Skip links

Google oglaševanje

Google oglaševanje PPC za takojšnje povečanje prometa in prodaje. Acenta je vaš zanesljiv digitalni partner z Googlovo značko, ki bo poskrbel za več obiska, potencialnih strank in prodaje z uporabo Google oglaševanja, remarketinga, Youtube oglasov in Google Display omrežja. Želite videti, kako bomo z Google oglaševanjem pomagali pri rasti vašega podjetja? Zahtevajte svojo spletno analizo

Zaupajte Google oglaševanje Googlovemu partnerju

Naše digitalne kampanje temeljijo na dobrih in uspešnih praksah, s čimer smo si prislužili naziv Googlov partner.  Značko Google Partner si prislužijo le tisti, ki z opravljenimi Google Ads certifikati dokažejo svoje obsežno znanje o Googlovih storitvah in z najboljšimi postopki dosežejo visoke rezultate oglaševanja.

V Acenti smo dokazali, da z najboljšimi postopki dosegamo visoke rezultate, ki doprinesejo k temu, da za vaš denar dobite največ.  Gre za izjemen dosežek, ki dokazuje vodilni položaj na področju spletnega marketinga.

Kaj to pomeni, da smo verificiran Googlov partner? Pridobljeni naziv Google partner pomeni, da je naše podjetje:
– dokazalo poglobljeno znanje o programu Google Ads,
– opravilo izpit/testiranje iz naprednega znanja o Google Ads,
– uporablja učinkovite nastavitve in optimalne oglaševalske akcije Google Ads z čim boljšimi rezultati,
– ima oceno optimizacije vsaj 70%,
– izpolnilo zahteve za porabo za oglaševanje v Googlu,
– doseglo rast prihodkov podjetja in strank ter skrbi za določeno število strank.

S tem ko smo postali Googlov partner smo si pridobili dostop do številnih prednosti in dodanih izobraževanj. Kontaktirajte nas, da skupaj ustvarimo digitalne kampanje z rezultati.

Vprašajte nas, z veseljem vam bomo pomagali.

Kaj je Google oglaševanje (Google Ads) in kako deluje?

Google oglaševanje (Google Ads) (nekdanji Google AdWords) je Googlova oglaševalska mreža. Z njeno pomočjo podjetja po celem svetu oglašujejo svoje izdelke neposredno potencialnim strankam. Eden izmed najbolj uporabljenih oglasov v njihovi mreži je tisti, ki ga vidite na vrhu Googlovih iskalnih rezultatov. Poleg tega Google Ads vključujejo še t.i. display oz. prikazne oglase, ki jih je moč videti na milijonih spletnih straneh kot grafično in vizualno oglaševanje.

Google oglaševanje  deluje tako, da podjetjem omogoča prikaz njihove spletne strani, ko posamezniki prek Googla iščejo specifične iskalne nize. Ti prikazi delujejo na podlagi avtomatičnega avkcijskega sistema, kjer dražitelj (podjetje) sporoči, koliko je pripravljen plačati za posamezni klik (pay-per-click – PPC) na oglas oz. za prikaz oglasa (pay-to-display), ki se bo pojavil, ko bo vtipkan določen iskalni niz. Display oglasi v Googlovi oglaševalski mreži delujejo tako, da spremljajo posameznike prek vseh spletnih strani, ki jih obiščejo in njihovo dejavnost in obiskane spletne strani povežejo s proizvodi in storitvami, ki bi lahko ustrezali njihovim interesom.

Račun na Google Ads lahko odpre kdor koli, vendar je sistem zapleten in zahteva kar nekaj časa za usvojitev. Zato svetujemo, da se raje poslužite specializirane oglaševalske agencije, če nimate časa, da bi se naučili, kako platforma deluje.

Kaj so prednosti Google oglaševanja?

Google oglaševanje je fantastična rešitev za hitro povečanje prometa na spletni strani in rasti obsega poslovanje v primerjavi z drugimi kanali, kjer organska rast terja precej več časa.

Da se podjetje pojavi na samem vrhu Googlovih iskalnih rezultatov lahko traja mesece in leta.  Google oglaševanje vam omogoča to dosežete praktično takoj.

