...
Skip links

Spletni marketing

Spletni marketing za povečanje število obiskovalcev na spletni strani. Lahko izbiramo med organskim in plačanim marketingom. Ni važno, kako dobra je vaša spletna stran ali podjetje; če na njej nimate dovolj obiska, potem tudi ne morete rasti. Ne glede na to, ali na svoji spletni strani prodajate ali zbirate povpraševanja ali pa le oglašujete, so predvidljivi in razširljivi viri obiskovalcev življenjski vir vsakega podjetja. Zato je pomembno, da imate izdelan akcijski načrt za prisotnost na spletu. Prijavite se na analizo spletne strani in prisotnosti na spletu

Spletni marketing je skupek več aktivnosti, ki se izvajajo na spletu.

Izpostavili bomo le nekaj najpomembnejših aktivnosti spletnega marketinga, ki si jih lahko podrobneje ogledate na spodnjih povezavah.

Vsebinski marketing je objavljanje in prikazovanje koristnih vsebin in nasvetov čim večjemu krogu ljudi.
PPC (pay per click ali oglaševanje na klik)  je najhitrejši način za povečanje obiskanosti in prepoznavnosti vaše spletne strani.
Facebook oglaševanje in  Google oglaševanje prinašata odlične rezultate in pripomoreta k takojšnjemu povečanju prometa in spletne prodaje.

Spletni marketing nam prinaša dobre rezultate in omogoča natančno merjenje rezultatov.

Zaradi velikega števila potencialnih virov obiskovalcev – od SEO do plačila na klik, vsebinskega marketinga, Facebookovih oglasov in še mnogo drugega – ter toliko informacijami je lahko precej zapleteno reči, kaj bo najbolje delovalo za vaše podjetje.

In tu vam priskoči na pomoč Acenta. Z ogledom vaše spletne strani, vsebine, trga in, kar je najpomembnejše, vašega potenciala na teh področjih vam bomo izdelali personaliziran načrt za povečanje prometa.

Spletni marketing

Za analizo vaše spletne strani in digitalnega trženja se lahko prijavite tukaj. Po uspešni prijavi na spletno analizo vas bo kontaktiral naš strokovnjak s katerim se boste pogovorili o vseh podrobnostih.

Spletna analiza bo vsebovala predloge za izboljšavo vaše spletne strani in digitalne prisotnosti na oglaševalskih kanalih, ki jih morate izkoristiti, različne vsebinske vidike, ki jih morate obravnavati in družbene medije, s katerimi povečujete število obiskovalcev. Na koncu bomo vse zaključili s tem, da vam bomo našteli vaše prednostne naloge, ki se jih morate držati v prihodnosti.

Viri obiskovalcev, ki jih bomo vključili v načrt

Vsako podjetje je drugačno, zato je natančna kombinacija virov obiska, ki vam jih predlagamo, odvisna od vaših posebnih okoliščin. Tu pa je nekaj virov obiska, ki jih bomo analizirali v vašem načrtu po meri:

Nastop na spletu

Poiščemo ustrezno pozicijo na spletu, kako ste rangirani na Googlu in med potencialnimi kupci, predlagamo načine, da si povečate prepoznavnost in ustvarite učinkovit prodajni kanal.

Izvedi več

Plačilo na klik

Če je za vaš trg primerno plačano oglaševanje, vam bomo mi pokazali, kaj počne vaša konkurenca. Opozorili vas bomo na prav vse pomanjkljivosti, kar boste lahko dobro izkoristili.

Izvedi več

Vsebinski marketing

Vsebinski marketing je eden od najbolj podcenjenih virov obiska. V resnici pa prav ta lahko zelo poveča vaš lokalni obisk. Še več; lahko ustvari svoj vir obiskovalcev.

Izvedi več

Kliknite spodnji gumb, izpolnite kratek obrazec in nam povejte nekaj o vašem podjetju.  Po uspešni prijavi vas bo kontaktiral naš strokovnjak s katerim se boste dogovorili o vseh podrobnostih.