...
Skip links

Spletno oglaševanje ali oglaševanje na klik

Spletno oglaševanje je najhitrejši način za povečanje obiska in prepoznavnosti spletne strani Želite, da vam pregledamo vaš digitalni marketing in strategijo vaših konkurentov? Zahtevajte svojo spletno analizo

Spletno oglaševanje s plačilom na klik

Spletno oglaševanje s plačilom na klik (PPC) je najhitrejši način za povečanje prepoznavnosti vaše spletne strani in je lahko zelo razširljiv vir novih poslov. Zavedati se je potrebno, da niso vse PPC kampanje ustvarjene enako, saj je lahko razlika med nedonosno in profesionalno vodeno kampanjo PPC izjemno velika.

Naše profesionalne storitve upravljanja oglaševanja na klik – vključno s Facebook oglasi in Google oglaševanjem – so zasnovane tako, da z neprestanim testiranjem in izpopolnjevanjem povečajo donosnost naložbe.

Zakaj izbrati Acento, da postane vaš partner za spletno oglaševanje na klik?

1
Vaš dobiček je naš cilj

Uspeh naših kampanj spletnega oglaševanja na klik merimo na dejanski donosnosti naložbe (ROI; ang. return on investment). Pri tem ne mislimo ROI samo za porabo za oglase, pri katerem pozabimo ostale stroške, temveč ROI za skupno porabo – vključno z našimi stroški za upravljanje. Poleg tega merimo uspešnost posamezne kampanje koliko vaše podjetje zasluži za vsak evro, porabljen za trženje in oglaševanje. ROAS  (ROAS; ang. return on ad spend) v bistvu meri, kako učinkovito zapravljate vaše marketinške evre.

2
Pavšalni stroški za upravljanje

Za upravljanje spletnega oglaševanja na klik zaračunamo pavšalne stroške in ne odstotek od porabe za oglase. Zakaj? Če zaračunamo odstotek od porabe za oglas, potem bi bil naš cilj, da so stroški za oglas čim večji, ne pa vaš dejanski dobiček. To je tudi v situacijah, ko ni nobene potrebe po zviševanju stroškov za oglas!

S fiksnimi stroški za upravljanje oglaševanja na klik so naši cilji usklajeni z vašimi, tako da se lahko popolnoma sprostite, vedoč, da vam dajemo predloge, s katerimi boste zaslužili več denarja, ne pa predloge, ki bi bili ugodni le za nas.

3
Upravljanje oglaševanja na klik s strani izkušenih strokovnjakov

Ali ste vedeli, da nekatere agencije, ki nudijo upravljanje oglaševanja na klik (zlasti tiste, ki so bolj poceni), vašo kampanjo preprosto vstavijo v orodje za upravljanje oglaševanja na klik in prepustijo programu, da opravi svoje. Tovrstna orodja naj bi omogočila upravljanje stotine oglaševalskih kampanj brez napora – torej so zadovoljni tako prodajalci tovrstnih orodij kot tudi agencije, ki jih kupijo. Čisti dobiček brez napora!

To bi bilo super, vendar so se tovrstna orodja izkazala za nekakovostna (sami smo jih že preizkusili). To na žalost pomeni, da nekomu plačujete samo zato, da vaš Google ads račun poveže z orodjem in postavi nekaj hitrih pravil, na osnovi katerih dobite vsak mesec samodejno avtomatsko poročilo.

Naše kampanje na področju oglaševanja na klik so vodene izključno s strani ljudi. Seveda pri tem uporabljamo orodja za raziskovanje, poročanje in spremljanje, vendar delo opravljajo strokovnjaki s področja oglaševanja na klik, ki jih je certificiral Google.

4
Pregledno poročanje

Ko Acenta upravlja z oglaševanjem na klik, ste neprestano obveščeni o tem, kaj se dogaja. Naše poročanje je eno od najbolj preglednih, saj pojasnjujemo, kaj smo storili, zakaj smo to storili in kaj načrtujemo naprej.

Pokazali vam bomo oglase, ključne besede in ciljne strani, ki so najboljše in najslabše, pripravljeni pa smo odgovoriti tudi na vsa vprašanja o katerem koli elementu vaše oglaševalske akcije.

5
Osebna storitev

Imeli boste nenehen dostop do strokovnjaka za spletno oglaševanje na klik, ki upravlja vašo kampanjo, in do vašega vodje projektov (če sodelujemo z vami na več področjih). Na voljo so vam po elektronski pošti ali telefonu, potem ko ste se vnaprej dogovorili za sestanek.

Bi radi pregledali potencial vašega podjetja z PPC – spletno oglaševanje na klik?