Čeprav se visoko rangiranje iskalnega izraza pozna v skorajda takojšnjemu povečanju prometa na spletno stran, pa ima svojo ceno, saj veliko podjetij tekmuje za najbolj iskane in profitabilne besede in besedne zveze.

Številnim podjetjem se Google oglaševanje –  Google Ads kampanje lahko izredno obrestujejo, a postavljanje in izvrševanje tovrstnih kampanj je časovno zahtevno, zato toplo priporočamo, da njihovo zasnovo, izvedbo in spremljanje prepustite strokovnjakom ter tako dosežete, da bo njihov učinek maksimalen.

Google oglaševanje
Vprašajte nas in z veseljem vam bomo pomagali.

Kaj vse vključuje Google oglaševanje oz. upravljanje z Google Ads?

Uporaba Google oglaševanja je najbolj učinkovita, če se kampanje izvajajo neprekinjeno in skozi daljše časovno obdobje. To omogoča sprotno testiranje in ugotavljanje, kaj dejansko veča prodajo in posledično vodi do optimalno izrabljenega oglaševalskega denarja.

Čisto vsaka Google Ads kampanja bo vsebovala več elementov, vključno z revizijo po koncu kampanje ter finim uglaševanjem procesa.

Revizija Google oglaševanja oz. oglaševalskih kampanj

Že imate obstoječe Google oglaševalske  kampanje, a se kliki ne spremenijo v nakupe? V Acenti nudimo poglobljene analize rezultatov vaših Google Ads kampanj in predlagamo potrebne izboljšave, da boste dosegli želene rezultate.

Postavitev Google oglasnih kampanj

V Acenti svojim strankam nudimo široko paleto strokovno oblikovanih in izpeljanih Google oglaševalskih kampanj, za katere poskrbimo od zasnove do izvedbe. To vključuje oglaševalske kampanje za Search, Display, Remarketing in YouTube oglase.

Upravljanje Google oglasnih kampanj

Ne glede na to, ali že imate Google Ads kampanje, ki potrebujejo zgolj nekaj dodatne skrbi ali pa potrebujeto povsem nove kampanje, v Acenti poskrbimo, da bodo vaše kampanje dosegle maksimalno dobičkonosnost.

Spremljanje konverzij

Eden najbolj ključnih, če ne kar najbolj ključen, kazalnikov uspešnosti vaših kampanj je stopnja konverzije, se pravi, koliko klikov se je dejansko prevedlo v nakup ali drugo želeno dejanje. Ta kazalnik nam pove, kako poteka interakcija med vašimi strankami ter vašo spletno stranjo in oglasi. Brez tega védenja je vsaka poteza strel v temo.
Ko za vas vzpostavimo Google oglaševalsko kampanjo, je praktično prva stvar, ki jo storimo, vključitev ustreznega sledenja konverzijam. S tem lahko učinkovito merimo, kako uspešne so kampanje, posledično pa jih lahko ustrezno optimiziramo in izboljšamo njihovo učinkovitost.

Ustvarjanje besedil za Google oglaševanje

Naš fokus je na ustvarjanju besedil, ki bodo poudarila ton vaše znamke in vas bodo hkrati naredila čim bolj drugačne. Naši oglasi uporabljajo najnovejši odzivni tekstovni format, kar pomeni, da vključujejo največjo možno mero informacij in zavzamejo celoten prostor, ki ga Google nudi pri prikazu rezultatov.

Poleg tega nenehno testiramo, kako uspešni so naši oglasi, dodajmo nove variacije in ustavimo vse oglase, ki ne dosegajo pričakovanih rezultatov. Na ta način vedno ostajamo pred konkurenco.

Razvoj pristajalne spletne strani

Se spoprijemate s spletno stranjo, ki ne prinaša dovolj konverzij? Z našimi storitvami boste dobili redne predloge, kako izboljšati stopnjo konverzije, po tem, ko uporabnik pride na vašo spletno stran z Google Ads oglasov.

Želite še več? Za vas lahko izdelamo pristajalno spletno stran, ki bo povsem optimizirana prav za večanje konverzije in s katero bomo lahko iztržili kar največ iz vašega PPC prometa.

