustreznejša, najprej odgovorite na spodnja vprašanja.

Ali točno veste, kateri problem rešujete svojim strankam in koliko je ta problem boleč?
Ali imate natanko določeno in zapisano, kdo in kakšen je vaš kupec kot osebnost?
Ali veste, s čim se boste pozicionirali na spletu?
Kakšna je vaša edinstvena vrednost, ki jo lahko ponudite strankam?
Ali veste, kako boste na spletu gradili zaupanje in kredibilnost?
Ali imate že oblikovan prodajni krog za pridobivanje strank na spletu?
Ali ste že raziskali ključne besede za dobro pozicioniranje na spletu?

Če ste na vsaj 5 vprašanj odgovorili pritrdilno, ste na dobri poti. V nasprotnem primeru vam priporočamo, da se čim prej lotite temeljite in konkretne priprave načrta za nastop na spletnem trgu.

Podjetje Acenta ponuja popolnoma brezplačno analizo nastopa na spletnem trgu za vsa podjetja, ki potrebujete strukturiran načrt za učinkovito predstavitev na spletu.

Analiza pod okriljem strokovno podkovanega svetovalca

Če se boste odločili za analizo nastopa na spletnem trgu, vam bo eden od naših strokovno podkovanih svetovalcev pregledal vaše trenutne tržne kanale, konkurente in spletno stran.
Na podlagi tega vam bomo nato pripravili prilagojen in prioritiziran akcijski načrt, ki mu boste zlahka sledili. Na ta način si boste lahko dobro pripravili strukturiran načrt za spletni nastop. Z njim si boste omogočili večjo prodajo in uspeh.
Načrt lahko izpeljete sami, lahko pa vam tudi pri tem pomagamo mi. Zagotovili vam bomo strokovno izveden strukturiran načrt spletnega nastopa.
Analiza in akcijski načrt za spletni nastop sta popolnoma brezplačna; ne vključujeta nobene obveznosti uporabe naših storitev. Če vas zanima, kaj so pripravljeni narediti naši digitalni strokovnjaki za vaše podjetje, se za brezplačno analizo in načrt lahko odločite že sedaj.

Zahtevajte svoj brezplačen načrt nastopa na spletu

Kaj si ljudje mislijo o nas?

Super stvari v poslu nikoli ne počne ena oseba. Naredi jih skupina ljudi.
Več zgodb

Kako poteka Izdelava digitalne strategije nastopa na spletu?

Za uspešen in učinkovit nastop na spletnem trgu je osrednjega pomena, da imate opredeljene jasne cilje, ki jih želite doseči, ter izdelan podroben in sistematičen načrt, kako jih boste dosegli. Temu pristopu pravimo tudi digitalna strategija (ang. digital strategy oz. online strategy) in v Acenti vam z našim edinstvenim sistemom dela pomagamo sestaviti le za Vas prilagojeno strategijo. V šestih korakih bomo v neposrednem sodelovanju z Vami in Vašo ekipo pripravili:

Analizo stanja in potreb

Predlog rešitve
Priprava strategije
Izobraževanje vaših kadrov
Spremljanje rezultatov implementacije strategije
Odlična podpora ves čas trajanja projekta

Ko boste v roke dobili strategijo, boste pred seboj imeli pregleden dokument, iz katerega bo jasno razvidno:

1
Kakšno je stanje digitalnega marketinga in spletnega poslovanja v Vašem podjetju
2
Kje so Vaše prednosti
3
Kaj počne konkurenca
4
Imeli boste opredeljene razumljive in dosegljive cilje
5
Kaj in kako je potrebno postoriti, da jih boste tudi dosegli

Naročite brezplačen marketinški pregled

Naši marketinški strokovnjaki so vam na voljo da bodo pregledali vašo spletno stran in digitalni marketing.

Kliknite na spodnji gumb in naročite brezplačen marketinški pregled.

Zahtevajte svoj brezplačen marketinški pregled

Kaj dobite v digitalni strategiji?

Vse to lahko strnemo v 13 poglavitnih točk, ki jih bo vsebovala Vaša digitalna strategija:

Analiza stanja in potreb
Analiza zajema trenutno stanje in želje, ki jih ima stranka, ter kaj je potrebno storiti, da zastavljene cilje tudi dosežemo.

Analiza problema
V tem delu določimo probleme, ki jih Vaše podjetje rešuje strankam in pregled načinov, kako jih rešujete.

Segmentacija kupcev
Naredimo pregled in analizo, kateri so glavni segmenti Vaših strank, segmentiramo Vašo že obstoječo bazo strank in pomagamo določiti najboljše strategije in vsebine za posamezni segment Vaših kupcev.