Kako deluje naša storitev PPC – spletno oglaševanje na klik

Čeprav je vsaka kampanja zelo različna, je tukaj prikaz, kako običajno pristopimo h kampanji oglaševanja na klik.

Začeli bomo s ključnimi besedami in tržnimi raziskavami, ogledali si bomo fraze, s katerimi targetirajo vaši konkurenti. Na podlagi tega bomo izvedli lastno analizo vaše spletne strani. Natančno bomo preučili vaš trg in preiskali vse predhodne kampanje, ki ste jih sami vodili.

Nato bomo začeli načrtovati ciljne strani in storitve, na katere želimo, da se osredotoči oglaševanje na klik. Zbrali bomo informacije, kot so vaša edinstvena prodajna stališča in izstopajoče izjave, ki jih lahko uporabimo v oglasih, da tako zajamemo vaše ciljne stranke.

Spletno oglaševanje

Ko je čas za nastavitev oglasov, uporabimo optimizirano strukturo oglaševalskih akcij za povečanje ocene kakovosti oglasov (znižanje stroškov) in ločevanje podatkov. Za začetek bo kampanja usmerjena v našo »najboljšo oceno« občinstva. Ko začnemo opazovati, kdo klikne in kdo se pretvori v stranke in prodajo, takrat začnemo izpopolnjevati oglaševalsko akcijo.  To uredimo tako, da povečamo dobičkonosna področja  in zmanjšamo nedonosna.

Ker sledimo in merimo napram konverziji (torej potencialne stranke ali prodaje), vedno poznamo vaš strošek na akcijo (npr. koliko stane ustvarjanje vsake stranke ali prodaje). Z različnimi ukrepi si prizadevamo, da bi ta strošek sčasoma čim bolj zmanjšali. Najpogosteje se odločimo za preizkušanje kopije oglasa, naslovov, izpopolnjevanje targetiranja glede na ključne besede, testiranje razširitev.  Za zmanjšanje stroška ves čas spremljamo tudi  uspešnost ciljnih strani in dajemo priporočila o tem, kako izboljšati stopnjo konverzije.

Dodatno lahko našo storitev upravljanja oglaševanja na klik dopolnijo naši Facebook strokovnjaki. Na ta način se  zagotovi, da plačano oglaševanje in remarketing vzajemno delujeta z vašo ciljno publiko.

Katere kanale oglaševanja na klik uporabljamo?

Googlovi oglasi

Zlati standard oglaševanja na klik so Googlovi oglasi ali Google Ads, ki so se v zadnjih letih občutno spreminjali. Ker je konkurenca močna, ohranjamo našo ekipo strokovnjakov oglaševanja na klik najboljšo tako, da razporejamo tedenske treninge in privabljamo zunanje strokovnjake, ki delijo svoje znanje in pregledujejo kampanje.

Remarketing ali ponovno trženje

43 % večja verjetnost je, da bo obiskovalec, ki se vrača na vašo spletno stran, izvedel konverzijo, kot pa na primer nov obiskovalec. Naša storitev ponovnega trženja pripelje neprodane obiskovalce na vašo spletno stran tako, da jih spremljate po internetu in jim prikazujete oglase, dokler se ne bodo pripravljeni vrniti in kupiti. Mi poskrbimo za vse, od oblikovanja pasic do upravljanja umestitev.

Dinamično ponovno trženje

Dinamično ponovno trženje omogoča spletnim trgovinam, da svoje izdelke postavijo pred tiste stranke, ki so si jih že kdaj ogledovali, vendar niso dokončali nakupa, v času ko brskajo po svojih priljubljenih spletnih straneh. Ste že kdaj med gledanjem YouTube videa opazili tiste športne copate, ki ste jih skorajda že kupili? Ste; in prav tako tudi drugi ljudje – in ti oglasi delujejo. Tudi tokrat mi poskrbimo za celoten proces; od postavitve kampanje do poročanja.

Kaj povedo naše stranke o nas?

“Podjetje Acenta odlikujejo številne prednosti, zlasti strokovnost, tehnična podkovanost in ažurnost, kar je ključno za uspešno sodelovanje.

Podjetje nam je omogočilo digitalni pregled spletne strani; izjemno pozitivno nas je navdušil tudi njihov način trženja. To dvoje zagotovo predstavlja izjemno prednost v primerjavi z njihovo konkurenco na trgu. Strokovnjaki so na preprost način razložili pomanjkljivosti našega poslovanja. Sodelovanje s takšno ekipo izjemno pomaga pri uresničevanju naših zastavljenih ciljev.”

Tomaž Kastaneto
Tokas d.o.o.

Naročilo spletne analize

Storitev je popolna s priporočili o trženju vsebine in digitalni strategiji ter informacijami, kako vam lahko pomagamo doseči vaše marketinške cilje.