Niste prepričani, kaj potrebujete?

Naši strokovnjaki za digitalni marketing z Googlovo značko bodo za vas opravili temeljit pregled vaše spletne strani in vam svetovali, kaj je najbolje za vašo dejavnost.

Izpolnite spodnji obrazec. Po prejetem povpraševanju vas bo kontaktiral naš svetovalec in se boste pogovorili o podrobnostih.

    Kaj vključuje Google oglaševanje oz. oglaševalska kampanja?

    1. Analiza obstoječe Google oglaševalske kampanje

    Ko začnemo upravljati vašo PPC kampanjo, se z vami najprej usedemo in pogovorimo o vaših ciljih ter naredimo strategijo, ki ji bomo sledili v naslednjih treh mesecih, kolikor bo trajala kampanja. Če že imate aktivne Google Ads kampanje, jih bomo v sklopu strategije temeljito pregledali in analizirali in se nato odločili, ali bomo nadaljevali z obstoječo strukturo kampanj ali pa bomo naredili nekaj povsem novih kampanj.

    Pri analizi obstoječih kampanj se bomo osredotočili zlasti na:

    • Obstoječo strukturo kampanje ter kako precizno nagovarja in usmerja stranke na posamezne dele vaše spletne strani.
    • Ali so seznami ključnih besed in ključne besede dejansko tudi tisti, ki jih uporabljate.
    • Sezname ključnih besed, ki jih ne smete uporabljati.
    • Splošne nastavitve kampanje.
    • Uporabljane avkcijske strategije.
    • Kakovost oglasnih tekstov.
    • Katere oglaševalske vtičnike uporabljate.
    • Obstoječe podatkovne trende in vzorce.
    • Implementacija pravilnega sledenja konverzijam.

    V primeru, da se odločimo obdržati vašo obstoječo spletno kampanjo, bomo pripravili tudi ustrezen predlog popravkov vaše strategije, ki ga boste morali potrditi, preden začnemo z optimizacijo.

    V posameznih primerih pa se zna zgoditi, da bomo predlagali povsem nove kampanje, ali oblikovali dopolnilne, ki bodo tekle vzporedno z vašimi obstoječimi. Vse to bo seveda nastalo le z vašim soglasjem in je del izdelave nove strategije, ki jo bomo pripravili za vas.

    2. Nastavitev obstoječih Google Ads kampanj

    Za uspešno Google Ads kampanjo je zelo pomembno, da je pravilno zasnovana že od samega začetka. Ko boste prižgali zeleno luč našemu predlogu trimesečne strategije, bomo začeli postavljati izredno ciljane spletne oglaševalske kampanje.

    Te bodo vsebovale:

    • Kompaktne, ekonomične in zelo ciljno usmerjene kampanje, ki se bodo usmerile na različne podstrani/skupine proizvodov na vaši glavni spletni strani.
    • Ustrezne ključne besede, vključno z natančno določitvijo ključnih besed, ki bodo sprožile vaš oglas. Izvedli bomo zelo dosleden pregled ključnih besed, ki jih lahko ciljamo. Na začetku bomo mrežo vrgli bolj na široko in jo zlagoma zategovali, dokler ne najdemo tistih pravih.
    • Poskrbeli bomo, da bomo ponudili dovolj visoko ceno za želeno ključno besedo na spletnih dražbah, s čimer bomo lahko takoj generirali dodaten spletni promet, a hkrati ostali znotraj določenega oglaševalskega proračuna.
    • Našli bomo ključne besede, ki ne prinašajo koristnega prometa na vašo spletno stran. Na ta način bomo vaš oglaševalski denar ubranili pred nepotrebnimi izdatki.
    • Ustvarili bomo relevanta oglaševalska besedila, ki bodo upoštevala ton vaše znamke in hkrati budno spremljali, ali ima vaša konkurenca kakšne privlačne ponudbe. Tako se bomo lahko ustrezno in hitro odzvali.
    • Izbrali bomo ustrezne oglaševalski vtičnike za maksimiziranje učinkovitosti.
    • Nastavitve kampanje bomo uglasili z navadami in potrebami vašega ciljnega občinstva, vključno z lokacijo in časovnimi termini.
    • Budno bomo spremljali vse pomembne kazalnike vaše spletne kampanje za njeno hitro in ustrezno optimiziranje.

