Celoten Acentin pristop k snovanju storitve gradi na filozofiji, da je vsak primer edinstven, zaradi česar se noben korak ne zgodi brez poglobljenega sodelovanja s strankami. Te od samega začetka vodimo čez vseh šest korakov in jih hkrati sproti naučimo, kako jih lahko izvajajo sami. V primeru, da stranke nimajo ustreznih virov za izvajanje katerega izmed korakov, pa jim z našimi viri dejavno priskočimo na pomoč.
Naše stranke se tako z našo pomočjo sistematično in nadzorovano naučijo novih veščin, ki jih lahko prevedejo v uspešno poslovanje podjetja še dolgo po tem, ko je sodelovanje z nami že končano.
Do vidnih rezultatov lahko pridemo le s tesnim sodelovanjem
V Acenti želimo, da naše stranke uspejo, kajti njihov uspeh je naš uspeh. Pri doseganju uspehov pa jim lahko pomagamo le, če jih zelo dobro poznamo.
Zato čisto vsak odnos začnemo tako, da se najprej usedemo in temeljito poslušamo, kakšne so njihove želje, potrebe in težave.
Po uvodnem pogovoru sledi skupna analiza, kjer gremo skupaj čez stanje digitalnega marketinga in poslovanja, saj stranke na ta način lahko najbolj plastično vidijo, kje so težave, tudi tiste, za katere morda niti niso vedele, da obstajajo. V teh dveh korakih se dodobra spoznamo in lahko postavimo temelje za zaupanja vreden odnos.
Glede na želje in potrebe nato predlagamo rešitve in obenem usmerimo stranke, če ocenimo, da njihove želje niso najbolj skladne z optimalno rešitvijo.
Ves čas procesa implementacije rešitev izobražujemo celotne ekipe naših strank, tako da znajo rešitve na koncu tudi uporabljati in spremljamo, ali je bil prenos uspešen v praksi. Celotno pot strankam stojimo ob strani in jih ne prepuščamo samih sebi.
Sproti tudi aliziramo in po potrebi optimiziramo celoten proces.
Ko vse to povežemo skupaj, lahko Vaše podjetje preobrazimo v sistem, ki bo začel dajati vidno boljše rezultate.