Spletni marketing za povečanje število obiskovalcev na spletni strani. Lahko izbiramo med organskim in plačanim marketingom.Ni važno, kako dobra je vaša spletna stran ali podjetje; če na njej nimate dovolj obiska, potem tudi ne morete rasti. Ne glede na to, ali na svoji spletni strani prodajate ali zbirate povpraševanja ali pa le oglašujete, so predvidljivi in razširljivi viri obiskovalcev življenjski vir vsakega podjetja.Zahtevajte svoj brezplačen pregled spletne strani in načrt
Spletni marketing je skupek več aktivnosti, ki se izvajajo na spletu.
Izpostavili bomo le nekaj najpomembnejših aktivnosti spletnega marketinga, ki si jih lahko podrobneje ogledate na spodnjih povezavah.
Vsebinski marketing je objavljanje in prikazovanje koristnih vsebin in nasvetov čim večjemu krogu ljudi. PPC (pay per click ali oglaševanje na klik) je najhitrejši način za povečanje obiskanosti in prepoznavnosti vaše spletne strani. Facebook oglaševanje in Google oglaševanje prinašata odlične rezultate in pripomoreta k takojšnjemu povečanju prometa in spletne prodaje.
Spletni marketing nam prinaša dobre rezultate in omogoča natančno merjenje rezultatov.
Zaradi velikega števila potencialnih virov obiskovalcev – od SEO do plačila na klik, vsebinskega marketinga, Facebookovih oglasov in še mnogo drugega – ter toliko informacijami je lahko precej zapleteno reči, kaj bo najbolje delovalo za vaše podjetje.
In tu vam priskoči na pomoč Acenta. Z ogledom vaše spletne strani, vsebine, trga in, kar je najpomembnejše, vašega potenciala na teh področjih vam bomo izdelali personaliziran načrt za povečanje prometa. In to vse popolnoma brezplačno, brez ukan!
Osebni načrt prometa boste prejeli kot videoposnetek, ki vam bo na zaslonu jasno prikazoval, katere nastavitve morate narediti na svoji spletni strani, oglaševalske kanale, ki jih morate izkoristiti, različne vsebinske vidike, ki jih morate obravnavati in družbene medije, s katerimi povečujete število obiskovalcev. Na koncu bomo vse zaključili s tem, da vam bomo našteli vaše prednostne naloge, ki se jih morate držati v prihodnosti.
Viri obiskovalcev, ki jih bomo vključili v načrt
Vsako podjetje je drugačno, zato je natančna kombinacija virov obiska, ki vam jih predlagamo, odvisna od vaših posebnih okoliščin. Tu pa je nekaj virov obiska, ki jih bomo analizirali v vašem načrtu po meri:
Nastop na spletu
Poiščemo ustrezno pozicijo na spletu, kako ste rangirani na Googlu in med potencialnimi kupci, predlagamo načine, da si povečate prepoznavnost in ustvarite učinkovit prodajni kanal.
Če je za vaš trg primerno plačano oglaševanje, vam bomo mi pokazali, kaj počne vaša konkurenca. Opozorili vas bomo na prav vse pomanjkljivosti, kar boste lahko dobro izkoristili.
Vsebinski marketing je eden od najbolj podcenjenih virov obiska. V resnici pa prav ta lahko zelo poveča vaš lokalni obisk. Še več; lahko ustvari svoj vir obiskovalcev.
Kliknite spodnji gumb, izpolnite kratek obrazec in nam povejte nekaj o vašem podjetju ter počakajte, da sestavimo in vam pošljemo vaš brezplačni načrt za povečanje števila obiskovalcev na vaši strani.
Z naročilom brezplačnega načrta nimate nobene obveznosti uporabe naših storitev, v primeru, da pa vam lahko pomagamo pri doseganju ciljev, vas bomo o tem tudi obvestili in takrat se lahko dogovorimo za nadaljnje sodelovanje.
Ta spletna stran uporablja piškotke zato, da vam lahko zagotovimo najboljšo uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in opravljajo funkcije, kot so prepoznavanje, ko se vrnete na našo spletno stran in pomagate našemu podjetju, da razume, kateri deli spletnega mesta se vam zdijo najbolj zanimivi in koristni.
Nastavitve piškotkov lahko uredite na levi strani.
Obvezni piškotki
Obvezni piškotki so zmeraj vključeni zaradi shranjevanja vaših nastavitev.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.
Informacije o piškotkih
Več informacij o piškotkih, ki jih uporabljamo na naših spletnih straneh, najdete na zavihku - Piškotki.