...
Skip links

Uspešna strategija digitalnega marketinga v 5 korakih

Odlična strategija za digitalni marketing je danes še kako pomembna, da si zagotovite uspešen nastop vašega podjetja na spletu. To je načrt za digitalni nastop na spletu in razvoj samega podjetja, ki vam zagotovi, da ste korak pred konkurenco.

Če sodite med tista podjetja, ki še vedno nastopate na spletu po občutku, naj vas opozorimo, da vas bo na dolgi rok to stalo veliko več. Medtem, ko si s pravilno izvedbo strategije zasnujete temeljit in konkreten načrt, saj v njem definirate prav vse podrobnosti. Spletno dogajanje vam bo s tem popolnoma jasno.

5 korakov, s katerimi bo vaša strategija digitalnega marketinga učinkovita

1. Najprej ocenite in načrtujte

Še predno pričnete zapravljati denar se ustavite in razmislite kakšna je pravzaprav vaša strategija digitalnega marketinga. Za marsikatero podjetje je njihovo trženje skušnjava, da izkoristijo kar se da čim več storitev, ki jih digitalni marketing nudi. Mednje seveda sodijo:

Uporaba zgoraj naštetih možnosti lahko ustvari raznoliko, cenovno ugodno in prilagodljivo digitalno strategijo. Dostopne pa so tako malim, kot tudi velikim podjetjem. Seveda pa lahko povzročijo tudi težave, ker vas lahko udarijo po tržnem proračunu. Ravno iz tega razloga je potrebna pred porabo denarja jasna in celovita strategija digitalnega marketinga. Z njo bi jasno opredelili kateri spletni kanal vam bo pomagal doseči občinstvo, kako bi morali porabiti svoj čas in denar na teh področjih ter katere meritve vam lahko najbolje pomagajo oceniti vašo učinkovitost.

Morda se vam sliši veliko pripravljalnega dela, a je to bistven korak pri oblikovanju vaše kakovostne strategije nastopa na spletu.

2. Strategija digitalnega marketinga naj vašo spletno stran postavi v vsebinsko središče

Vsebinski marketing je sestavni del večine strategij digitalnega marketinga. Pomemben je za vaše občinstvo, prinaša resnično vrednost in pomaga pri oblikovanju vaše blagovne znamke. Dobro pripravljene vsebine vam pomagajo privabiti nove stranke in seveda obdržati že obstoječe.

Močna strategija digitalnega marketinga je zagotovo odvisna tudi z gradnjo na trženju vsebin. Zagotovo ni lahka naloga, a je preverjeno naložba za vnaprej, daleč v prihodnost.

Ena izmed najboljših oblik vsebinskega marketinga je blog na vaši spletni strani. Ta vam lahko služi kot izobraževanje vaših strank, saj lahko predstavite svoje izkušnje ali znanja v svoji panogi. Poleg tega pa vam pomaga pri »bolečih točkah« vaših obiskovalcev, katerim predstavite zakaj ste najboljša rešitev za njihove težave, o katerih bi morali razmisliti.

Poleg tega vsebine na vaši spletni strani lahko delite na družabnih omrežjih. Vsebine vam pomagajo tudi pri čim višji uvrstitvi v organskih rezultatih iskalnikov, kot je npr. Google.

Zagotovo je pisanje bloga vredno vašega truda, prav zaradi vseh številnih koristi, ki jih lahko prinese podjetju oziroma blagovni znamki.

Digitalni marketing

3. Izkoristite vplivneže/ influencerje

V svoj digitalni marketing lahko za promocijo vaše blagovne znamke vključite tudi vplivneže (t.i. Influencerje). Influencer marketing vpliva na zvestobo in zaupanje, ki ga imajo vplivneži do svojih privržencev. Prav tako ga lahko popolnoma prilagodite svojim potrebam. To pomeni, da lahko porabite ogromno denarja za iskanje večjih vplivnežev z 10.000+ privržencev. V primeru manjšega proračuna pa se lahko osredotočite na nano-influencerje z 10.000 ali manj privržencev, ki je prav tako učinkovito.

4. Strategija digitalnega marketinga vključuje raziskavo ciljne publike na spletu

Morda se vam kot podjetju zdi, da že razumete svoje občinstvo, vendar morate biti za učinkovit nastop na spletu pripravljeni vlagati v dodatne raziskave strank.

Vzemite si čas in raziščite demografsko skupino vaših osnovnih strank, njihove interese, zaposlitev, na katerem družabnem omrežju so največ aktivni,…

V primeru, da na spletu ne najdete ustreznih informacij o svoji množici, jih vprašajte neposredno. Pridobite povratne informacije o tem, kje se vaše stranke zbirajo na spletu in katere teme bi jih morda zanimale, da jih ustvarite. Raziščite tudi, ali je vaše občinstvo na določenem geografskem območju. V tem primeru se boste morali na spletu osredotočiti tudi na to.

5. Nastavite in sledite meritvam

Trženje zagotovo ni zapisana znanost, nasprotno – pri vseh možnostih digitalnega trženja lahko z eno strategijo žanjete velike uspehe, z drugo pa žal tudi neuspeh.

Na podlagi tega morate ustvariti ključne kazalnike uspešnosti (KPI), na podlagi katerih lahko ocenite ali vaše trženje prinaša želene rezultate.

 

Svet se danes vrti okoli interneta. Pomembno je, da vlagate v trdno strategijo digitalnega marketinga. Prične se z ocenjevanjem vaših potreb in hkrati preprečevanjem, da se po nepotrebnem razširite na preveč spletnih področij marketinga, zaradi česar lahko vaš denar mečete skozi okno. V nadaljevanju upoštevajte raziskave občinstva, vsebinski marketing, vplivneže in meritve.

V našem podjetju Acenta smo pri izdelavi digitalne strategije pomagali že večim podjetjem. Seveda lahko pomagamo tudi vam, da bo vaša digitalna strategija resnično celovita.

POTREBUJEM POMOČ PRI IZDELAVI DIGITALNE STRATEGIJE

Brezplačen posvet