Izdelava spletne trgovine za vsako dejavnost poteka nekoliko drugače, ima pa nekaj osnovnih načel, ki jih uporabljamo pri vodenju vsakega projekta.
Izdelava spletne trgovine – Acentina temeljna načela pri izdelavi
Prvi vtis šteje
Ni dvoma, da obiskovalci ocenjujejo kakovost vaših izdelkov in storitev po kakovosti vaše spletne trgovine, zato je ključno, da mora dajati vtis odličnosti na vseh napravah. Mi gradimo trgovine, ki so videti odlično, ne da bi pri tem žrtvovali optimizacijo konverzije.
Odlična uporabniška izkušnja in konverzija
Odlična uporabniška izkušnja UX (user experience) ima velik vpliv na uporabnost in profitabilnost spletne trgovine. Dobra uporabniška izkušnja ne prinaša le povečanja konverzije nakupov, temveč pripomore tudi k zmanjšanju stroškov podpore strankam, k zmanjšanju stroškov za pridobivanje novih kupcev in k povečanju zadovoljstva strank, pri čem vas raje priporočajo.
Produktna stran je odločilnega pomena
Ne dovolite, da bi bili vaši izdelki opisani slabo, na kratko in generično. Slike, video in mnenja kupcev so izrednega pomena pri odločitvah za nakup. Izdelali bomo vaše strani, dodali izdelke, ki bodo omogočili dobre predstavitve, uporabniške ocene in video posnetke o izdelkih. Naši pisci lahko za vas napišejo profesionalna besedila za predstavitev izdelkov.
SEO optimizacija spletne trgovine je nujna
Pri izdelavi spletne trgovine optimiziramo vse ključne elemente. Na ta način se prihrani kar nekaj denarja in časa v primerjavi z naknadno optimizacijo. Za vas bomo napisali in optimizirali besedilo na spletni strani, poskrbeli za vse prvine SEO in za vašo spletno stran poskrbeli tudi po izdelavi. Vse to je že všteto v ceno izdelave.
Mobile first
Mobile first vključuje oblikovanje spletne trgovine, ki se prične z mobilno različico. Nato se prilagodi še večjim zaslonom. To je v nasprotju s tradicionalnim pristopom: začetek na namiznem spletnem mestu in nato prilagoditev manjšim zaslonom. To je lahko ključnega pomena, saj bistveno več obiskovalcev na vašo spletno trgovino pride prek mobilnega telefona. Slaba uporabniška izkušnja na telefonu resnično vpliva na donosnost vaše trgovine, zato zagotavljamo, da bo nakupovalna izkušnja obiskovalcev enostavna, gladka in tekoča.
Podpora strankam
Zagotavljanje odlične uporabniške izkušnje kupcem je tudi odlična podpora pri ali po nakupu, saj vpliva na grajenje odnosa z vašo stranko. Zato je nujno potrebna uporaba live chat orodij, s pomočjo katerih kupcem zagotovite takojšnje in ustrezne odgovore in se uporabnik hitreje pomika po prodajnem lijaku. Zagotovili vam bomo uporabo orodij, s katerimi vam bomo zmanjšali stroške podpore, saj zaposleni upravljajo več pogovorov hkrati in tako svetujejo več strankam naenkrat.
Ne glede na to, ali imate le spletno-trgovino ali pa uporabljate e-trgovino poleg tradicionalne maloprodaje, bi morala biti spletna trgovina vaša glavna prednostna naloga digitalnega trženja. Ker je spletna trgovina tako konkurenčna, lahko slabo narejene spletne trgovine zmanjšajo dobičkonosnost drugih marketinških poti in lahko pomenijo razliko med uspehom in zgolj borbo za preživetje.
Kaj si ljudje mislijo o nas?
Super stvari v poslu nikoli ne počne ena oseba. Naredi jih skupina ljudi.
V partnerstvu z Acento smo iz leta v leto boljši
Danes, ko je projekt končan in se imam možnost ozreti nazaj, lahko rečem, da me je najbolj navdušil Acentin partnerski pristop k strankam. Po koncu projekta nas niso pustili samih, temveč so nam nenehno pomagali pri dejanskemu izvajanju izdelane strategije. Prav zaradi tega partnerskega sodelovanja lahko zatrdim, da je projekt uspešen in prodaja se iz leta v leto močno povečuje.
Marko Škof
Direktor, Comfort-el
Digitalna strategija
Z izrednim zadovoljstvom lahko povem, da so se mi od celovite prenove dalje povpraševanja in prijave na moje delavnice povečale za več kot 40%. Zato s tem zadovoljstvom v mislih vsem, ki želite prenoviti svoj spletni nastop, svetujem naslednje: že na začetku uberite pravo pot, ki vam jo predlaga Acenta. Moja učna ura me je naučila, da je na koncu veliko ceneje, če dobiš točne informacije in točno veš, kaj moraš delati na spletu, da bo spletna stran postala uspešen prodajni kanal.
Alex Lan
Direktor, E-Alternative
Izdelava spletne trgovine – naš postopek pri izdelavi
Izdelava spletne trgovine mora potekati hitro, kakovostno in učinkovito. Naša ekipa je za izdelovanje spletnih strani vrhunsko usposobljena. Na ta način vam bomo prihranili veliko časa in nenazadnje tudi stresa. Oglejte si naše ključne korake pri izdelavi spletne trgovine.
