Upravljanje oglaševanja na klik s strani izkušenih strokovnjakov
Ali ste vedeli, da nekatere agencije, ki nudijo upravljanje oglaševanja na klik (zlasti tiste, ki so bolj poceni), vašo kampanjo preprosto vstavijo v orodje za upravljanje oglaševanja na klik in prepustijo programu, da opravi svoje. Tovrstna orodja naj bi omogočila upravljanje stotine oglaševalskih kampanj brez napora – torej so zadovoljni tako prodajalci tovrstnih orodij kot tudi agencije, ki jih kupijo. Čisti dobiček brez napora!
To bi bilo super, vendar so se tovrstna orodja izkazala za nekakovostna (sami smo jih že preizkusili). To na žalost pomeni, da nekomu plačujete samo zato, da vaš Google ads račun poveže z orodjem in postavi nekaj hitrih pravil, na osnovi katerih dobite vsak mesec samodejno avtomatsko poročilo.
Naše kampanje na področju oglaševanja na klik so vodene izključno s strani ljudi. Seveda pri tem uporabljamo orodja za raziskovanje, poročanje in spremljanje, vendar delo opravljajo strokovnjaki s področja oglaševanja na klik, ki jih je certificiral Google.