Skip links

Vrste oglasov na Facebook-u

Katerega izbrati glede na vaše cilje?

Facebook oglaševanje se je skozi leta spreminjalo in prilagajalo tako, da odgovarja potrebam vseh uporabnikov. Na voljo je veliko različnih kombinacij oglasov, zato jih bomo v tem članku predstavili in vam pomagali ugotoviti, kateri vam najbolj ustrezajo.

Oglasi na Facebooku so za mnoge zapleteni, saj so razdeljeni v več kategorij, ki so oblikovane glede na naslednje kriterije:

  • glede na cilje podjetja,
  • glede na postavitev oglasa,
  • glede na obliko oglasa.

CILJI PODJETJA

Vse skupaj se začne s postavljanjem ciljev. Facebook ponuja 9 različnih ciljev. Pri izbiri vsakega od ciljev vam Facebook ponudi možnosti postavitve in oblike oglasa. To lahko pomeni, da pri izbiri cilja ne boste mogli izbrati želenega formata ali postavitve.

Vsak cilj je zasnovan tako, da že s svojim imenom pove, kaj predstavlja in določa značilnosti oglasa tako, da ta kar najbolje doseže svoj namen.

Cilji, ki jih ponuja Facebook, so:

  • Namestitev aplikacije (“App Installs”):  Z oglasom lahko dosežete, da čim več ljudi prenese vašo aplikacijo.
  • Prepoznavnost blagovne znamke (“Brand Awareness”): Povečate lahko prepoznavnost vaše znamke oziroma podjetja tako, da ga izpostavite čim večjemu številu ljudi.
  • Konverzija (“Conversion”): S tem lahko povečate število obiskov na vaši spletni strani in posledično tudi število registracij/prijav.
  • Dejavnost objave (“Page Post Engagement”): Za privabljanje večjega števila uporabnikov in razširitev prvotnega dosega objave.
  • Pridobivanje potencialnih strank (“Lead Generation”): Želite pridobiti ključne informacije, kot so e-mail naslovi ljudi, ki so zainteresirani za vaše izdelke/storitve?
  • Doseg (“Reach”): Cilj oglasa je, da ga vidi čim večje število ljudi.
  • Obiski trgovine (“Store visits”): Cilja na pridobivanje strank v specifičnem geografskem predelu. Določite lahko več predelov in zanje uporabite enako predlogo oglasa.
  • Promet (“Traffic”): Povečanje števila obiskov na spletni strani ali prenosov aplikacije.
  • Video ogledi (“Video Views”): Promocija videoposnetka, ki prikazuje bodisi izdelke/storitve, zgodbe in izkušnje strank…

POSTAVITEV OGLASA

Za vsakega izmed zgoraj naštetih ciljev oglasa so na voljo določene postavitve. Facebook ponuja 8 možnih postavitev. Poglejmo si, katere so te postavitve:

  • Obvestila na namizju (“Desktop News Feed”)
  • Mobilna obvestila (“Mobile News Feed”)
  • Hitri članki (“Instant Articles”)
  • Vgrajen v video (“In-stream Video”)
  • Desni stolpec (“Right Column”)
  • Instagram obvestila (“Instagram Feed”)
  • Instagram zgodbe (“Instagram Stories”)
  • Facebookovo omrežje občinstva (“Facebook Audience Network”)

 

OBLIKA OGLASA (“Ad Formats”)

Zadnja izmed komponent Facebook oglaševanja (ne pa tudi najmanj pomembna) je oblika oglasa. Oblike oglasa med katerimi lahko izbirate so:

  1. Vrtiljak (“Carousel”) – Omogoča objavo več slik/videoposnetkov v sklopu enega oglasa. Dobra izbira za elektronsko poslovanje, če imate več produktov, ki jih želite vključiti.
  2. Ena fotografija (“Single Image”) – Uporabite lahko le eno spletno povezavo/eno sliko; to je najbolj pogosto uporabljena oblika oglasa.
  3. En videoposnetek (“Single Video”) – Ko se uporabniku naloži Facebook stran, se avtomatsko predvaja posnetek. Dobra izbira za osveščanje o blagovni znamki.
  4. Diaprojekcija (“Slideshow”) – Je kombinacija fotografije in videoposnetka. Omogoča vam, da naložite do 10 fotografij, katere lahko uredite v video oglas.
  5. Platno (“Canvas”) – Gre za novejšo obliko oglasa, ki lahko vsebuje slike, besedilo ali videoposnetek.
  6. Zbirka (“Collection”) Izboljšala naj bi nakupovalno izkušnjo, predvsem na mobilnih telefonih. Ko uporabnik klikne na oglas, se mu takoj prikaže stran za nakupovanje, ki lahko vsebuje do 50 slik izdelkov in je povezana s spletno stranjo podjetja.

 

Najbrž ste opazili, da je kombinacij zares veliko. Ampak brez skrbi, ko imate enkrat zastavljene cilje oglasa, je vse bolj preprosto in hitreje. Vedeti morate le,  kakšne so možne postavitve in oblike oglasa za določen (izbrani) cilj.

Ne pozabite, da pri izbiri lastnosti oglasa ni samo enega pravega odgovora. Svetujemo vam, da testirate različne kombinacije in sami preverite, katere se najbolj obnesejo za vaš tip podjetja. Le to vam bo omogočilo najboljše rezultate in najnižje stroške.