Skip links

Konverzija

Kaj je konverzija in kako povečati prodajo z izboljšanjem stopnje konverzije na vaši spletni strani Naša ekipa strokovnjakov za optimizacijo stopnje konverzije vam bo pomagala, da pridobite več potencialnih strank in povečate prodajo z izboljšanjem zmožnosti vaše spletne strani, da obiskovalce spremenite v stranke. Zahtevajte brezplačen pregled spletne strani

Kaj je konverzija?

Konverzija je dejanje ali določena aktivnost, ki jo obiskovalec opravi na  vaši spletni strani ali spletni trgovini.

Konverzijo lahko spremljamo in merimo s sledenjem konverzij.  Na primer:  izpolnjen vprašalnik, oddaja povpraševanja, ogled določene strani,  klik na določen gumb na strani, ogled videoposnetka, prijava na e-novice, naročilo storitve, registracija na strani, opravljen telefonski klic…   Pri spletnem oglaševanju po navadi  uporabljamo  konverzijo  za obiskovalce,  ki kasneje lahko postanejo naši kupci.

Kaj je stopnja konverzije?

Stopnjo konverzije lahko  izračunate tako, da število konverzij preprosto delite s številom skupnih interakcij, ki jim je bilo mogoče slediti do konverzij v istem časovnem obdobju.

Če ste na primer prejeli 50 konverzij od 1000 interakcij, bo stopnja konverzije znašala 5 %, izračunana po enačbi 50 ÷ 1000 = 5 %.

 

Cilj vsake spletne strani/trgovine je, da je konverzija čim višja (povprečna stopnja konverzije je je nekje  med 2 in 3 %).

Konverzija

Kaj je optimizacija stopnje konverzije?

Optimizacija stopnje konverzije (CRO ang. Conversion rate optimisation) je proces povečanja zmožnosti spletne strani, da obiskovalce spremeni v kupce.  To je nenehen postopek preizkušanja in analiziranja, ki določi, katere spremembe dizajna, tekstov ali strukture strani najbolj povečajo stopnjo konverzije. Poskrbeti je potrebno konverzije oz za izboljšanje stopnje konverzije.

Konverzija oz stopnja konverzij (CRO) se lahko uporabi na več načinov, od A/B testiranja (med seboj primerjamo dve različici strani in ugotavljamo, katera ima boljšo stopnjo konverzije) in multivariatnega testiranja (na spletni strani hkrati spremenimo več parametrov in ugotovimo katera skupna kombinacija dizajna, tekstov in slik deluje najbolje), do testiranja uporabnikov (to vključuje snemanje aktivnosti obiskovalcev, oz. neposredna vprašanja o spletni strani ter spremembe, ki odražajo njihove želje).

Optimizacija stopnje konverzije se običajno uporablja na spletnih straneh z visokim tedenskim obiskom, kot so npr. spletne trgovine. Lahko pa se ga uporabi tudi na neprometnih straneh, kjer je promet mogoče hitro povečati s pay-per-click.

Kaj so prednosti CRO-ja?

CRO lahko poveča število vaših strank, ne da bi povečali promet. Npr., če imate mesečno 1.000 obiskovalcev in je stopnja konverzije 1,5 %, boste mesečno imeli 15 kupcev. Če bi s CRO-jem to stopnjo podvojili na 3 %, bi ob istem prometu imeli 30 kupcev strank.

Zmožnost povečanja prihodkov brez povečanja prometa je izredno koristna v zelo tekmovalnih panogah, kjer vsakršno povečanje prometa zahteva šestmestna vlaganja v oglaševanje.

Za le delček te cene pa vam optimizacija stopnje konverzije poveča prihodkovno zmožnost vaše spletne strani v zelo kratkem času, dobičke pa lahko ponovno vložite v povečanje obiska spletne strani. Na ta način boste ustvarili pozitivno zanko poslovne rasti.

Izboljšanje stopnje konverzije

Katere storitve vključuje optimizacija stopnje konverzije?

Storitve podjetij, ki se ukvarjajo z optimizacijo stopnje konverzije, bi se z uporabo testiranja in raziskave morale osredotočati na najbolj dobičkonosne spremembe spletne strani. Te med drugim vključujejo revizije, sledenje uporabnikom in njihovo testiranje, raziskave konkurence, analizo prodajnega lijaka, call-to-action (CTA) optimizacijo ter spremembe dizajna spletne strani.

