...

Konverzija

Začnite s svojo digitalno preobrazbo in povečajte stopnjo konverzije pod budnim očesom strokovnjakov

Višja konverzija, večja spletna prepoznavnost in boljši rezultati so le nekatere od prednosti, ki jih pridobite z našimi optimizacijskimi rešitvami. Naši strokovnjaki poskrbijo, da je vsak element optimiziran za popolnost.

Napredno sledenje
Pridobite dragocene podatke z uporabo sodobnih tehnik sledenja
Analiza digitalne prisotnosti
Pridobite poglobljeno oceno prisotnosti in predloge za strateške izboljšave
Optimizacija uporabniške izkušnje
Izboljšajte vse interakcije in s svojimi strankami ustvarite dolgoročne vezi
Optimizacija stopnje konverzije (CRO)
Osredotočanje na strategije za povečanje učinkovitosti obstoječih uporabnikov na spletni strani.
A/B testiranje:
Dosegajte boljše rezultate z nenehnim testiranjem in optimizacijo
Napredno UX oblikovanje
Nadgradite funkcionalnost spletne strani in povečajte zadovoljstvo uporabnikov

Učinkovite in prilagojene rešitve, ki spodbujajo vašo rast, ne glede na industrijo, v kateri delate.

Golf igrišče

Eno izmed top 100 golf igrišč za navdušence iz vsega sveta 

RoyalBled logo
Hotel s konferenčnima dvoranama

3-zvezdični hotel s konferenčnimi prostori v objemu Bleda

Hotel Astoria logo
Specializirana agencija za poslovna srečanja in incentive potovanja

Nepozabna motivacijska potovanja v jadranski regiji

Liberty Adriatic logo

Ena slaba izkušnja in od stranke se lahko poslovite. Seveda jo lahko nadomestite, a za 5x večji strošek.

Jony Ive, nekdanji glavni direktor oblikovanja pri Apple

Zavedamo se, kako pomemben je vsak stik med vami in vašo stranko. S premišljenimi rešitvami poskrbimo, da je vsaka izkušnja pozitivna, kar krepi strankino zaupanje in predanost vaši blagovni znamki.

Začetek
Odkrivanje
Priprava koncepta
Oblikovanje
Testiranje
Definiranje

S širokim spektrom strokovnega znanja vam ponujamo optimalne rešitve, ki vključujejo:

Uporabniška izkušnja in dizajn
Izjemna usposobljenost UX/UI oblikovanja
Razumevanje vedenja uporabnikov in razvoj person
Strokovno znanje pri ustvarjanju intuitivnih uporabniških poti
Digitalna strategija in optimizacija konverzij(CRO)
Razvoj ciljno usmerjenih strategij za povišanje stopnje konverzij
Uporaba učinkovitih digitalnih marketinških taktik
Izkoriščanje novih tehnologij za strateški uspeh
Tehnične in analitične spretnosti
Strokovno znanje o spletni analitiki in sledenju vedenja uporabnikov
Usposobljenost za A/B testiranje in analizo podatkov
Spretnosti na področju SEO in SEM za izboljšanje spletne prisotnosti
Uporabniška izkušnja in povezanost z uporabniki
Oblikovanje strategij za izboljšanje odnosa z vašimi strankami
Analiza povratnih informacij uporabnikov za stalne izboljšave
Uvedba mapiranja uporabniških poti za izboljšanje uporabniške izkušnje
Vodenje projektov
Komunikacija s strankami
Varnost in skladnost z uredbami in zakoni
Upoštevanje standardov zaščite podatkov in zasebnosti
Zagotavljanje varnih praks digitalne optimizacije

Konverzija je ključni trenutek, ko obiskovalec na vaši spletni strani izvede dejanje, ki prispeva k vašim poslovnim ciljem.

Gre za prestop iz faze zanimanja v konkretno dejanje, ki ga lahko natančno spremljamo in analiziramo s pomočjo sledenja konverzij.

Primeri konverzij vključujejo: oddano povpraševanje, izpolnjen obrazec, ogled specifične strani, klik na gumb, ogled videoposnetka, prijava na e-novice, naročilo storitve, registracija, ... V primeru spletnega oglaševanja je konverzija pogosto sinonim za trenutek, v katerem obiskovalec postane vaš kupec.
Kaj je stopnja konverzije?
Stopnjo konverzije lahko izračunate tako, da število konverzij preprosto delite s številom skupnih interakcij, ki jim je bilo mogoče slediti do konverzij v istem časovnem obdobju.

