...
Skip links

Viri, iz katerih prihaja promet na vašo spletno stran

Brez stalnega pritoka prometa na vaši spletni strani so tudi ostale strategije marketinga neučinkovite. Zato je nujno potrebno, da je vaš digitalni marketing usmerjen tako v organski kot tudi plačani vir obiskovalcev, ki na vaše spletno mesto privabita čim več strank.

Če se nekoliko poglobite v Google Analytics, boste ugotovili, da je veliko virov, iz katerih prihaja promet na vašo spletno stran. Dvom pa se pojavi, ko je potrebno izbrati najbolj učinkovitega. Hitro se namreč lahko zgodi, da so vaši cilji zastavljen preširoko, ali pa še huje, usmerjeni na napačno mesto.

Kako se torej osredotočiti na pravi vir prometa? Na to vam bomo skušali odgovoriti v nadaljevanju članka, kadar koli pa se lahko obrnete na naše strokovnjake pri Acenti, kjer vam bomo pri tem z veseljem pomagali.

Organski promet in plačani promet – katerega izbrati?

Kot verjetno že veste, obiskovalci na vašo spletno stran prihajajo iz dveh virov prometa:

  • Plačani promet predstavlja obiskovalce, ki obiščejo spletno stran preko oglasa PPC (Pay per Click) na Facebooku, Googlu ali sponzoriranega rezultata iskanja.
  • Organski promet predstavlja uporabnike, ki obiščejo spletno stran preko rezultatov iskanja z vnosom ključnih besed in je brezplačen.

Najuspešnejša podjetja imajo obiskovalce tako iz plačanega kot tudi organskega prometa. Ne smemo predvidevati, da bomo imeli več prometa zgolj z večjim proračunom za oglase, zato je ključnega pomena optimalno ravnovesje pri uporabi obeh.

Stalen pritok obiskovalcev iz organskih virov prometa je znak, da so vaše vsebine dragocene, na drugi strani pa vam plačljivi promet zagotavlja nenaden priliv prometa takrat, ko to najbolj potrebujete (sezonski popusti, preizkus nove spletne strani, povečanje prodaje).

Najpogostejši viri obiskovalcev plačanega in organskega prometa

Ne glede na to, ali gre za plačani ali organski promet, lahko za to uporabite različne vire. Izbira pravega vira prometa je odvisna predvsem od vrste posla. Med najpogostejšimi so:

  • SEO – je namenjeno lokalnim podjetjem in podjetjem, ki so še posebej znana po iskanju informacij. Ne glede na to, ali želite odpreti zobozdravstveno ambulanto ali želite svetovati o najbolj priljubljenih dietah, morate ponuditi skrbno izbrane ključne besede. Pri tem morate imeti vedno v mislih, da boste morali za doseganje najvišjih mest v Google iskalniku odgovoriti na najbolj priljubljena vprašanja iskalca.
  • PPC ali Pay per Click – je namenjen predvsem spletni prodaji in podjetjem, ki želijo spodbuditi prodajo določenega izdelka ali ponudijo časovno omejeno ponudbo. Znotraj PPC obstajajo različne oblike oglasov, od Googlovega nakupovanja do remarketinga oziroma ponovnega trženja.
  • Vsebinsko trženje – je namenjeno občutljivim panogam in posameznikom, ki za uspeh potrebujejo impresivno vsebino. Ne glede na to, ali je vaš cilj le predstavitev blagovne znamke ali kaj drugega, so kakovostni članki, tehnične informacije in druge baze znanja prava rešitev vsebinskega marketinga.
  • Družbeni viri – so namenjeni predvsem podjetjem, ki se zanašajo na modele naročnin ter članstva, in dobro delujejo na različnih družbenih platformah. Večina potencialnih kupcev je v tem primeru bolj odprtih za ogled družbenih oglasov in organskih objav o podjetjih, ki so oblikovani z namenom zabave in obveščanja.

Temeljito razmislite o vseh omenjenih virih prometa na vaši spletni strani z vidika vaše blagovne znamke in vaših potencialnih kupcev. Tako boste lažje ugotovili, kateri je za vas najprimernejši in tudi najučinkovitejši.

Dejstvo je, da le učinkovite strategije marketinga povečujejo promet na spletnih straneh. Ta pa je bistvenega pomena, če želite povečati število svojih potencialnih strank, povečati prodajo ali izboljšati stopnjo konverzije.

Brezplačen posvet