CRO revizije

Preden bomo kakor koli spremenili vašo spletno stran, bomo najprej revidirali vašo trenutno stopnjo konverzije in ugotovili, kaj že deluje. Na ta način se izognemo škodljivim spremembam.

Sledenje uporabnikom

Naložili in uporabili bomo programsko opremo za sledenje, ki opazuje vedenje ob obisku vaše spletne strani. To vključuje t.i. heat zemljevide (ti spremljajo, kako posamezniki uporabljajo vašo spletno stran) ter klik zemljevide (katere povezave klikajo posamezniki). Tako bomo lahko določili, kaj je vašim strankam všeč in kaj bi lahko preprečevalo konverzijo.

Testiranje uporabnikov

S pomočjo kombinacije anket in raziskav na vaši spletni strani bo naša ekipa CRO strokovnjakov neposredno vprašala vaše morebitne in obstoječe stranke, kaj jim je všeč in na podlagi česa se odločajo. Na podlagi tega pa lahko vpeljemo izboljšave vaše spletne strani.

Revizija uporabnosti

Preizkusili bomo vse dele vaše spletne strani, da bi ugotovili, ali je nagonsko uporabna in enostavna za uporabo. Že z odstranitvijo takšnih preprek lahko takoj izboljšamo vašo stopnjo konverzije.

Analiza konkurence

Analizirali bomo tudi spletne strani vaše konkurence, da bi ugotovili, zakaj njihova spletna stran (ne)konvertira. Določili bomo, kaj jim pomaga ali jih ovira pri konverziji in na podlagi teh ugotovitev optimizirali vašo spletno stran.

Analiza konverzijskega lijaka

Pregledali bomo celotno pot, ki jo morajo obiskovalci vaše spletne strani opraviti, da v celoti izpolnijo vaš kontaktni obrazec ali blagajniški proces. Identificirali bomo, kaj je možno izboljšati ali odstraniti, da bi pospešili in poenostavili celoten proces.

Testiranje plačljivega prometa

Če imate majhen obisk, ali novo podjetje, bomo z uporabo Google Ads ali Facebook Ads zagnali oglase, ki se plačujejo po kliku in tako nemudoma povečali promet na vašo spletno stran. S tem prometom bomo preizkusili vašo stopnjo konverzije in vse spremembe parametrov optimizacije stopnje konverzije, ki smo jih naredili ter tako hitro dobili rezultate naših testov.

CTA in tekstovna optimizacija

V Acenti bomo pregledali in optimizirali vaše CTA-je in tekste na spletni strani ter določili, kje lahko izvedemo CRO izboljšave. Te lahko vključujejo vse od tega, kako nagovarjate stranke, do dodajanja manjkajočih informacj o vaših izdelkih in storitvah.

Analiza spletne analitike

Z uporabo vaše programske opreme za spletno analitiko bodo naši CRO strokovnjaki lahko ugotovili, kako se obiskovalci obnašajo na vaši spletni strani. Na podlagi tega, pa bomo lahko vpeljali na podatkih temelječe testiranje.

Analiza obrazcev

Dolgi obrazci in obrazci, ki jih je težko izpolniti na telefonu lahko vodijo do velikega osipa spletnega obiska. Acentin CRO strokovnjak bo pregledal vaše obrazce in določil, kaj deluje kot prepreka za vaše potencialne kupce in jih ustrezno optimiziral.

Niste prepričani, kaj potrebujete?

Naše strokovnjaki za digitalni marketing so tu, da pregledajo vašo spletno stran.

Kliknite spodnji gumb in naročite brezplačen pregled vaše spletne strani.

Zahtevajte svoj brezplačen marketinški pregled

Kaj vse je vključeno v kampanjo za optimizacijo stopnje konverzije?

Analiza trenutne stopnje konverzije vaše spletne strani

Ne da bi vedeli, kakšna je vaša trenutna stopnja konverzije, se naši strokovnjaki ne bodo dotikali vaše spletne strani. Na ta način se izognemo potezam, ki bi lahko dolgoročno ogrozile vašo stopnjo konverzije.

Da bi zbrali čim več informacij o obiskovalcih vaše spletne strani, bodo naši izkušeni strokovnjaki uporabili vsa razpoložljiva orodja (npr. vašo programsko opremo za spletno analitiko in našo lastno za testiranje uporabnikov) ter tako dobili trdno podlago za testiranje in postavljanje hipotez.

