...
Skip links

Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje pripomore k takojšnjemu povečanju prometa in prodaje. Acenta je vaš zanesljiv digitalni partner, ki bo poskrbel za več obiskovalcev, za potencialne stranke in večjo prodajo z uporabo Facebook oglaševanja, mobile New feed, remarketinga, Messenger aplikacij in Instagrama. Želite videti, kako bomo s Facebook oglaševanjem pomagali pri rasti vašega podjetja? Zahtevajte svojo spletno analizo

Facebook oglaševanje – kaj je in kako deluje?

Facebook oglaševanje ima veliko možnosti določanja ciljnih skupin oz prikaz oglasov želeni ciljni skupini.  Facebook ima več podatkov o interesih, dejavnostih, demografiji in o nakupovalnem vedenju uporabnikov kot katerakoli druga spletna stran na svetu – vključno z Googlom.

Možnosti ciljanja, ki jih Facebook zagotavlja upravljavcem oglaševanja, omogočajo najti katero koli občinstvo na spletu, ne glede na to, kako velik, majhen ali poseben je oglas.

Na namiznem računalniku se oglasi pojavljajo na desni strani Facebooka in med novicami, na mobilnih napravah se oglasi prikazujejo med novicami, znotraj aplikacij in na Instagramu. Povezani so z vašimi preteklimi iskanji in všečki različnih strani. Lahko so povezani z vašimi prijatelji, pa se bodo vseeno pokazali vam. V primeru ponovnega trženja (remarketinga) se bodo oglasi prikazovali obiskovalcem vaše spletne strani, čeprav vas ti ne poznajo.

Facebook oglaševanje –  moč podatkov in cilji oglaševanja

Velikost in moč podatkov prinaša tudi potrebo po previdnosti in strokovnosti pri izvajanju Facebook oglaševanja. Preverili bomo vrsto prometa in cilje, ki jih želite doseči. Ali želite prodati izdelek? Želite ustvarjati potencialne ponudbe ali pridobiti občinstvo ali graditi zavedanje? Tudi če vaši cilji še niso kristalno jasni, vam bomo pomagali ugotoviti, kaj točno potrebujejo vaše stranke in kako jih doseči.

Oglasi na Facebooku nam ponujajo več načinov, kako najti, kdo in kje so vaše potencialne stranke, začenši z občinstvom z najboljšo oceno. Spremljamo uspešnost oglasov, ki jih prikazujemo za to občinstvo, nato pa jih izboljšujemo v celotni kampanji, dodajamo nove ciljne skupine in ponavljamo postopek; vsakič izboljšujemo rezultate in zmanjšujemo neučinkovitost.

Mi smo tukaj, da vam pomagamo iz oglaševalskega budgeta iztisniti kar največ.  Pošljite  nam povpraševanje in vam bomo pripravili ponudbo za Facebook oglaševanje.

Facebook oglaševanje

Kaj so prednosti Facebook oglaševanja?

Medtem ko je Google oglaševanje odlično pri ciljanju na ljudi, ki nekaj potrebujejo in to tudi aktivno iščejo, nam Facebook omogoča ciljanje na uporabnike zaradi tega, kdo so, kaj počnejo na spletu in kakšni so njihovi interesi. Ne glede na to, ali želite ustvariti potencialne kupce ali neposredno prodajo, je Facebook lahko odličen način, da pridete neposredno pred svoje ciljne stranke tam, kjer te preživijo veliko svojega časa.

Vaši potencialni kupci veliko časa preživijo na Facebooku, saj kar 80 % vseh uporabnikov interneta uporablja Facebook, ki zagotavlja izredno možnost ciljanja (targetiranja) po demografiji (starost, spol, lokacija, jezik); napredne možnosti targetiranja po interesih oziroma všečkanih straneh. Svoje uporabnike razvršča glede na to, kaj so všečkali in čemu sledijo.

Za doseg čim večjega občinstva je Facebook še vedno najcenejši, predvsem v primerjavi z radijskimi oglasi, plakati in TV oglasi. Prav tako omogoča povečanje verodostojnosti vaše blagovne znamke, povečanje prometa na vaši spletni strani, ki je izjemno natančno merljiv, saj lahko točno veste, kaj dobite za točno določeno vsoto denarja. Prav tako je odlična pomoč pri offline prodaji; lahko vam poveča vašo organsko pozicijo, kar pomeni, da pripomore k optimizaciji za iskalnike (SEO).

Študija primera

Kako doseči več kot 130.000 oseb z nizkim mesečnim vložkom?

Želite izvedeti, kako lahko podjetje nekaj pridobi z uporabo Facebook oglaševanja?

Že sedaj zahtevajte spletno analizo ter načrt in pokazali vam bomo, kako lahko povečate povpraševanje in prodajo na vseh marketinških kanalih vključno s Facebook oglasi.

Kaj vključuje upravljanje s Facebook oglaševanjem?

Upravljanje s Facebook oglaševanjem vam omogoča pregled obstoječih FB kampanj, če jih imate. To pomeni pregled izbranega občinstva oziroma baze, kjer oglašujete; pregled sredstev, ki jih boste namenili za oglaševanje ter pregled možnosti za optimizacijo. Če kampanj nimate, je najprej na vrsti ustrezna analiza vaših potencialnih kupcev.

