Spletna analiza pokriva različne vidike vaše spletne strani in trenutne digitalne strategije. Skupaj bomo poiskali priložnosti za izboljšave, ki jih lahko takoj uporabite za boljšo uvrstitev vaše spletne strani in učinkovitejšo promocijo vaših storitev ali izdelkov.
Predlagali vam bomo izboljšave, ki vključujejo naslednje:
Uporabnost spletne strani
Preverili bomo, ali je vaša spletna stran uporabnikom prijazna in enostavna za navigacijo. Poskrbeli bomo, da ljudje zlahka najdejo tisto, kar potrebujejo, in vam svetovali, kako to še izboljšati.
Stopnja konverzije in optimizacija
Analizirali bomo, ali je zasnova strani, kot sta dizajn ali uporabniška pot, morda ovira za konverzije. Predlagali bomo rešitve za odstranitev teh ovir, kar bo povečalo obstoječi promet.
Pregled vidnosti in prometa spletne strani
Osredotočili se bomo na to, ali vaša stran ustreza iskalnim poizvedbam in ali vaša vsebina dosega vrh iskalnih rezultatov. Na podlagi analize vam bomo predlagali, kako izboljšati vidnost in promet.
Analiza konkurence
Preučili bomo, kako se vaši konkurenti uvrščajo po ključnih iskalnih poizvedbah ter koliko vlagajo v svojo spletno prisotnost. Na podlagi tega vam bomo predlagali dobre prakse, ki jih lahko posnemate, in pokazali slabosti konkurence, ki jih lahko izkoristite.
-> Kaj vključuje analiza spletne strani/trgovine in kaj analiza prisotnosti na družbenih omrežjih?
Celoten pregled spletne strani/trgovine
Celotni pregled vaše prisotnosti na družbenih omrežjih
-> Komu je namenjena spletna analiza?
Podjetnikom
Številnim podjetnikom pomagamo pri ustvarjanju spletne strani in digitalnih marketinških kampanj. Prav tako promoviramo njihovo obstoječe spletno stran, da pridobijo več prometa in povečajo število strank.
Lastnikom malih podjetij
Pri povečanju prometa pomagamo tudi številnim lastnikom malih podjetij. To nam uspeva z izboljšanjem njihovih spletnih strani in posebnih digitalnih strategij trženja, pri čemer se poslužujemo optimizacije iskalnikov, vsebinskega marketinga in optimizacije stopnje konverzije.
Lastnikom srednje velikih podjetij
Za povečanje števila obiskovalcev in povpraševanj skrbimo tudi za srednje velika podjetja, ki za upravljanje strategij digitalnega marketinga potrebujejo posebno ekipo strokovnjakov. Tako prevzamemo polno odgovornost za delo, da se lastniki teh podjetij lahko osredotočijo na vodenje svojega posla. V določenih primerih sodelujemo tudi z notranjo ekipo takih podjetij in jim pomagamo pri širitvi in izboljšanju obsotječih marketinških aktivnosti.
Lastnikom spletnih trgovin
Številnim lastnikom spletnih trgovin pomagamo do znatnega povečanja tržnega deleža, hkrati pa na njihovo spletno stran privabimo več tisoč obiskovalcev,ki jih spreminjamo v kupce.
Vodjem trženja
Podprli smo vodje trženja v različnih podjetjih, tudi mednarodnih, z zunanjimi storitvami, ki so dopolnile njihove digitalne marketinške potrebe.
Različnim industrijskim obratom
Sodelovali smo s podjetji iz različnih panog, kot so dentalna medicina, turizem, moda, gostinstvo, računovodske storitve, in jim pomagali povečati promet, rezervacije in spletna naročila. Mnoge spletne trgovine so z našo pomočjo postale vodilne v svojih panogah.
-> Kako dolgo čakate na rezultate spletne analize, ko jo naročite?
Zaradi izjemne priljubljenosti naših pregledov boste morali po oddaji prijavnice počakati, da vas kontaktira naš strokovnjak. Z njim se boste dogovorili vse podrobnosti in zastavili končni rok. V povprečju pa vam rezultate in video posnetek spletne analize pošljemo v nekje v 10 delovnih dneh.
-> Katere dostope potrebujemo za izdelavo spletne analize?
Za spletno analizo bomo potrebovali vaše podatke iz analitičnih orodij, kot so: Google Analytics, Google Search Console. Prosili vas bomo za dostop, ker bomo le na ta način lahko ustrezno pripravili predloge za izboljšanje.
-> Ali ste po izdelani spletni analizi dolžni zakupiti naše storitve?
Ne, naših storitev niste dolžni uporabljati, saj spletna analiza ni vezana na njih. V kolikor se odločite za nadaljnjo sodelovanje z nami, pa vam bomo strošek spletne analize povrnili.
Vsak video pregled vsebuje seznam priporočenih ukrepov za izboljšanje digitalnega marketinga, ki jih sicer lahko opravite sami, vendar bodo brez prehodnih izkušenj trajale veliko dlje. Seveda pa se za pomoč pri izvedbi priporočil iz našega videoposnetka vedno lahko obrnete na naše strokovnjake.
Naša ekipa strokovnjakov piše izjemne digitalne zgodbe – boste ena izmed njih? Izpolnite obrazec in se nam pridružite!