Edinstvena ponujena vrednost
V tej točki natančno opredelimo edinstvene ponujene vrednosti, ki jih Vaše podjetje nudi strankam.

Analiza konkurence
S pomočjo spletnih orodij ugotovimo, kdo je konkurenca ter kje so njene in kje Vaše primerjalne prednosti.

Predlog rešitve
V predlogu rešitve na podlagi ugotovitev iz predhodnih točk oblikujemo jasne usmeritve, ki zajemajo vse od spletnega nastopa, izbora platforme, spletne predstavitve po sistemu Why, How, What, do predlogov za nabiranje kontaktov (lead generation), avtomatizacije procesov in še kaj.

Določitev nakupne persone
Z določitvijo nakupnih person boste dobili jasen profil Vaših ciljnih strank, njihovih lastnosti, vedenja, odgovornosti, življenjskih slogov.

Pot do kupcev
Kako doseči morebitne kupce, je eno od ključnih vprašanj, ki jih odgovorimo z določitvijo komunikacijskih kanalov za posamezno ciljno skupino.

Raziskava ključnih besed
Naredimo izbor Vaših ključnih proizvodov in storitev ter izvedemo raziskavo o številu iskanj ključnih besed na ciljnih trgih.

Izbira pozicioniranja na spletu
Kaj je ključna prednost, s katero se podjetje pozicionira na spletu, je odvisno od vsakega primera posebej. Lahko je kakovost, hitrost cena, ali kaj drugega. V Vaši strategiji določimo, kje ste močni ter zasnujemo ustrezno komunikacijo.

Grajenje zaupanja in kredibilnosti na spletu
Uspeh vsakega podjetja je v veliki meri odvisen od zaupanja, ki ga do tega podjetja gojijo stranke. V tem delu strategije izberemo gradnike komunikacije za krepitev zaupanja in druge ukrepe (ustanoviteljeva zgodba, izobraževalne vsebine, pričevanja, kakovostna spletna podpora strankam ipd.), ki bodo utrdili vašo verodostojnost na spletu.

Razvoj produktov za uspešno prodajo na spletu
Skupaj določimo kategorije proizvodov in njihove lastnosti tako, da stranke privabijo, zadržijo in jih prepričajo v plačilo premijske cene. To pomeni, da najdemo, razvijemo in razvrstimo izdelke/storitve, ki so:

  • brezplačni,
  • vstopni,
  • glavni,
  • elitni.

Analiza in optimizacija procesa
V tem poglavitnem delu strategije analiziramo Vaš delovni proces in nato skupaj zasnujemo merljive kazalnike in cilje, ki bodo Vaše podjetje vodili na pot nenehne izboljšave.

Celotna strategija spletnega nastopa je zastavljena tako, da v kar največji meri vključuje zaposlene naših strank, na katere prenesemo znanja o delu z novimi orodji in izvajanju novih delovnih procesov. Na ta način bodo sposobni samostojno in uspešno opravljati svoje prenovljene delovne naloge. Ob tem pa jih bomo ves čas usmerjali, da bodo dosegli kar največ dobrih rezultatov in jim nudili nenehno podporo, ko se bo kaj zataknilo.

Cena priprave digitalne strategije za učinkovit nastop na spletu

Cena priprave digitalne strategije je odvisna od več dejavnikov:

  • velikosti podjetja, števila različnih vrst artiklov in storitev;
  • ali pripravljamo strategijo tudi na družabnih omrežjih in prodajno strategijo za vašo prodajno ekipo.

Vse naše storitve vrednotimo po mesečnih blokih, npr. 30 ur na mesec. Znotraj tega bloka so delavnice, na katerih sodeluje strateg ter vaši zaposleni iz marketinga in prodaje. Vse skupaj vodi in povezuje vodja projektov. Ta bo koordiniral vse druge strokovnjake v Acenti, ki so potrebni za uspešno izvedbo strategije Tako bomo ustvarili učinkovito komunikacijo, ki bo pomagala doseči zastavljene cilje.

Točno ceno vam bomo povedali že pred začetkom sodelovanja in bo povsem brez skritih stroškov. Preden vam lahko povemo točno ceno, bomo morali opraviti povsem brezplačen in nezavezujoč marketniški pregled. Vseboval bo predlog načrta trženja vsebine ter informacije o cenah in nadaljnjih korakih, če se boste odločili, da vam pomagamo pripraviti ustrezen načrt.

Zahtevajte svoj brezplačen marketinški pregled