Spletna analiza se osredotoča na več vidikov vaše spletne strani in trenutno strategijo digitalnega marketinga. Skupaj bomo poiskali priložnosti, ki jih lahko takoj uporabite za izboljšanje položaja vaše spletne strani, in opredelili način promocije vaših storitev ali izdelkov.
Preverili in predlagali vam bomo izboljšave, ki zajemajo različne vidike analize spletne strani:
Uporabnost spletne strani
Preverili bomo, ali je vaša spletna stran preprosta za uporabo in če ljudje enostavno najdejo tisto, kar potrebujejo. Preverili bomo, da tisto, kar ponujate, ljudje tudi enostavno najdejo in vam predlagali kako to izboljšati.
Stopnja konverzije in optimizacija
Skušali bomo ugotoviti, ali je manjše število konverzij blokirano zaradi zasnove spletne strani kot je dizajn ali pot uporabnika in ali bi z odstranitvijo teh blokad povečali obstoječi promet. Objektivno vam bomo predlagali kako jih lahko odstranite.
Pregled vidnosti in prometa spletne strani
Na tej točki nas najbolj zanima, ali vaše spletno mesto zadošča najpogostejšim iskalnim nizom, ki jih ljudje iščejo, hkrati pa bomo ugotovili, ali je vaša vsebina dovolj močna, da se znajde na vrhu zadetkov iskanja v Googlu. Analizirali bomo trenutno prepoznavnost in potencial obiskanosti vaše spletne strani in predlagali, kako lahko izboljšate obisk.
Analiza konkurence
Natančno bomo analizirali, ali se vaši konkurenti uvrščajo na prvo mesto po vseh najpomembnejših iskalnih poizvedbah in koliko vlagajo v izboljševanje svojega spletnega mesta, povečanje stopnje konverzije in optimizacijo svoje vsebine. Preverili bomo vaše konkurente in vam predlagali dobre prakse, ki jih lahko ponovite, in njihove slabosti, ki jih lahko izkoristite.