Izboljšave hipotez

Ko bomo enkrat razumeli (ne)delovanje vaše spletne strani, bodo naši CRO strokovnjaki sestavili strategijo sprememb, za katere bodo ocenili, da lahko izboljšajo vašo stopnjo konverzije. To bo podlaga za vse prihodnje izboljšave in s katero se bodo primerjali tudi prihodnji rezultati.

Vpeljava sprememb in testiranje

Po potrebi bomo spremenili vaše CTA-je, tekste, dizajn, obrazce in nakupno pot (koliko strani mora obiskovalec obiskati, preden konča z nakupom).

Pri tem bomo morda potrebovali tudi sodelovanje vaše razvojne ekipe ter ekipe spletnih razvijalcev in piscev, ki bodo lahko pomagali pri ustvarjanju morebitne nove vsebine, ki jo bo potrebovala vaša spletna stran.

Analiza rezultatov

Ko bo preteklo dovolj časa (običajno toliko, da se vzpostavi določena količina spletnega prometa), bomo preverili rezultate sprememb CRO-ja.

Rezultat tega bo verjetno postavljanje novih hipotez in nadaljnje testiranje, da bi še dodatno izboljšali stopnjo konverzije vaše spletne strani.

Obdržimo spremembe ali pa znova testiramo

Skladno z izboljšano stopnjo konverzije vaše spletne strani bi se morali izboljšati tudi rezultati sprememb CRO-ja in testiranja. 0,5-odstotno izboljšanje stopnje konverzije se lahko namreč s popravki ponovno izboljša.

Sčasoma lahko dosežemo 1 %, 2,5 % ter 5- ali večodstotno stopnjo konverzije, odvisno od panoge.

Naroči brezplačen marketinški pregled

Naši marketinški strokovnjaki so vam na voljo da bodo pregledali vašo spletno stran in digitalni marketing.

Kliknite na spodnji gumb in naročite brezplačen marketinški pregled.

Zahtevajte svoj brezplačen marketinški pregled

Acenta ni vaša tipična CRO agencija

Brez zapletenega CRO žargona

Kljub temu, da je CRO analiza lahko zapletena tema, ni potrebe, da nas nihče ne razume, ko govorimo o njej.

V Acenti v pogovoru z našimi strankami uporabljamo preprosto slovenščino, tako da prav vsi razumemo, o čem smo se dogovorili, na čem se je delalo in kaj so rezultati.

Mi se bomo osredotočili na Optimizacijo stopnje konverzije, vi pa se osredotočite na vaš osnovni posel.

Brez izkoriščevalskih pogodb z dolgotrajno vezavo

Ne verjamemo v pogodbe, iz katerih lahko pobegnete le s pomočjo drage odvetniške ekipe.

Če vam naše delo ni všeč, ali pa rezultati niso to, kar ste pričakovali, obvestite vašega projektnega vodjo, da nam dajete enomesečni odpovedni rok. Mi pa bomo pripravili vse potrebno za ustavitev vaše kampanje.

Brez dolgočasnih poročil

Večina poročil o digitalnem marketingu je dolgočasnih, ali pa preprosto generiranih iz programske opreme, ki jo agencija uporablja.

Acentina poročila so plod lastnega dela, od začetka do konca. Na ta način boste dobili le informacije, ki so ključne za vaše razumevanje, kaj je bilo narejenega in kakšni so rezultati.

Brez “ljubljanskih” premij

Agencije iz Ljubljane, ki optimizirajo stopnjo konverzije so lahko drage, saj so pisarne v prestolnici vse prej kot poceni. Z Acento se vam ni potrebno bati visokih dodatnih stroškov, ki jih imajo velike agencije. Pri nas boste plačali le za visokokakovostne CRO storitve. In samo za to.

Brez skritih stroškov

Nekatera podjetja “pozabijo” omeniti dodatne stroške, ki pridejo z uporabo njihovih CRO storitev, dokler vas ne zaklenejo v enoletno pogodbo, za katero potrebovali vojsko odvetnikov, da se je rešite.

V Acenti je cena, ki vam jo povemo, cena, ki jo plačate.