Za vas si bomo vzeli čas in skupaj pregledali, kdo so vaši kupci (spol, starost, status), kje se nahajajo (lokacija), kaj imajo radi (všečkano), možnosti ciljanja glede na interese in ne nazadnje še, kaj dela vaša konkurenca in kako jim gre.

Na vašo spletno stran bomo naložili Facebook pixel. Ko si bomo stran natančno ogledali, bomo točno videli, kakšna implementacija te kode je najprimernejša. Facebook pixel v osnovi shranjuje dovoljene podatke vaših kupcev in ga lahko kasneje uporabimo za analize in ponovno trženje (remarketing).

Upravljanje s Facebook oglaševanjem vključuje še izbiro ustrezne kampanje glede na vaše končne marketinške cilje in želje. Svetovali vam bomo o pravi izbiri kampanj. Možnosti pri izbiri kampanj so naslednje:

Prepoznavnost

1
Kampanja za prepoznavnost blagovne znamke

Povečajte prepoznavnost vaše znamke, tako da dosežete ljudi, za katere je bolj verjetno, da jih zanima.

2
Kampanja za čim večji doseg

Prikažite oglas največjemu možnemu številu ljudi.

Upoštevanje

3
Kampanja za prenos podatkov

Pošljite več ljudi na lokacijo, kot je spletno mesto, aplikacija ali pogovorno okno v Messengerju.

4
Vključevalna kampanja

Prejmite več komentarjev, všečkov, odzivov na dogodke ali ponudb.

5
Kampanja za nameščanje aplikacije

Prepričajte več ljudi za namestitev vaše aplikacije.

5
Kampanja za video ogled

Pridobite več ljudi za ogled vaše video vsebine.

7
Sledilna kampanja

Zaženite več prodajnih sledi, na primer e-poštnih naslovov ljudi, ki jih zanima vaša blagovna znamka ali podjetje.

8
Sporočilna kampanja

Pridobite več ljudi za pošiljanje sporočil vašemu podjetju preko Messengerja.

Konverzija

9
Pretvorbe kampanje

Objavite posebne akcijske ponudbe na svojem spletnem mestu, v aplikaciji ali v Messengerju.

10
Kampanja za kataloško prodajo

Ustvarite oglase, ki samodejno prikazujejo predmete iz vašega kataloga glede na vašo ciljno publiko.

11
Kampanja za shranjevanje podatkov

Vzpodbudite obiske vaših prodajaln s prikazovanji oglasov ljudem, ki so v bližini.

Facebook oglaševanje s upravljanjem vključuje tudi sestavo slikovnih in/video oglasov po novodobnih smernicah in v zahtevanih velikostih Facebooka; A/B testiranje na različne cilje skupine; isti oglas se lahko na primer prikazuje moškim starim od 45 do 54 let; hkrati pa tudi ženskam starim od 45 do 54 let. Po nekaj dneh bomo preverili rezultat in ustrezno ukrepali, če bo to potrebno. Enako velja tudi za interese; A testing na nekoga, ki ima všečkane elektronske trgovine, B testing na nekoga, ki ima všečkane gradbene trgovine … In tu je možnih še veliko različnih opcij; gre namreč za res natančno ciljanje, lahko pa tudi bolj splošno (odvisno od panoge in vaših artiklov/storitev).

Sredstva, ki jih boste namenili za oglaševanje, bodo točno določena. Ta so lahko omejena na celotno kampanjo (porabiti želite npr. 300 €, ki jih mi ustrezno razdelimo po dnevih) ali pa se odločite, da kampanja traja do preklica in da ne želite zapraviti več kot 2 € na dan.

Spremljali bomo rezultate in prilagajanje; spremembno interesov (sprememba ciljanja), poskrbeli za razširitev oglaševanja (če ni dovolj prikazov, je potrebna prilagoditev); regulirali sredstva (preveč/premalo); poskrbeli za optimizacijo vaše spletne strani, da boste lahko sledili cilju/tipu kampanje.

Naročite analizo strani in digitalne prisotnosti

Naši strokovnjaki za digitalni marketing so tu za vas, da izdelajo pregled vašega marketinga.

Kliknite na spodnji gumb; tako se boste naročili na spletno analizo.

Acenta je povsem samosvoja Facebook agencija

Brez zapletenega marketinškega žargona
V komunikaciji s strankami uporabljamo preprosto in razumljivo slovenščino. Poskrbimo, da boste z lahkoto razumeli, kako so se obnesle vaše kampanje, kaj deluje in kaj ne, pa tudi na čem delamo. Zapletena poročila kampanj ter zapleteno izrazoslovje prepustite nam.

Brez izkoriščevalskih pogodb z vezavo
V Acenti ne verjamemo v dolgoročne pogodbe, s katerimi se stranke samo ‘ujame’ in iz katerih ne morejo pobegniti.