Analizo stanja in potreb
Oblikovanje kategorij in seznamov izdelkov
Oblikovanje domače strani
Oblikovanje strani izdelka in podstrani
Programiranje in testiranje
Objava na spletu
Odlična podpora
Korak 1 – Analiza stanja in potreb
Prva faza je pregled trenutnega stanje in izdelava jasne specifikacije spletne trgovine, ki jo naredimo skupaj z vami. V pomoč bo naša raziskava trga, konkurence in vaši cilji ter funkcionalnosti, ki jih želite vključiti. Pomembno je, da se dogovorimo za specifikacije spletne trgovine, preden začnemo z delom in tako zmanjšamo možnosti za kasnejše nejasnosti. Skupaj bomo preučili vse vidike in se prepričali, da vsi razumemo vsak element oziroma da govorimo isti jezik.
Korak 2 – Oblikovanje kategorij in seznamov izdelkov
To je zelo pomembna faza, saj so izdelki srce trgovine; določitev, kako bodo izdelki razvrščeni, da bo uvrstitev smiselna za uporabnika, ki bo lahko hitro našel in izbral izdelke v glavnih kategorijah in podkategorijah.
Preverili bomo, kako imate oblikovano trenutno ponudbo izdelkov ter ugotovili, katere vsebine je potrebno dodati ali spremeniti. Dogovorili se bomo za pripravo table izdelkov, ki jih bomo nato uvozili v trgovino ali pa jih vnesli ročno, če jih ni veliko.
Korak 3 – Oblikovanje domače strani
Ko je z vaše strani odobrena specifikacija, se naša ekipa loti oblikovanja prve strani oziroma domače strani (home page); za vas ustvarimo celoten videz spletne strani, v katero so vključeni tudi navigacija, pisava, barvna shema ter podobno. Postavili bomo tudi glavne elemente spletne trgovine in poskrbeli za dobro uporabniško izkušnjo. Elemente in postavitev prve strani vam pošljemo v potrditev in jo spremenimo v skladu z vašimi željami; pri tem pazimo, da ne posegamo v uporabniško izkušnjo.
Korak 4 – Oblikovanje strani izdelka in podstrani
Ko bo zasnova spletne strani končana, sledi oblikovanje, vsebina, kategorije izdelkov. Tudi v tem koraku želimo dobiti vaše povratne informacije. Ko ste z oblikovanjem spletne strani zadovoljni tudi vi, se lotimo naslednjega koraka.
Korak 5 – Programiranje in testiranje
V tem koraku ključno vlogo prevzame programiranje spletne strani. To, kar je bilo določeno v obliki, se nato dejansko sprogramira. Nato sledi uvoz izdelkov ter vsebine v trgovino. Čisto na koncu tega koraka bomo preverili kakovost izdelave s pomočjo QA (quality assurance – zagotavljanje kakovosti). Pred objavo na spletu bomo potrebovali vašo končno potrditev.
Korak 6 – Objava na spletu
Ko bo spletna stran odobrena tudi s strani QA, jo bomo na dogovorjeni datum postavili na splet. Navadno gostujemo na našem strežniku, ki omogoča spremljanje uspešnosti spletne strani ter reševanje morebitnih težav. Naša strokovna ekipa za SEO bo spletna stran poslala Googlu, preverila vse preusmeritve in se prepričala, ali je vse postavljeno na svoje mesto.
Korak 7 – Odlična podpora
Da bo vaša spletna trgovina v celoti uresničila svoj potencial, bomo vaše zaposlene – po dogovoru – dodatno izobrazili, saj bodo tako lahko zares izkoristili vse prednosti, ki jih spletna trgovina nudi.
Obenem bomo spremljali, ali so zares usvojili koncept uporabe spletne trgovine ter rezultate njihovega dela spremljali in delili z vašo celotno ekipo ter jih hkrati usmerjali. S tem bomo zagotovili hitrejše razumevanje in optimizacijo procesa, obenem pa vam bomo nudili odlično podporo v primeru, ko se kaj zalomi.
Želite da tudi vam pomagamo pri rasti vašega podjetja?
Naročite se na spletno analizo kjer nam boste predstavili vaše potrebe in želje.
Katere tipe spletnih trgovin izdelujemo?
V podjetju Acenta izdelujemo najrazličnejše tipe trgovin; spletna trgovine z izdelki za nego in čiščenje do spletnih trgovin z oblačili, elektromaterialom, obutvijo itd . Večina spletnih trgovin je zasnovana s pomočjo WordPress WooCommerce, ker:
- je izjemno priljubljen med lastniki trgovin in razvijalci nasploh
- poganja skoraj polovico vseh spletnih trgovin
- je enostavna za upravljanje in neskončno fleksibilna platforma
- omogoča veliko možnosti ekonomičnih nadgradenj z zelo številčnimi vtičniki
- je izvrsten za SEO
Kaj menijo naši naročniki o izdelavi spletnih trgovin zanje?
V primeru, da vas vse navedeno še ni prepričalo, preberite pričevanja naših že zadovoljnih strank, ki so jih navdušili hitra odzivnost, prijaznost, stalna pripravljenost pomagati ter odlična podpora.
“Acentina ekipa se je dosledno držala vseh dogovorov izvedbe projekta pri izdelavi naše spletne trgovine. Ker je upoštevala vse naše želje, je projekt trajal dlje, kot smo pričakovali, vendar smo na koncu dobili izdelek, na katerega smo izjemno ponosni.
Še posebej radi bi izpostavili njihovo hitro in učinkovito pomoč tudi po tem, ko je spletna trgovina že zaključena.”
Lojze Primožič
Talon d. o. o.
Želite da tudi vam pomagamo pri rasti vašega podjetja?
Naročite se na spletno analizo kjer nam boste predstavili vaše potrebe in želje.
Primeri spletnih trgovin
Analiza spletne strani in digitalnega trženja
Naročite se na spletno analizo kjer nam boste predstavili vaše potrebe in želje.