Brez CRO gurujev …

Ne verjamemo v “guruje”, ki radi govoričijo, kako krasen je CRO, a redkokdaj pokažejo dejanske rezultate. Namesto tega raje pustimo, da naše uspešne zgodbe govorijo zase.

… samo več leadov in prodaje

Naša edina in glavna naloga je povečati vašo stopnjo konverzije, število leadov in obseg prodaje. Samo to.

V celoti smo osredotočeni na doseganje rezultatov, saj imamo dovolj, da se srednjim in malim podjetjem prodaja nedelujoče storitve za premijsko ceno. Mi nudimo zgolj rezultate, brez navlake.

Ste pripravljeni odpreti novo poglavje digitalnega marketinga?

Naši strokovnjaki za digitalni marketing so pripravljeni pregledati vaš digitalni marketing.

Kliknite spodnji gumb in naročite brezplačen pregled vaše spletne strani in marketinga.

Zahtevajte svoj brezplačen marketinški pregled

Kako lahko začnete?

1
Naročite brezplačen pregled marketinga

Pošljite nam spletni naslov vaše strani, mi pa bomo pripravili njen video pregled, ki ga bo posnela dejanska oseba.

Video recenzija bo narejena izključno za vašo spletno stran in vaše poslovne potrebe. Osredotočila se bo na vaš celoten digitalni marketing in ne zgolj na morebitne predloge za optimizacijo stopnje konverzije. S tem vas želimo opozoriti na vse morebitne priložnosti, ki jih vaše podjetje zamuja na spletu.

Naročite svoj video pregled še danes

2
Naročite brezplačen marketinški načrt

Če vam bo video všeč, nam to sporočite in za vas bomo ustvarili še marketinški načrt.

V njem bomo razložili, kako menimo, da bi vam lahko pomagali izboljšati vaše potenciale za rast in digitalni marketing, skupaj s predlogi storitev, ki so potrebne, da to dosežemo.

Ta načrt bo vaš popolnoma brezplačno!

Z ničemer vas ne bomo silili v uporabo naših storitev. Načrt lahko v celoti izpeljete sami, toda, če vam primanjkuje časa ali volje, nam sporočite in z veseljem vas bomo popeljali skozi naslednje korake.

3
Izberite marketinško strategijo

Če se boste odločili za naše storitve optimizacije stopnje konverzije, vam bomo dodelili projektnega vodjo, ki bo organiziral vse s tem povezane delovne naloge, ki jih vaša spletna stran potrebuje.

V primeru, da poleg CRO-ja uporabljate še katere druge naše storitve, vas bo projektni vodja obveščal o vsem delu, ki ga bo za vas opravljala naša ekipa za kampanje.

4
Uživajte ob pogledu na čedalje več konverzij

Ko enkrat sodelujete z nami, morate zgolj počakati, da zaženemo naše storitve optimiziranja stopnje konverzije in da vas projektni vodja obvesti o napredku.

Na njegovo/njeno prvo e-pošto ali telefonski klic vam ne bo treba dolgo čakati, prejeli pa ga boste še preden vam pošljemo prvo mesečno poročilo. Ko naša CRO ekipa opravi pregled in implementacijo potrebnih ukrepov, bi morali začeti videvati rezultate v obliki večjega števila leadov ali obsega prodaje.

Kaj povedo naše stranke o nas?

“Z Acento smo se povezali, ker smo za svoje podjetje želeli vzpostaviti Google oglaševanje. Ekipa strokovnjakov je ugotovila, da je naša konverzija slaba in da je pred samim oglaševanjem najprej nujno treba poskrbeti za to; v nasprotnem primeru bi metali denar skozi okno. Že tukaj nas je presenetil njihov način sodelovanja, ki je zasnovan drugače kot pri drugih podjetjih. Medtem ko smo bili pri drugih ponudnikih vajeni, da so nam poslali samo ponudbo za oglaševanje in poslali ceno za storitev, se je Acentina ekipa dela lotila na drugačen način.

Na naši spletni strani so najprej preimenovali gumb za povpraševanje in ga postavili na drugo mesto, kar je konverzijo povečalo za več kot 400 %. Šele nato smo pričeli z oglasi na Googlu in tako za isti denar dobili bistveno več povpraševanj.”

Julija Bizjak
Pro domofoni

Naredite prvi korak in zahtevajte marketinški pregled

Zahtevajte svoj brezplačen marketinški pregled