Če vam naš način vodenja Facebook kampanj ni všeč, obvestite svojega projektnega vodjo, naj nam da 30-dnevni odpovedni rok, mi pa bomo v tem času pripravili in končali vse vaše kampanje.

Brez dolgočasnih Facebook poročil
Naša poročila so preprosta in v slovenščini, naše predstavitve pa vsebujejo le bistvene podatke. Z njimi boste dobili le nujne informacije za razumevanje delovanja vaših kampanj in le tiste dodatne, za katere menimo, da so nepogrešljive.

Brez skritih stroškov
Mesečne pogodbe pomenijo, da boste vedno vedeli, koliko vas bo stalo mesečno upravljanje vašega Facebook računa.

V času vaše PPC kampanje boste morali plačati stroške upravljanja in oglasov na Facebook platformi. In nič več. Račun za oglase vam bo izdal Facebook, račun za upravljanje pa naše podjetje – Acenta.

Če bodo kdaj nastali kakšni dodatni stroški, bodo ti le za morebitne dodatne storitve. Morda se boste odločili še za dopolnitev vaše PPC marketinške kampanje; npr. optimizacijo iskalnih nizov (SEO), za Google oglase ali za vsebinski marketing.

Brez Facebook gurujev …
Internet je poln samooklicanih Facebook gurujev, ki pa le redko držijo svoje obljube. Z Acento dobite ekipo strokovnjakov, ki bo osredotočena na rezultate, ki se je že dokazala in izvedla kampanje ter dosegla zastavljene cilje za mnogo podjetij.

… toda več prometa
Naši Facebook strokovnjaki dosegajo rezultate in pozitiven donos pri izvedenih kampanjah. Glavni cilj naše ekipe je doseči donos v čim krajšem času. Kampanja je vzpostavljena hitro, čeprav gre za daljše časovno obdobje ali trajanje po dogovoru. V primerih, ko ni hitrega odziva, bomo vložili še več dodatne energije in poskrbeli, da bodo strankam na voljo orodja, s katerimi bodo njihove spletne strani začele obiskovalce spreminjati v stranke.

Ste pripravljeni, da začnemo?

Naši strokovnjaki za digitalni marketing bodo pregledali vaš digitalni marketing ter spletno stran in bodo poiskali načine in poti do tega, da vam bo uspelo.

Kliknite spodnji gumb, da naročite analizo strani in digitalne prisotnosti.

Kako začeti?

1
Naročite SPLETNO ANALIZO

Najprej predlagamo, da se prijavite na spletno analizo.  Naš strokovnjak vas bo kontaktiral in vam predstavil vse podrobnosti.

Spletna analiza bo prilagojena vam, vaši spletni strani in poslovnemu načrtu. Osredotočala se bo na celotno spletno stran in vašo digitalno marketinško kampanjo. To pomeni, da bomo pogledali tudi, kako lahko izboljšate obisk, ki bo prihajal iz drugih virov (npr. SEO) in kako z optimizacijo konverzije čim več trenutnega prometa spremeniti v stranke, ki bodo plačevale za vaše storitve/izdelke.

2
Marketinški načrt

Po narejeni spletni analizi vam lahko pripravo še marketinški načrt. Ta vključuje poglobljeno razlago, kako bi s pomočjo naših storitev lahko povečali število leadov in obseg prodaje na vaši spletni strani.

Ta načrt lahko izvedete tudi sami, vendar bi bili zelo veseli, če bi se lahko slišali in pogovorili, kako vam lahko pomagamo pri izvedbi enega dela ali celotnega načrta, vi pa se medtem mirno osredotočite na svoj posel.

3
Izberite marketinško strategijo

Če si boste izbrali naše storitve upravljanja Facebook računa, potem bo Acentin strokovnjak poskrbel, da bomo skupaj našli in uporabili za vaše podjetje najboljšo oglaševalsko strategijo.

V primeru, da se boste odločili še za naše druge storitve, vam bomo dodelili dodatne strokovnjake za SEO in vsebinski marketing, ki bodo tesno delali z vašim projektnim vodjem, da boste skupaj dosegli zastavljene cilje in povečali prihodke.

4
Naslonite se nazaj in opazujte, kako pridobivate nove stranke

Najtežji del je mimo. Od tu naprej vajeti vaših Facebook in drugih marketinških kampanj v celoti prevzemamo mi (če se odločite za celoten nabor naših storitev). Z vami bomo nenehno v stiku. Obveščali vas bomo o napredku, pridobili vaše dovoljenje za nadaljevanje z delom, kadar bo to potrebno, in vsak konec meseca vam bomo poslali poročilo v slovenščini. Tako boste natančno obveščeni, kaj vse smo naredili, koliko novih leadov smo pridobili oz. koliko novih prodaj smo uspeli realizirati na vaši spletni strani.

Vas zanima, kaj vse Acenta lahko naredi za vaš posel?

Z veseljem vam pokažemo načrt za Facebook oglaševanje za vašo spletno stran, s katerim bomo povečali promet, prodajo in pozicijo v brskalnikih. Če ocenimo, da vam lahko pomagamo, vam sporočimo. Če bomo menili, da vam ne moremo, prav tako.