    3. Spremljanje konverzije vaših Google Ads kampanj

    Kot smo že omenili, je spremljanje konverzij vitalnega pomena za uspešnost vaših kampanj. Prek tega kazalnika lahko namreč sprejemamo informirane in hitre odločitve, s katerimi prilagodimo nastavitve in vsebino kampanje, da je karseda učinkovita in dobičkonosna.

    Preden v kampanjo dodamo spremljanje konverzij, moramo najprej oceniti katerim elementom spletne strani sploh želimo slediti.

    Ti običajno vključujejo (tu je veliko odvisno tudi od vrste podjetja):

    • Kolikokrat so bili kontaktni obrazci izpolnjeni v celoti
    • Koliko klicev pride neposredno s spletne strani.
    • Koliko klicev pride s spletnih oglasov.
    • Število rezervacij na spletni strani.
    • Število nakupov/transakcij.
    • Število prejetih povpraševanj strank prek e-pošte.

    Za spremljanje konverzij bomo uporabili bodisi Google Tag Manager bodisi Google Analytics, saj nam ti orodji omogočata uvoz podatkov sledenja konverzijam neposredno v Google Ads račun. To nam dodatno omogoča, da vidimo celotno pot konverzije oz., kje so vaše Google Ads kampanje pripomogle h konverziji. S tem pa posledično lahko tudi odstranimo morebitne prepreke pri konverziji.

    Z orodjem Ecommerce lahko obenem določimo tudi, koliko prihodkov je ustvarila posamezna transakcija.

    4. Upravljanje vaših Google Ads kampanj

    Redno upravljanje spletnih kampanj pomeni razliko med donosno in nedonosno kampanjo. Z rednim upravljanjem izboljšamo učinkovitost oglasov, bolj učinkoviti oglasi pa pomenijo višje prihodke in boljši donos na vložen oglaševalski denar. Zato je kampanje potrebno redno spremljati, prilagajati in izboljševati.

    V ta namen smo razvili več načinov za optimiziranje kampanj, ki jih lahko uporabimo glede na tipe kampanj, ki jih izvajamo.

    A v splošnem se osredotočamo na:

    • Redna poročila o iskalnih izrazih. Ta poročila identificirajo besede, ki so jih ljudje vtipkali, da bi vas našli. Z njihovo pomočjo lahko hitro izločimo neuporabne besede, ki izčrpavajo vaš oglaševalski proračun.
    • Optimizacijo avkcij ključnih besed, kjer poskrbimo, da so plačane le besede, ki se bodo dejansko pojavile pri vrhu iskalnih rezultatov. Nenehno tudi iščemo načine, kako Googlove avtomatizirane avkcijske strategije obrniti našim strankam v prid.
    • Proračun. Dnevno spremljamo, kakšen donos ima vaš oglaševalski proračun in prerazporejamo denar med kampanjami ter tako maksimiziramo njihov donos ter optimiziramo izdatke.
    • Popravljanje in prilagajanje oglaševalskih besedil tako, da dosežemo želeno interakcijo med vašimi ciljnimi kupci in vašimi oglasi. Z redno analizo podatkov o oglasih jih lahko prilagodimo, da se poveča njihova učinkovitost. Obenem spremljamo tudi kakšne trende izkazujejo oglasi konkurence, da smo lahko vedno korak pred njimi.
    • Trende v podatkih, da lahko ustrezno prilagodimo časovne parametre avkcij. To nam omogoča tudi, da povečamo, ali zmanjšamo avkcijsko vsoto, ko vidimo kakšno stopnjo konverzije imajo določene kampanje.
    • Učinkovitost pristajalne strani, kjer stalno spremljamo, kako uspešna je in kje je še prostor za izboljšave. V večini primerov je namreč za težave pri konverziji kriv prav način, kako uporabniki uporabljajo vašo pristajalno spletno stran.
    • Splošne nastavitve kampanje. So vse nastavitve pravilne? So avkcijske ponudbe dovolj visoke? Ali se oglasi pravilno prikazujejo? Vprašanj, zakaj kampanja ne daje predvidenih rezultatov, je ogromno in mi poskrbimo, da si jih zastavimo namesto vas.

