Zmagovalna pristajalna stran – 25 statistik
Večina se nas že zaveda, da je pristajalna stran ena izmed ključnih tržnih strategij. Pristajalne strani obstajajo že kar nekaj časa in so glavna metoda za pridobivanje potencialnih strank. Tržniki si nenehno prizadevajo za optimizacijo njihove uspešnosti s preučevanjem vedenja kupcev, časa nalaganja, obrazcev in ponudb za povečanje konverzije. Za vse, ki se z izrazom še niste srečali ali pa ste le zasledili, pa se vanj nikoli niste kaj prida spuščali. Naj vam razložimo… Pristajalna stran, imenovana tudi ciljna stran je neodvisna spletna stran v digitalnem marketingu, ki je ustvarjena za določen namen tržne kampanije. Obiskovalec » pristane« na tem mestu, ko v socialnih medijih, e-mailu, Googlu ali YouTube kanalu klikne na prikazan oglas, oziroma na povezavo CTA. V angleščini CTA pomeni » call to action«, s čimer obiskovalca povabimo k določeni želeni akciji (nakup, več informacij, izpolni obrazec,…). Večina spletnih strani se osredotoča na več ciljev in obiskovalce spodbuja, da raziščejo več. Pristajalna stran pa ima en sam cilj, z enim pozivom k dejanju. Hkrati nam njeno dodajanje v tržne kampanije omogoča povečati stopnjo konverzije. Za razmislit, kajne? Zato smo se odločili, da vam predstavimo glavne statistike pristajalnih strani, ki vam bodo v pomoč pri razumevanju in izboljšanju izkušnje obiskovalca, da postane vaša dejanska stranka. Statistike smo razdelili v 3 podskupine in izbrali 25 najboljših, ki vam bodo prišle več kot prav. Glavni namen pristajalne strani je, da vaše potencialne stranke pretvorite v dejanske stranke oziroma plačljive stranke. Seveda obstajajo najboljše prakse in metode za izdelavo komponent vaše pristajalne strani, da bo le-ta vedno bolj učinkovita. Tu je nekaj statističnih podatkov: Prvo pravilo pristajalnih strani je ena ponudba na stran. Več ponudb zmanjša število konverzij za do 266%! Mobilna uporaba je ena izmed najhitreje rastočih segmentov interneta. Če vaša stran ni optimizirana za mobilne naprave – ADIJO! Ustrezni obrazložitveni video posnetki na vaši pristajalni strani gradijo zaupanje strank. Če preprosto razložimo, več pristajalnih strani pomeni več konverzij. Podjetja s 40 ali več pristajalnimi stranmi dobijo 12-krat več potencialnih strank, kot podjetja s petimi ali manj. To število pa se poveča za vsako nadaljnjo sekundo. Poskrbite, da bodo vaše strani optimizirane za hitro nalaganje v katerikoli napravi, prenosniku, namizju, tabličnem računalniku ali telefonu. Obrazci za stike so najverjetneje dolgočasni za obiskovalce. Ponudite jim neko vrednost oziroma koristne informacije, da bodo obiskovalci bolj pripravljeni podati svoje podatke. Odlični tekstopisci so bistveni za ciljne strani. Optimizirano pisanje besedil z najuspešnejšimi ključnimi besedami je nujno. Ciljne strani naj vsebujejo čustva z barvami, slikami ali videom, ki so veliko bolj privlačni za občinstvo. Uradna pristajalna stran z dejstvi in dejanji je namreč neprivlačna in dolgočasna. Starost vašega obiskovalca je običajno nepotrebna, zato predlagamo, da ta del izpustite. Uporabite le v primeru, ko od vas to zahteva zakon, kot je prodaja alkoholnih pijač. Obiskovalci radi vidijo ljudi, ki na nek način uporabljajo vaš izdelek ali storitev in je to prikazano na vaši pristajalni strani. S tem povečate njihovo zaupanje v vašo blagovno znamko. Pristajalne strani so namenjene testiranju in analizi. Če ostanete na tekočem z najboljšimi praksami in trendi, lahko povečate prizadevanje za ustvarjanje potencialne stranke. Zapomnite si, da obiskovalci hitro odidejo iz strani, ki je usmerjena v prodajo. Namreč potrošniki iščejo boljšo uporabniško izkušnjo, interaktivni elementi pa so odličen način za njihovo uresničitev. Ja prav ste prebrali. Dolga vsebina deluje! Pazite le, da temeljito preizkusite elemente, vključno z naslovi, CTA-ji in oblikovanjem. Za vsako akcijo vam ni potrebno povsem na novo ustvariti pristajalne strani. Lahko jo le prilagodite novi kampaniji. S tem si prihranite vaš čas in trud. Prilagoditev je ključnega pomena za višjo konverzijo in je trenutno tudi vroči trend. Vsi imamo radi stvari, ki so namenjene točno nam in zaradi katerih se počutimo posebne. Se strinjate? Naj se tudi vaša stranka počuti tako in zagotovo bo izvedla želeno dejanje. Bodite prvi, ki posname video, povezan z vašim izdelkom. Nihče ne more opisati vašega izdelka bolje kot vi sami. Ti statistični podatki kažejo na pomisleke in izzive, s katerimi se soočajo podjetja pri razumevanju ali optimizaciji pristajalnih strani. Z učenjem in uporabo testnih metod in praks lahko izboljšate stopnjo pretvorbe pristajalne strani. Pravilno ciljanje (t.i. targetiranje) vašega sporočila na pravo osebnost kupca, bo najbolj vplivalo na uspešnost pristajalne strani. Naslov je ključen. Če ga obiskovalci ne preberejo, zagotovo ne bodo pristali na vaši strani. Ponovno, vaš naslov je najpomembnejši element vaše pristajalne strani. Zato je preskušanje ključnega pomena. Pristajalne strani so učinkovitejše za pretvorbo potencialnih strank, vendar jih skoraj polovico podjetij B2B ne uporablja. Poskusite uporabiti čim bolj zanimive slike na vaši pristajalni strani. Že samo vključena vaša telefonska številka lahko poveča stopnjo konverzije na vaši pristajalni strani. S tem zgradite dodatno zaupanje potencialne stranke. Mnenja uporabnikov povečajo zaupanje, s tem pa tudi povečajo konverzijo. Podrobnosti o vaših izdelkih na vaši pristajalni strani obiskovalce spodbujajo, da nadgradijo svoje znanje. Priporočljivi so tudi videoposnetki, na katerih predstavite vaš izdelek. Najpomembnejši je vrh strani. To je tisto, kar ljudi zanima in spodbuja, da se pomaknejo navzdol po strani. Zato so slike junakov bistvene za pristajalne strani. Na pristajalno stran dodajajte smiselne in dobro vidljive slike, ki bodo vplivale na vašega obiskovalca. Tako, če na kratko povzamemo so pristajalne strani ključne pri tržni strategiji. Optimizacija, testiranje in pravilno oblikovanje vam lahko pomagajo, da svoje pristajalne strani spremenite v prave stroje pri povečanju vaše konverzije. Pri vsem tem pa vam že od samega začetka lahko učinkovito pomagamo v našem podjetju. Naročite si celovito analizo svoje spletne strani.Kaj pa sploh pomeni pristajalna stran (ang. landing page)?
Statistika optimizacije stopnje konverzije
Pristajalna stran – statistika trendov
Splošna statistika pristajalnih strani
Brezplačen posvet