Če ste na primer prejeli 50 konverzij od 1000 interakcij, bo stopnja konverzije znašala 5 %, izračunana po enačbi 50 ÷ 1000 = 5 %.

Glavni cilj vsake uspešne spletne strani ali trgovine je izboljšati stopnjo konverzije tako, da bi čim več obiskovalcev opravilo želeno dejanje, kot so nakup, prijava ali izpolnitev obrazca. Povprečna stopnja konverzije na večini spletnih platform znaša med 2 % in 3 %, vendar višja stopnja kaže na bolj učinkovito uporabniško izkušnjo in prodajno strategijo.
Kaj je optimizacija stopnje konverzije (CRO)?
Optimizacija stopnje konverzije (CRO – Conversion Rate Optimization) je strateški proces, ki pomaga izboljšati učinkovitost vaše spletne strani, posledično pa vaše obiskovalce spreminja v vaše stranke.

Gre za neprekinjen proces preizkušanja, analiziranja in prilagajanja, kjer ugotavljamo, katere spremembe v dizajnu, vsebini ali strukturi strani najbolj prispevajo k povečanju konverzij. Cilj CRO je izboljšanje vsakega stika z uporabnikom za dosego najvišje možne stopnje konverzije.
Obstaja več tehnik za implementacijo CRO:
A/B testiranje – Primerjamo dve različici strani, da ugotovimo, katera ima boljšo stopnjo konverzije.
Testiranje uporabnikov – Z beleženjem obnašanja obiskovalcev na strani ali z anketiranjem uporabnikov dobimo vpogled v njihove potrebe in želje, spletno stran pa temu primerno prilagodimo.
Testiranje različnih kombinacij – Spreminjamo več elementov hkrati (dizajn, vsebina, slike) in analiziramo, katera kombinacija najbolje deluje.

CRO je še posebej učinkovit pri straneh z visokim prometom, kot so spletne trgovine

CRO je še posebej učinkovit pri straneh z visokim prometom, kot so spletne trgovine, vendar ga je mogoče uspešno uporabiti tudi na manj obiskanih straneh, kjer lahko s pomočjo plačljivega oglaševanja (npr. pay-per-click) hitro povečamo obisk in preizkusimo učinkovitost optimizacij.

Kakšne so prednosti optimizacije stopnje konverzije?
S pomočjo CRO lahko povečate število kupcev, brez da bi na vašo spletno stran pripeljali več obiskovalcev.

Primer: če vašo stran mesečno obišče 1.000 ljudi in 1,5 % teh obiskovalcev nekaj kupi, imate 15 kupcev.
Če s pomočjo CRO izboljšate vašo spletno stran, to stopnjo podvojite na 3 %. Pri enakem številu obiskovalcev boste torej dosegli 30 kupcev, ne da bi povečali promet.

Ta sposobnost povečanja prihodkov brez dodatnega prometa je izjemno dragocena v visoko konkurenčnih panogah, kjer vsako povečanje prometa zahteva ogromne naložbe v oglaševanje.

Z optimizacijo konverzij, ki stane le delček takšne naložbe, lahko izboljšate zmogljivost vaše spletne strani in hitro povečate vaše prihodke. Slednje pa nato lahko vložite v povečanje obiska spletne strani in ustvarite pozitivno zanko vaše poslovne rasti.
Katere storitve vključuje optimizacija stopnje konverzije?
V našem arzenalu za optimizacijo stopnje konverzije je širok nabor storitev, katerih cilj je povečati dobičkonosnost vaše spletne strani.

To med drugim vključuje revizije, sledenje uporabnikom in njihovo testiranje, raziskave konkurence, analizo prodajnega lijaka, call-to-action (CTA) optimizacijo ter spremembe dizajna spletne strani.
CRO revizije
Preden izvedemo kakršne koli spremembe na vaši spletni strani, najprej izvedemo temeljito analizo obstoječega stanja in prepoznamo uspešne (in manj uspešne) elemente. Na ta način ohranjamo učinkovite prakse, hkrati pa zagotovimo potrebne spremembe za optimalne rezultate.
Sledenje uporabnikom
Uporabili bomo napredno analitično programsko opremo za spremljanje vedenja strank med obiskom vaše spletne strani. To vključuje t.i. "heatmaps" (toplotne zemljevide), ki prikazujejo, kako uporabniki navigirajo po strani, ter "click maps" (zemljevide klikov), ki razkrivajo, katere povezave pritegnejo največ pozornosti.