    5. Razvoj pristajalne strani za potrebe Google Ads

    Koliko časa bo trajalo, da se oglaševalske kampanje spremenijo v prihodke, je bolj ali manj odvisno samo od tega, kako dobro bo vaša pristajalna stran klike na oglase spreminjala v nakupe.

    Kampanja je lahko še tako dobro zasnovana, vendar, če se dejanja ljudje na pristajalni strani ne bodo dovolj hitro prevedla v nakupe, bo čisto vsak cent, porabljen za klik, zaman. Zato so tu naši strokovnjaki.

    Od samega začetka vam bomo podali priporočila, kako vašo pristajalno stran prilagoditi tako, da bo dajala najboljše rezultate. Če bomo menili, da so na njej potrebne spremembe, še preden tja pošljemo plačan promet, vam bomo to tudi nedvoumno povedali.

    Včasih sicer ni čisto takoj jasno, da se stran pri konverziji ne bo dobro obnesla. A to lahko ugotovimo že kmalu zatem, ko so kampanje v teku. V takšnih primerih vam bomo v najkrajšem možnem času sporočili, kako mi menimo, da bi zadeve lahko izboljšali.

    V sklopu naše ponudbe izdelujemo tudi povsem za vaše potrebe prikrojene pristajalne strani. Te so narejene po načelih čim boljše konverzije in se jih zlahka poveže z vašo glavno spletno stranjo. Ker so narejene izključno za določen izdelek ali storitev, ki ga promovirate prek Google Ads, so izvrsten način za izboljšanje konverzije.

    Naročite spletno analizo

    Naši strokovnjaki za digitalni marketing so tukaj, da vam naredijo analizo spletne strani in digitalnega trženja.

    Kliknite na spodnji gumb za spletno analizo.

    Naročite spletno analizo

    Acenta je povsem samosvoja Google Ads agencija

    Brez zapletenega marketinškega žargona

    V komunikaciji s strankami uporabljamo preprosto in jasno slovenščino. Poskrbimo, da boste brez težav razumeli, kako so se obnesle vaše kampanje, kaj deluje in kaj ne ter na čem delamo.
    Zapletene revizije pay-per-click kampanj ter težavno izrazoslovje prepustite nam.

    Brez izkoriščevalskih pogodb z vezavo

    V Acenti ne verjamemo v dolgoročne pogodbe, v katere se zaklene stranke in iz katerih ne morete pobegniti.

    Če vam naš način vodenja Google Ads kampanj ni všeč, potem obvestite vašega projektnega vodjo naj nam da 30-dnevni odpovedni rok, mi pa bomo v tem času pripravili in končali vse vaše kampanje.

    Brez dolgočasnih Google Ads poročil

    Da, večina Google Ads poročil je dolgočasnih. Naša poročila so preprosta in v enostavni slovenščini, naše predstavitve pa vsebujejo le bistvene podatke. Z njimi boste dobili le tiste nujne informacije za razumevanje delovanja vaših kampanj in tiste dodatne, za katere menimo, da jih morate imeti.

    Brez skritih stroškov

    Mesečne pogodbe pomenijo, da boste vedno vedeli, koliko vas bo stalo mesečno upravljanje vašega Google Ads računa.

    V času vaše PPC kampanje boste morali plačati stroške upravljanja in oglasov na Google Ads platformi. In nič več.

    Če bodo kadar koli nastali kakšni dodatni stroški, bodo ti le za dodatne storitve, za katere se boste morda odločili pri nas kot dopolnitev vaše PPC marketniške kampanje; npr. za optimizacijo iskalnih nizov (SEO), Facebook oglasov ali vsebinskega trženja.

    Brez Google Ads gurujev …

    Internet je poln samooklicanih Google Ads gurujev, ki pa le redko lahko držijo svoje obljube. Z Acento dobite na rezultate osredotočeno ekipo strokovnjakov, ki je dokazano in preizkušeno izvedla Google oglaševanje ter dosegla zastavljene cilje za veliko podjetij.

