Gre za prestop iz faze zanimanja v konkretno dejanje, ki ga lahko natančno spremljamo in analiziramo s pomočjo sledenja konverzij.
Primeri konverzij vključujejo: oddano povpraševanje, izpolnjen obrazec, ogled specifične strani, klik na gumb, ogled videoposnetka, prijava na e-novice, naročilo storitve, registracija, ... V primeru spletnega oglaševanja je konverzija pogosto sinonim za trenutek, v katerem obiskovalec postane vaš kupec.
Kaj je stopnja konverzije?
Stopnjo konverzije lahko izračunate tako, da število konverzij preprosto delite s številom skupnih interakcij, ki jim je bilo mogoče slediti do konverzij v istem časovnem obdobju.
Če ste na primer prejeli 50 konverzij od 1000 interakcij, bo stopnja konverzije znašala 5 %, izračunana po enačbi 50 ÷ 1000 = 5 %.
Glavni cilj vsake uspešne spletne strani ali trgovine je izboljšati stopnjo konverzije tako, da bi čim več obiskovalcev opravilo želeno dejanje, kot so nakup, prijava ali izpolnitev obrazca. Povprečna stopnja konverzije na večini spletnih platform znaša med 2 % in 3 %, vendar višja stopnja kaže na bolj učinkovito uporabniško izkušnjo in prodajno strategijo.
Kaj je optimizacija stopnje konverzije (CRO)?
Optimizacija stopnje konverzije (CRO – Conversion Rate Optimization) je strateški proces, ki pomaga izboljšati učinkovitost vaše spletne strani, posledično pa vaše obiskovalce spreminja v vaše stranke.
Gre za neprekinjen proces preizkušanja, analiziranja in prilagajanja, kjer ugotavljamo, katere spremembe v dizajnu, vsebini ali strukturi strani najbolj prispevajo k povečanju konverzij. Cilj CRO je izboljšanje vsakega stika z uporabnikom za dosego najvišje možne stopnje konverzije.
Obstaja več tehnik za implementacijo CRO: