Kako poteka spletna analiza vaše digitalne prisotnosti?
Najprej vam bomo zastavili nekaj preprostih vprašanj o uspešnosti in ciljih vašega podjetja. Pri tem so pomembni predvsem trenutni kanali za pridobivanje obiskovalcev, ki jih uporabljate, vaši poslovni cilji in trenutni letni tržni proračun. Na podlagi teh podatkov bomo nato analizirali vašo spletno stran/trgovino in vaše trženje, hkrati pa bomo poiskali priložnosti za izboljšanje prometa ter konverzij.
Po uspešni prijavi vas bo kontaktiral naš strokovnjak s katerim se boste dogovorili vse podrobnosti.
Naši strokovnjaki za spletno analizo si bodo natančno ogledali vaš celotni spletni nastop:
Celotni pregled spletne strani/trgovine
- Kako vašo stran oz. trgovino vidi običajni obiskovalec?
- Ali so vaše kontaktne informacije ustrezno izpostavljene?
- Ima vaša spletna stran jasno zastavljen cilj?
- Ali je prilagojena za vse naprave (namizne/mobilne)?
- Imate na strani dovolj gumbov oz. CTA-jev?
- Ali obiskovalec vaše strani razume v čem ste res dobri?
- Ali vaša spletna stran sledi zahtevam Googla?
- Koliko ljudi pravzaprav išče vaše storitve/produkte vsak mesec?
- Kaj je prva stvar, ki jo iskalec vidi, ko vpiše ime vašega podjetja?
Izvedeli boste koliko obiskovalcev razočarate vsak mesec.
Celotni pregled socialne prisotnosti
- Kako uspešno nastopiti na Facebooku?
- Ali je za vaš posel primeren Linkedin ali ne?
- Kakšne so priložnosti na Twitterju?
- Kako se predstaviti na Instagramu?
- Zakaj so pomembni videoposnetki na Youtubu?
- Kaj ponujajo ostali socialni kanali?
- Ali imate vzpostavljen kakovostni “social proof”?
- Kako dobro izkoriščate socialna omrežja?
- Kje so priložnosti, ki jih je potrebno izkoristiti, preden bo prepozno…
Ste še vedno prepričani da socialna omrežja ustrezno uporabljate?
Rezultati naših celovitih pregledov
Ali ste vedeli, da večina spletnih strani izpušča iz svojih rok kar 45–85% dobička in da vam digitalni pregled spletnih strani pomaga zajeti kar 60% tega.
To je nekaj rezultatov, ki so jih dosegli naši naročniki spletne analize.
54%
Znižanje stroškov za oglase
“Nasveti, ki sem jih dobila pri spletni analizi podjetja Acenta, so mi pomagali dvigniti uvrstitev moje spletne strani na iskalniku Google. Hvala.”
Naroči spletno analizo
Komu je namenjena spletna analiza digitalne prisotnosti?
Podjetnikom …
Številnim podjetnikom smo pomagali pri ustvarjanju spletne strani in digitalnih marketinških kampanj. Prav tako smo promovirali njihovo obstoječe spletno stran, da bi tako pridobili več prometa in si povečali število strank.
Lastnikom malih podjetij …
Pri povečanju prometa smo pomagali tudi številnim lastnikom malih podjetij. To smo dosegli z izboljšanjem njihovih spletnih strani in posebnih digitalnih strategij trženja, pri čemer smo uporabili optimizacijo iskalnikov, vsebinski marketing in optimizacijo stopnje konverzije.
Lastnikom srednje velikih podjetij …
Pohvalimo se lahko tudi s povečanjem obiskovalcev spletnih strani in število povpraševanj za srednje velika podjetja, ki so potrebovala posebno ekipo strokovnjakov za upravljanje strategij digitalnega marketinga. S tem namenom smo prevzeli polno odgovornost za delo, zato so se lahko lastniki lahko popolnoma osredotočili le na vodenje poslov. Ali pa smo skupaj z obstoječo notranjo ekipo sodelovali pri dopolnjevanju in razširitvi njihovih trenutnih marketinških prizadevanj.
Lastnikom spletnih trgovin …
S številnimi lastniki spletnih trgovin smo sodelovali tako, da so znatno povečali svoj tržni delež in na njihove spletne strani privabili več tisoč pravih obiskovalcev, kar je bistveno povečalo njihovo prodajo.
Vodjem trženja …
Z vodjami trženja smo sodelovali pri različnih vrstah podjetij – vključno z mednarodnimi podjetji, ki so potrebovala zunanjo podporo pri dopolnjevanju že obstoječega digitalnega marketinga. Poskrbeli smo tudi za vse njihove potrebe po digitalnem trženju.
Različnim industrijskim obratom …
V preteklih letih smo opravili številne analize tako za nova in stara podjetja v skorajda vseh možnih panogah. Mnoga od teh podjetij so postale naše stranke in z njimi sodelujemo še danes.
S svojim svetovanjem in uporabo storitev digitalnega marketinga smo pomagali rasti podjetjem s področja dentalne medicine, turizma, računovodskih storitev, mode, storitvenim podjetjem smo pomagali ustvariti in povečati rezervacijo terminov, gostinskim podjetjem povečati spletna naročila. Pomagali smo vzpostaviti in nadgraditi B2B in maloprodajo, v različnih panogah.
Pohvalimo se lahko, da smo številnim spletnim trgovinam povečali prodajo na več mestne številke, mnoge od njih pa so postale vodilne na svojih področjih. Svojo pomoč pa nudimo tudi podjetjem v težjih tržnih panogah.
“Naročil sem Acentino spletno analizo. Presenečen sem bil ker je bila izvedena osebno s strani človeka in ne avtomatično na podlagi neke avtomatske naprave.”
Naroči spletno analizo
Naša spletna analiza zagotavljajo najboljše rezultate
Z veseljem poslušamo, kako so naše analize bistveno pripomogle k dvigu digitalnih marketinških kampanj na višjo raven. Povečanje prometa in rast prodaje je številnim podjetjem omogočila, da zaposlijo nove kadre in hkrati razširijo svojo ponudbo izdelkov in storitev. Vsa podjetja s katerimi sodelujemo, so svoj digitalni marketing izboljšala tudi s pomočjo naših storitev, kot so optimizacija za iskalnike, oglaševanje s plačilom na klik in vsebinski marketing.
311%
povečanje prometa iz Googla
je doseglo podjetje potem, ko je naša ekipa za razvoj spletnih strani prenovila njihovo spletno stran.
478%
povečanje prometa iz Googla
je doseglo podjetje, ki je upoštevalo vse naše akcijske točke, ki smo jih priporočili.
223%
povečanje konverzij v 4 mesecih
je dosegla spletna stran na visoko konkurenčnem področju zavarovanja plačil, ker je upoštevala naša priporočila, ki so bila dana na podlagi SEO analize spletne strani in vsebinskega marketinga.
411%
povečanje prihodka v dveh letih in pol
je dosegla spletna trgovina, ki je na svojem področju dosegla tako velik uspeh, da se je začela širiti na globalni trg.
“To je preseglo vsa moja pričakovanja. Naročil sem celovito analizo, ki je bila neverjetna in mi je odpra oči. Priporočam.”
Naroči spletno analizo
Kaj je vključeno v spletno analizo?
Spletna analiza se osredotoča na več vidikov vaše spletne strani in trenutno strategijo digitalnega marketinga. Skupaj bomo poiskali priložnosti, ki jih lahko takoj uporabite za izboljšanje položaja vaše spletne strani, in opredelili način promocije vaših storitev ali izdelkov.
Preverili in predlagali vam bomo izboljšave, ki zajemajo različne vidike analize spletne strani:
Uporabnost spletne strani
Preverili bomo, ali je vaša spletna stran preprosta za uporabo in če ljudje enostavno najdejo tisto, kar potrebujejo. Preverili bomo, da tisto, kar ponujate, ljudje tudi enostavno najdejo in vam predlagali kako to izboljšati.
Stopnja konverzije in optimizacija
Skušali bomo ugotoviti, ali je manjše število konverzij blokirano zaradi zasnove spletne strani kot je dizajn ali pot uporabnika in ali bi z odstranitvijo teh blokad povečali obstoječi promet. Objektivno vam bomo predlagali kako jih lahko odstranite.
Pregled vidnosti in prometa spletne strani
Na tej točki nas najbolj zanima, ali vaše spletno mesto zadošča najpogostejšim iskalnim nizom, ki jih ljudje iščejo, hkrati pa bomo ugotovili, ali je vaša vsebina dovolj močna, da se znajde na vrhu zadetkov iskanja v Googlu. Analizirali bomo trenutno prepoznavnost in potencial obiskanosti vaše spletne strani in predlagali, kako lahko izboljšate obisk.
Analiza konkurence
Natančno bomo analizirali, ali se vaši konkurenti uvrščajo na prvo mesto po vseh najpomembnejših iskalnih poizvedbah in koliko vlagajo v izboljševanje svojega spletnega mesta, povečanje stopnje konverzije in optimizacijo svoje vsebine. Preverili bomo vaše konkurente in vam predlagali dobre prakse, ki jih lahko ponovite, in njihove slabosti, ki jih lahko izkoristite.
“Odlična spletna analiza naše digitalne prisotnosti in odličen načrt za izboljšanje uvrstitve naše strani!”
Naroči spletno analizo
Najpogosteje zastavljena vprašanja
Kako dolgo moram čakati na pregled?
Zaradi izjemne priljubljenosti naših pregledov boste morali po oddaji prijavnice počakati, da vas kontaktira naš strokovnjak. Z njim se boste dogovorili vse podrobnosti in zastavili končni rok.
Kaj analizirate v pregledih spletne strani?
Ko se lotimo pregleda vaše spletne strani, na vašo spletno mesto gledamo tako z vidika potrošnika kot tudi izkušenega strokovnjaka za marketing.
Vprašajte nas
Natančneje si bomo ogledali:
- zasnovo in njeno optimizacijo, da bo vsebina lažje dostopna;
- besedilo vaših najpomembnejših strani in preverili, ali je to tisto, kar ljudje iščejo;
- pozive k dejanju in ugotovili, ali so dovolj jasni in če se nahajajo na pravih mestih;
- nekaj prvih korakov k optimizaciji iskalnikov, kot so, na primer, naslovi vaših spletnih strani in meta opisi;
- ogledali si bomo vaše konkurente, kaj jim uspeva in kako se uvrščajo v Googlu;
- vaše družbene medije in jih izkoristili tudi v celotni strategiji digitalnega marketinga;
- različne možnosti oglaševanja, vključno z uporabo Google Ads in Facebook Ads.
Upoštevajte, da je celovita spletna analiza digitalne prisotnosti in trženja odličen prvi korak, da večina podjetij izboljša svoj digitalni marketing, za še boljše rezultate pa boste verjetno potrebovali kompleksnejšo storitev.
Ali potrebujete dostop do moje spletne strani?
Za spletno analizo bomo potrebovali vaše podatke iz analitičnih orodij, kot so: Google Analytics, Google Search Console. Prosili vas bomo za dostop, ker bomo le na ta način lahko ustrezno pripravili predloge za izboljšanje.
Ali moram uporabiti vaše storitve?
Ne, naših storitev niste dolžni uporabljati, saj spletna analiza ni vezana na njih. V kolikor se odločite za nadaljnjo sodelovanje z nami, pa vam bomo strošek spletne analize povrnili.
Vsak video pregled vsebuje seznam priporočenih ukrepov za izboljšanje digitalnega marketinga, ki ga pregledujemo. To so naloge, ki jih sicer lahko opravite sami, vendar bodo brez prehodnih izkušenj trajale veliko dlje.
Če boste potrebovali pomoč pri izvedbi priporočil iz našega videoposnetka, se obrnite na strokovnjaka za digitalni marketing, ki je posnel vaš pregled.
“Zelo sem navdušen nad nasveti, ki jih je Matjaž vključil v spletno analizo. V nobeni točki nisem dobil občutka da mi želi prodati njihove storitve.”
Naroči spletno analizo
Naroči celovito spletno analizo
Štart