    … samo več prometa

    Naši Google Ads strokovnjaki dosežejo rezultate in pozitiven donos na izvedene kampanje. Glavni cilj naše ekipe pa je doseči ta donos v čim krajšem času. V primerih, ko se to ne zgodi tako hitro, kot bi si želeli, bomo zagotovo vložili še dodatne atome energije in poskrbeli, da imajo naše stranke na voljo orodja, s katerimi bodo njihove spletne strani začele obiskovalce spreminjati v stranke.

    Ste pripravljeni, da začnemo?

    Naši strokovnjaki za digitalni marketing so pripravljeni pregledati vaše oglaševanje.

    Kliknite spodnji gumb, da naročite analizo spletne strani in digitalne prisotnosti.

    Zahtevajte spletno analizo

    Kako začeti z Google oglaševanjem?

    1
    Naročite SPLETNO ANALIZO

    Prijavite se na spletno analizo in vas bo kontaktiral naš strokovnjak za digitalni marketing in vas seznanil o podrobnostih.

    Spletna analiza bo  prilagojena vam, vaši spletni strani in poslovnemu načrtu. Osredotočala se bo na celotno spletno stran in vašo digitalno marketinško kampanjo. To pomeni, da bomo pogledali tudi, kako lahko izboljšate promet, ki bo prihajal iz drugih virov (npr. SEO) in kako z optimizacijo konverzije čim več trenutnega prometa spremeniti v stranke, ki bodo plačevale za vaše storitve/izdelke.

    Naročite svoj spletno analizo pregled še danes

    2
    Marketinški načrt

    Po izvedeni spletni analizi vam lahko dodatno  še pripravimo marketinški načrt. Ta vključuje poglobljeno razlago, kako bi s pomočjo naših storitev lahko povečali število leadov in obseg prodaje na vaši spletni strani.

    Ta načrt lahko izvedete tudi sami, vendar bi bili zelo veseli, če bi se lahko slišali in pogovorili, kako vam lahko pomagamo izvesti del ali celoten načrt, vi pa se lahko mirno osredotočite na svoj posel.

    3
    Izberite marketinško strategijo

    Če si boste izbrali naše storitve upravljanja Google Ads računa, potem bo Acentin strokovnjak poskrbel, da bomo skupaj našli in uporabili za vaše podjetje najboljšo oglaševalsko strategijo.

    V primeru, da se boste odločili še za naše druge storitve, vam bomo dodelili dodatne specialiste za SEO in vsebinski marketing, ki bodo tesno delali z vašim projektnim vodjo, da bi skupaj dosegli zastavljene cilje in povečali prihodke.

    4
    Naslonite se nazaj in opazujte, kako pridobivate nove stranke

    Najtežji del je mimo. Od tu naprej vajeti vaših Google Ads in drugih marketinških kampanj v celoti prevzemamo mi (če se odločite za celoten nabor naših storitev). Z vami bomo nenehno v stiku in vas obveščali o napredku, pridobili vaše dovoljenje za nadaljevanje z delom, kjer bo to potrebno in vam vsak konec meseca redno poslali poročilo v “navadni” slovenščini. Iz slednjega boste natančno obveščeni, kaj vse smo naredili, koliko novih leadov smo pridobili oz. koliko novih prodaj smo uspeli realizirati na vaši spletni strani.

    Kaj povedo naše stranke o nas?

    “Acentin strokovnjak Peter nas je očaral s kratkimi besedili, nasveti in priporočili.
    Povedal nam je veliko novega in predlagane spremembe nam niso prinesle dodatnih
    stroškov.”

    Julija Bizjak
    Pro domofoni

    Vas zanima, kaj vse Acentine Google Ads storitve (Google oglaševanje) naredijo za vaš posel?

    Z veseljem vam pokažemo načrt Google Ads kampanje za vašo spletno stran, s katerim bomo povečali promet, prodajo in pozicijo v brskalnikih. Če ocenimo, da vam lahko pomagamo, vam sporočimo. Če bomo menili, da vam ne moremo, prav tako.

    zahtevajte spletno analizo sedaj!