Zgodba marketinške agencije Acenta se je začela povsem po naključju. Ob koncu prejšnjega tisočletja je Matjaž, idejni vodja agencije, skupaj s starši oddajal apartmaje na Bledu. Pri tem so sodelovali s številnimi lokalnimi turističnimi agencijami. V času sezone je bila zasedenost apartmajev dobra, izven sezone pa so apartmaji praktično samevali.
Nekoč je do Matjaža pristopil sosed, ki mu je ponudil izdelavo spletne strani, saj je to potreboval za zaključni izpit tečaja računalništva. Matjaž je ponudbo sprejel. Priskrbel mu je ves potreben material in čez nekaj tednov je bil ponosen lastnik nove spletne strani.
Sledilo je precejšnje presenečenje – spletna stran je namreč prinašala vedno več rezervacij, ki so napolnile celotno sezono, pa tudi termine izven sezone. Že naslednje leto je Matjaž prekinil sodelovanje z agencijami, vložil denar v prenovo in nadgradnjo apartmajev ter se podal v svet spletnega turizma. Zgradil je uspešen posel, ki ga je po smrti njegovih staršev prevzela njegova žena in ga uspešno vodi še danes.
Matjaža je potencial spleta navdušil do te mere, da se je odločil, da pusti takratno službo in se poda na samostojno podjetniško pot, na kateri bo na podoben način pomagal tudi drugim podjetnikom. Od začetka njegove podjetniške poti pa se je situacija na spletu precej spremenila.