...
Skip links

V partnerstvu z Acento smo iz leta v leto boljši

V Comfort-Elu strankam ponujamo domofone, pametne inštalacije in elektro material znanih svetovnih proizvajalcev. Za nastankom naše spletne trgovine stoji zanimiva zgodba, ki se je razvila, ko sem se z velikim mednarodnim proizvajalcem s tega področja dogovoril, da skupaj postavimo spletno trgovino.

Ko je bil dogovor sklenjen, se je šele začelo zaresno delo. Najprej je bilo treba najti pravega ponudnika in med iskanjem sem naletel tudi na podjetje Acenta. Takoj so me navdušili. Niso me zasuli s suhoparnimi prodajnimi floskulami, ampak so se iskreno zanimali za moj posel, njegove specifike, kavlje, prednosti ipd.

Neprijetno spoznanje: ne bo enostavno

Med pogovorom smo prišli tudi do vprašanja, ali sploh imam pripravljen podroben načrt, kako bom prišel do zastavljenih ciljev. Naivno sem seveda pričakoval, da bo vse enostavno: nekdo mi poceni postavi spletno trgovino in prodaja bo začela teči sama od sebe.

No, po temeljitem pogovoru in nemalokrat malce bolečih vprašanjih, ki mi jih je zastavljal direktor Acente, Matjaž Kristan, sem spoznal, da zadeva vseeno ni tako preprosta. In tu je, kjer je Acenta res vredna vsakega evra. Znajo locirati težavo, a znajo ponuditi tudi rešitev zanjo.

Ni bilo poceni, a odločitev je bila jasna

Pripravili so mi torej predlog sodelovanja, ki zame v tistem trenutku nikakor ni bil poceni. A so name pustili tako dober vtis, da sem se po premisleku vseeno odločil za naložbo. Predvsem zaradi zagotovila, da mi vrnejo denar, v kolikor ne bom zadovoljen s končnim izidom.

Sledil je zelo jasno začrtan proces. Najprej so naredili analizo stanja in potreb, nato pa smo na delavnicah skupaj pripravili podroben akcijski načrt. Sledil je še predlog rešitve z vsemi napotki in zagotovili, da bodo svetovali pri vpeljavi teh rešitev. Ker sem bil z njihovim delom do te točke zelo zadovoljen, nisem niti malo okleval z odločitvijo, kdo mi bo naredil še spletno trgovino.

Nismo le stranka, temveč partnerji

Danes, ko je projekt končan in se imam možnost ozreti nazaj, lahko rečem, da me je najbolj navdušil Acentin partnerski pristop k strankam. Po koncu projekta nas niso pustili samih, temveč so nam nenehno pomagali pri dejanskemu izvajanju izdelane strategije.

Prav zaradi tega partnerskega sodelovanja lahko zatrdim, da je projekt uspešen in prodaja se iz leta v leto močno povečuje. V ekipi imamo tako že tri zaposlene za polni delovni čas, ki se ukvarjajo izključno s spletno prodajo!

Najbolj pa nas je razveselila pohvala enega naših ključnih poslovnih partnerjev, mednarodnega podjetja Legrand. Povedali so nam, da smo zanje vzorčni primer dobre prakse njihovih distributerjev po celem svetu in da njihov direktor prodaje za vzhodno Evropo vedno išče po naši strani, ker je tako pregledna in enostavna za uporabnike.

Marko Škof, Comfort-el