...
Skip links

Digitalni marketing brez začetne investicije. Potrebujete pomoč pri izvedbi marketinga, pa nimate dovolj prometa za plačilo le te?

Ustvarite prvih 20.000 eurov prometa preko vaše spletne strani, ne da bi bili pri tem prepuščeni samim sebi. Rezerviraj spoznavni klic

Zagotovite si pomoč za digitalni  marketing za samo del stroškov celotnega marketinškega paketa, če želite razviti svoje podjetje

Vodenje novega podjetja je lahko zelo zahtevno delo, tudi zato, ker od vas zahteva ogromno časa. Zavedate se, da je potrebno vaš izdelek še bolj dodelati, poiskati prostor na trgu in si pridobiti svoje stranke, a kaj ko imate ob tem še milijon drugih stvari, po možnosti celo zaposlitev za polni delovni čas.

Začaran krog

Tu pa je še začarani krog, iz katerega nikakor ne najdete pravega izhoda.

  • Na eni strani dobro veste, da je potrebno vlagati v trženje,
  • ker pa ste novi na trgu, za to nimate sredstev.
  • Na drugi strani pa se brez sredstev zopet ne morete širiti,
  • brez širjenje pa nimate sredstev za vlaganje.

In zgodba se nadaljuje toliko časa, dokler mnogi pri tem ne obupajo.

Marketing

Zakaj mlada podjetja propadejo?

Dejstvo je, da če ne boste v trženje svojega podjetja vlagali dovolj časa in denarja, bo podjetje propadlo. Zgodnja prodaja izdelkov ali storitev je ključnega pomena za obstoj podjetja.

Do sedaj sta vam bili na voljo dve rešitvi za ustvarjanje zgodnje prodaje.

1

Za trženje svojih izdelkov lahko zaprosite za kredit za naložbe v trženje. To je tvegano in lahko ostanete brez nepremičnine ali v stečaju, če podjetje ne pride pravočasno do pozitivnega poslovanja.

2

Za trženje poskrbite sami. Ta pot zahteva, da velik del tistega, kar poskusite, ne bo delovalo in rast bo počasna, včasih prepočasna. Sčasoma bo podjetje postalo uspešno ali pa boste izgubili voljo in energijo.

Verjetno ste že ugotovili, da sta obe možnosti po svoje tvegani. S kreditom tvegate finančni propad, če pa se trženja lotite sami, s tem tvegate razumnost in zdravje, pri čemer nimate zagotovila, da boste uspeli.

Že dolga leta opravljamo spletne analize   za podjetja in na svoji poslovni poti smo se pogosto srečevali s podjetji, ki so imela jasen koncept, strastne ljudi in odlične ideje, a kaj ko niso imeli dovolj finančnih sredstev za izvajanje stvari, ki smo jih predlagali. Prav tako pa smo vedeli, da mora obstajati način, kako takšnim podjetjem pomagati, da bodo začela z zgodnjo prodajo, ne da bi za trženje potrebovali velikih in tveganih investicij.

Kako iz nič ustvariti dobiček

Iz izkušenj vemo, da so stvari, potrebne za preobrazbo podjetja iz nič v dobičkonosne prihodke, pogosto povsem preproste.

Ne glede na to, ali gre za spremembo poziva k dejanju, pridobivanje majhne količine zgodnjega prometa ali spreminjanje sporočil na spletnem mestu, ponavadi te malenkosti ustvarjajo VELIKO razliko. Velikokrat podjetje potrebuje pomoč pri pozicioniranju, iskanju svojega trga ali oblikovanju ponudbe, ki bo rasla s strankami.

Toda podjetniki so tako srčno pri poslu in tako zelo “okvirjeni” v posel, da redko vidijo te preobrate, ki jih je treba narediti, ali ne vedo, kako bi določene stvari izboljšali.

“Delajo, kar so vedno počeli”, ali delajo na najbolj nujnih stvareh. Na žalost nobeno od teh ne vodi k tržnemu uspehu in prodaji.

Priprava na digitalni marketing

Zato smo na podlagi dolgoletnih izkušenj in dela s strankami ustvarili novo storitev za tesno sodelovanje s podjetji, ki preko spletnih strani ustvarijo za 20.000 eurov prodaje. Imenuje se Priprava na digitalni marketing, katere glavni namen je, da s svojim podjetjem dosežete takšno prodajo, ki vam omogoča nadaljnje vlaganje v digitalni marketing.

In komu je storitev namenjena?

Če:

  • s svojim podjetjem še niste ustvarili za 20.000 eur prodaje,
  • nimate jasne marketinške strategije,
  • ne veste kako bi se zoperstavili svojim največjim konkurentom in si pridobili
  • svoje prve stranke,
  • namenite za delo v podjetju vsaj 4 ure na teden,
  • želite podporo usposobljenega tima strokovnjakov na področju digitalnega marketinga, ki vas bo usmerjal v prvih dneh trženja,

… potem ste eden od tistih, za katere je Priprava na digitalni marketing naravnost idealna rešitev!

Kako deluje Priprava na digitalni marketing?

Začeli boste z začetnim klicem pri svojem marketinškem strategu, enem od najizkušenejših vodij projektov v našem timu. Skupaj boste opredelili, kakšni so vaši cilji podjetja; pomagali vam bomo prepoznati bistvena področja trženja, ki jih je potrebno doseči.

Marketinški strateg vam bo sestavil najprimernejšo strategijo marketinga, s pomočjo katere boste lahko dosegli svoj cilj. Tedensko se boste z njim sestali v obliki enournega klica; pogovorila se bosta o napredku enega tedna, odgovoril vam bo na vsa morebitne vprašanja in nejasnosti, ob tem pa boste skupaj določili prioritete za naslednji teden.

Tedensko sodelovanje je izjemno pomembno, hkrati pa zahteva določeno mero odgovornosti, saj spremlja, ali so bile vaše naloge opravljene ali ne. Pri tem pa ste lahko prepričani, da ste v najboljših rokah in na svoji poslovni poti nikoli ne boste imeli občutka, da ste sami.

Povečajte obseg podjetja

Ko boste s podjetjem začeli povečevati svojo priljubljenost, vam bo vaš strateg pomagal določiti vaše prednostne naloge, s katerimi boste rangirali svoje cilje. Sčasoma, ko bo vaše podjetje pripravljeno, boste povabljeni k celotni marketinški kampanji, ki vam jo ponujamo. To je tudi glavni razlog, da smo to storitev oblikovali – vaše podjetje bo rastlo z našo pomočjo, kar je zmagovalna kombinacija tako za vas kot nas.

Skratka: Priprava na digitalni marketing vam omogoča vodenje in strategijo oglaševalskih akcij, ki vam jih ponujamo, vendar le za del stroškov. Medtem ko stane mesečna marketinška kampanja med 1.500 in 10.000 eur, vas stane priprava na digitalni marketing na mesec le 500 eur plus DDV.

Kaj morate storiti?

Če ste se odločili za našo storitev Priprava na digitalni marketing, se lahko prijavite spodaj. Vse, kar je potrebno storiti, je, da nam poveste vse o vašem podjetju, njegovi zgodovini ter nam zaupate svoje cilje.

Vabljeni ste da si rezervirate 1-1 spoznavni klic, kjer bo eden naših sodelavcev preveril primernost vašega podjetja in odgovoril na vaša vprašanja.