Brez zapletenega marketinškega žargona
V komunikaciji s strankami uporabljamo preprosto in razumljivo slovenščino. Poskrbimo, da boste z lahkoto razumeli, kako so se obnesle vaše kampanje, kaj deluje in kaj ne, pa tudi na čem delamo. Zapletena poročila kampanj ter zapleteno izrazoslovje prepustite nam.
Brez izkoriščevalskih pogodb z vezavo
V Acenti ne verjamemo v dolgoročne pogodbe, s katerimi se stranke samo ‘ujame’ in iz katerih ne morejo pobegniti.
Če vam naš način vodenja Facebook kampanj ni všeč, obvestite svojega projektnega vodjo, naj nam da 30-dnevni odpovedni rok, mi pa bomo v tem času pripravili in končali vse vaše kampanje.
Brez dolgočasnih Facebook poročil
Naša poročila so preprosta in v slovenščini, naše predstavitve pa vsebujejo le bistvene podatke. Z njimi boste dobili le nujne informacije za razumevanje delovanja vaših kampanj in le tiste dodatne, za katere menimo, da so nepogrešljive.
Brez skritih stroškov
Mesečne pogodbe pomenijo, da boste vedno vedeli, koliko vas bo stalo mesečno upravljanje vašega Facebook računa.
V času vaše PPC kampanje boste morali plačati stroške upravljanja in oglasov na Facebook platformi. In nič več. Račun za oglase vam bo izdal Facebook, račun za upravljanje pa naše podjetje – Acenta.
Če bodo kdaj nastali kakšni dodatni stroški, bodo ti le za morebitne dodatne storitve. Morda se boste odločili še za dopolnitev vaše PPC marketinške kampanje; npr. optimizacijo iskalnih nizov (SEO), za Google oglase ali za vsebinski marketing.
Brez Facebook gurujev …
Internet je poln samooklicanih Facebook gurujev, ki pa le redko držijo svoje obljube. Z Acento dobite ekipo strokovnjakov, ki bo osredotočena na rezultate, ki se je že dokazala in izvedla kampanje ter dosegla zastavljene cilje za mnogo podjetij.
… toda več prometa
Naši Facebook strokovnjaki dosegajo rezultate in pozitiven donos pri izvedenih kampanjah. Glavni cilj naše ekipe je doseči donos v čim krajšem času. Kampanja je vzpostavljena hitro, čeprav gre za daljše časovno obdobje ali trajanje po dogovoru. V primerih, ko ni hitrega odziva, bomo vložili še več dodatne energije in poskrbeli, da bodo strankam na voljo orodja, s katerimi bodo njihove spletne strani začele obiskovalce spreminjati v stranke.