Viri, iz katerih prihaja promet na vašo spletno stran
Brez stalnega pritoka prometa na vaši spletni strani so tudi ostale strategije marketinga neučinkovite. Zato je nujno potrebno, da je vaš digitalni marketing usmerjen tako v organski kot tudi plačani vir obiskovalcev, ki na vaše spletno mesto privabita čim več strank. Če se nekoliko poglobite v Google Analytics, boste ugotovili, da je veliko virov, iz katerih prihaja promet na vašo spletno stran. Dvom pa se pojavi, ko je potrebno izbrati najbolj učinkovitega. Hitro se namreč lahko zgodi, da so vaši cilji zastavljen preširoko, ali pa še huje, usmerjeni na napačno mesto. Kako se torej osredotočiti na pravi vir prometa? Na to vam bomo skušali odgovoriti v nadaljevanju članka, kadar koli pa se lahko obrnete na naše strokovnjake pri Acenti, kjer vam bomo pri tem z veseljem pomagali. Kot verjetno že veste, obiskovalci na vašo spletno stran prihajajo iz dveh virov prometa: Najuspešnejša podjetja imajo obiskovalce tako iz plačanega kot tudi organskega prometa. Ne smemo predvidevati, da bomo imeli več prometa zgolj z večjim proračunom za oglase, zato je ključnega pomena optimalno ravnovesje pri uporabi obeh. Stalen pritok obiskovalcev iz organskih virov prometa je znak, da so vaše vsebine dragocene, na drugi strani pa vam plačljivi promet zagotavlja nenaden priliv prometa takrat, ko to najbolj potrebujete (sezonski popusti, preizkus nove spletne strani, povečanje prodaje). Ne glede na to, ali gre za plačani ali organski promet, lahko za to uporabite različne vire. Izbira pravega vira prometa je odvisna predvsem od vrste posla. Med najpogostejšimi so: Temeljito razmislite o vseh omenjenih virih prometa na vaši spletni strani z vidika vaše blagovne znamke in vaših potencialnih kupcev. Tako boste lažje ugotovili, kateri je za vas najprimernejši in tudi najučinkovitejši. Dejstvo je, da le učinkovite strategije marketinga povečujejo promet na spletnih straneh. Ta pa je bistvenega pomena, če želite povečati število svojih potencialnih strank, povečati prodajo ali izboljšati stopnjo konverzije.Organski promet in plačani promet – katerega izbrati?
Najpogostejši viri obiskovalcev plačanega in organskega prometa
Brezplačen posvet