Skip links

Način dela

Ne dobite zgolj storitve, dobite znanje

V Acenti se zavedamo, da uporaba sodobnih marketinških orodij zahteva specifična znanja, ki jih vsako podjetje nima, ali pa jih težko pridobi in nato s težavo sistematično uporabi. Največja prednost Acente zato ni zgolj celostna ponudba digitalnih marketinških orodij. Najmočnejši adut je znanje, ki ga prenesemo na naše stranke, da lahko iz teh orodij iztržijo največjo možno vrednost.

Edinstven sistem dela, ki zagotavlja uspeh

Naš edinstven sistem dela temelji na šestih ključnih korakih in zajema vse od analize stanja in implementacije, do podpore:

Način dela v Acenti

Analiza stanja in potreb

Predlog rešitve

Implementacija rešitve po metodi WHW (Why, How, What)

Izobraževanje kadrov naših strank

Spremljanje rezultatov

Odlična podpora

Celoten Acentin pristop k snovanju storitve gradi na filozofiji, da je vsak primer edinstven, zaradi česar se noben korak ne zgodi brez poglobljenega sodelovanja s strankami. Te od samega začetka vodimo čez vseh šest korakov in jih hkrati sproti naučimo, kako jih lahko izvajajo sami. V primeru, da stranke nimajo ustreznih virov za izvajanje katerega izmed korakov, pa jim z našimi viri dejavno priskočimo na pomoč.

Naše stranke se tako z našo pomočjo sistematično in nadzorovano naučijo novih veščin, ki jih lahko prevedejo v uspešno poslovanje podjetja še dolgo po tem, ko je sodelovanje z nami že končano.

Do vidnih rezultatov lahko pridemo le s tesnim sodelovanjem

V Acenti želimo, da naše stranke uspejo, kajti njihov uspeh je naš uspeh. Pri doseganju uspehov pa jim lahko pomagamo le, če jih zelo dobro poznamo.

Zato čisto vsak odnos začnemo tako, da se najprej usedemo in temeljito poslušamo, kakšne so njihove želje, potrebe in težave.

Po uvodnem pogovoru sledi skupna analiza, kjer gremo skupaj čez stanje digitalnega marketinga in poslovanja, saj stranke na ta način lahko najbolj plastično vidijo, kje so težave, tudi tiste, za katere morda niti niso vedele, da obstajajo. V teh dveh korakih se dodobra spoznamo in lahko postavimo temelje za zaupanja vreden odnos.

Glede na želje in potrebe nato predlagamo rešitve in obenem usmerimo stranke, če ocenimo, da njihove želje niso najbolj skladne z optimalno rešitvijo.

Ves čas procesa implementacije rešitev izobražujemo celotne ekipe naših strank, tako da znajo rešitve na koncu tudi uporabljati in spremljamo, ali je bil prenos uspešen v praksi. Celotno pot strankam stojimo ob strani in jih ne prepuščamo samih sebi.

Sproti tudi aliziramo in po potrebi optimiziramo celoten proces.

Ko vse to povežemo skupaj, lahko Vaše podjetje preobrazimo v sistem, ki bo začel dajati vidno boljše rezultate.

232
USPEŠNIH PROJEKTOV
3628
ZADOVOLJNIH STRANK
182
POZITIVNIH ODZIVOV
857
SKODELIC KAVE

15 težav, ki jih rešimo za Vas

Zgoraj opisani pristop dela s strankami, ki smo ga razvili v Acenti, Vam bo tako omogočil, da boste v sodelovanju z nami:

Povečali prodajo

Povečali produktivnost poslovanja

Ustvarili nove prodajne poti s pomočjo spleta

Strateško in z jasno opredeljenimi cilji nastopili na spletu

Rešili težavo pomanjkanja kadrov za digitalni marketing ­

Pridobili nove stike in lide (new lead generation)

Pridobili veščine uspešnega nastopa na spletu

Zmožni analizarati in raziskati težave, ki jih imajo Vaše stranke

Optimizirali prisotnost na spletu

Digitalizirali poslovanje Vašega podjetja

Izpilili strategijo nastopa na družbenih omrežjih in spletu

Vzpostavili sistem pomoči strankam

Zaposlenim omogočili delo s katere koli naprave

Izboljšali skupinsko sodelovanje v vaši ekipi

In centralizirali vse poslovne aplikacije

Kaj konkretno boste dobili v sodelovanju z nami?

Točen izid sodelovanja je odvisen od obsega za katerega se odloči stranka. Pri tem bi radi poudarili, da naših strank ne prepričujemo v nakup najdražjih storitev s cenenimi triki, temveč jim svetujemo storitve, za katere menimo, da so zanje najprimernejše. V primeru pa, da se odločite za celoten paket, boste dobili konkretne izdelke, na katere se lahko oprete tudi po koncu našega sodelovanja, saj Vas bomo temeljito pripravili na njihovo uporabo.

Mednje sodita dodelana in celovita strategija ter celosten sistem dela, ki bosta Vašemu podjetju dala dolgoročen načrt dela in način za njegovo izvajanje.

Digitaliziramo marketinške dejavnosti, jih centraliziramo, podpremo z analitiko ter ustvarimo pomenljivo prisotnost na družbenih medijih.

Poleg tega za naše stranke izdelamo prvovrstno, pregledno in uporabniško enostavno spletno stran z vdelanimi magneti (lead generation) in avtomatizirano komunikacijo z lidi.

V tako dodelano spletno stran brezšivno vtkemo tudi spletno trgovino s pripadajočimi marketinškimi orodji za pospeševanje prodaje.

Hkrati strankam pomagamo digitalizirati, optimizirati in povečati produktivnost njihovega delovnega procesa.

Vse to pa zaokrožimo z izobraževanjem zaposlenih, ki se bodo naučili, kako učinkovito in ciljano uporabljati vse vidike digitalnega poslovanja po sistemu dela WHW (Why, How, What).

8 razlogov zakaj izbrati prav Acento:

Edinstven sistem dela, kjer s pomočjo delavnic pripeljemo zaposlene do cilja

Delo po metodi Why How What

Zagotavljamo zadovoljstvo strank

Lastna aplikacija Qwilink za samodejno objavo vsebin na več kanalih hkrati

Vsaki stranki prilagojena strategija nastopa na spletu

Pomoč in nadzor pri izvajanju strategije

Partnersko sodelovanje, ki se nadaljuje tudi po izvedbi osnovnega projekta

Možnost obročnega plačila

Naš celoten proces je torej usmerjen k izobraževanju zaposlenih naših strank, da so ti opremljeni z novimi znanji za čim bolj samostojno in k rezultatom orientirano delo z novimi tehnologijami in procesi dela. Ob tem jih bomo ves čas usmerjali in nudili nenehno podporo, ko se bo kaj zataknilo.

V primeru, da Vas zgoraj navedeno še ni prepričalo, si preberite pričevanja naših že zadovoljnih strank, ki so jih navdušila naša hitra odzivnost, prijaznost, stalna pripravljenost pomagati ter odlična podpora.

Naredite prvi korak in zahtevajte marketinški pregled

Zahtevajte svoj brezplačen marketinški pregled