Na podlagi teh podatkov bomo prepoznali elemente, ki vašo ciljno publiko najbolj pritegnejo in identificirali in odstranili morebitne ovire, ki bi lahko zavirale konverzijo.
Testiranje uporabnikov
Z uporabo anket in poglobljenih raziskav bo naša ekipa CRO strokovnjakov pridobila vpogled v preference in odločitvene procese vaših potencialnih in obstoječih strank.

Na podlagi zbranih pomembnih informacij bomo lahko načrtno uvedli izboljšave na vaši spletni strani, ki bodo bolje ustrezale pričakovanjem in potrebam vaših strank, kar bo povečalo uspešnost in stopnjo konverzije.
Revizija uporabnosti
Izvedli bomo temeljito analizo vseh elementov vaše spletne strani, da ocenimo njeno intuitivnost in enostavnost uporabe. S prepoznavanjem in odstranitvijo morebitnih ovir, ki otežujejo uporabniško izkušnjo, bomo vašo stopnjo konverzije lahko bistveno izboljšali že v začetni fazi.
Analiza konkurence
Analizirali bomo tudi spletne strani vaše konkurence, da bi ugotovili, zakaj njihova spletna stran (ne)konvertira. Določili bomo, kaj jim pomaga ali jih ovira pri konverziji in na podlagi teh ugotovitev optimizirali vašo spletno stran.
Analiza konverzijskega lijaka
Izvedli bomo poglobljen pregled celotne uporabniške poti, ki jo obiskovalci vaše spletne strani prehodijo pri izpolnjevanju kontaktnega obrazca ali zaključevanju nakupa.

Identificirali bomo, kaj je možno izboljšati ali odstraniti, da bi pospešili in poenostavili celoten proces.
Testiranje plačljivega prometa
Če je vaš obisk trenutno nizek ali pa ste na začetku poslovne poti, bomo s strateško uporabo Google Ads ali Meta Ads ustvarili plačljive kampanje, ki bodo vaše ciljne kupce takoj pripeljale na vašo spletno stran.

Ti novi obiskovalci bodo služili za preizkušanje izboljšav, ki smo jih uvedli za povečanje konverzij. Tako bomo hitro dobili koristne rezultate in preverili uspešnost uvedenih sprememb.
CTA in tekstovna optimizacija
Temeljito bomo pregledali in optimizirali vse vaše pozive k akciji (CTA) ter besedila na spletni strani ter določili priložnosti za izboljšanje stopnje konverzije.

Te izboljšave lahko vključujejo tako preoblikovanja načina, kako nagovarjate svoje stranke, do zagotavljanja ključnih manjkajočih informacij o vaših izdelkih in storitvah, pa tudi optimizacijo postavitve elementov na strani za boljšo uporabniško izkušnjo.
Spletna analitika
S pomočjo analitične programske opreme naši CRO strokovnjaki natančno preučijo vedenjske vzorce obiskovalcev na vaši spletni strani. Na podlagi rezultatov nato izvedemo ustrezna testiranja in optimizacijo.
Analiza obrazcev
Dolgi in kompleksni obrazci, ki niso prilagojeni mobilnim napravam, lahko povzročijo znatno izgubo potencialnih strank. Naši CRO strokovnjaki skrbno analizirajo vaše obstoječe obrazce, prepoznajo ključne ovire, ki odvračajo obiskovalce ter jih ustrezno optimizirajo.

Pripravljeni, da svoji spletni prisotnosti nadenete novo podobo?

S pomočjo učinkovitih strategij za povečanje konverzije stopite na pot digitalne odličnosti. Stopite v stik in naredite prvi korak!
Spacer
Spacer
© 2025 Acenta.si, Vse pravice pridržane
|
Pogoji poslovanja
|
Politika zasebnosti
|
Piškotki
Nazaj
Raziskave in razvoj (R&R)
Žene nas želja po inovacijah, zato stalno premikamo meje mogočega v digitalnem svetu.
Nazaj
V čem smo drugačni
Ne počnemo vsega. A kar delamo, delamo zelo dobro.
Nazaj
Zaposlitev
Obrni nov list in se pridruži ekipi digitalnih strokovnjakov.
Nazaj
O nas
Krepimo moč vaše znamke v glavah vaših strank.
Nazaj
Navežite stik
Povežite se z nami in prejmite odgovor v povprečno 29 minutah.