Skip links

Ustvarite privlačen CTA gumb

Želite, da vaša publika na spletnem mestu odda naročilo za e-novice, opravi nakup, se prijavi na vaš tečaj ali opravi katero koli drugo konverzijo? Brez CTA (t.i. Call to action) gumba oziroma konkretnega poziva k dejanju se to zagotovo ne bo zgodilo.

CTA gumb je torej gumb, s katerim obiskovalcem na spletni strani natančno povemo, kakšno dejanje naj opravijo in na kakšen način. Če želimo, da je učinkovit, pa je potrebno pri njegovem oblikovanju upoštevati nekaj pomembnih dejavnikov.

Nekaj namigov, kako ustvariti najboljši CTA gumb

Še predno se lotite oblikovanja CTA gumba, pa je tule nekaj skrivnosti postopka, kako ustvariti najboljšega za vaše spletno mesto.

  • Začne naj se z močnim glagolom dejanja

Svoji publiki hitro in natančno sporočite, kaj želite, da storijo. Če imate na primer spletno trgovino, svoj CTA gumb začnite z besedami, kot so na primer »kupi«, »naroči« ali »nakupuj«.

  • Uporabite močne besede

Če želite ustvariti močan čustven odziv pri svoji publiki, razmislite o pozivu k dejanju, ki bo pri njih povzročil močno vznemirjenje. Zelo dober primer je: „Pridobite 75 % popusta zdaj!ˮ ali na primer: „Pridružite se, če želite takojšnje vračilo 20 EUR!ˮ

  • Ustvarite dober razlog za ukrepanje

Svoji publiki natančno sporočite, kaj imate zanje. Svoj poziv k dejanju povežite s koristmi, ki jih bodo dodatno motivirale. To je lahko prihranek v denarju, izguba telesne teže, hitrejša rast las ali kar koli drugega.

  • Izberite pravo barvo

Resnica je, da morate tudi  za CTA gumb izbrati prave barve, ki bodo izstopale in bodo uporabniki nemudoma vedeli, kje morajo klikniti, da začnejo dejanje na vašem spletnem mestu.

  • CTA gumb preizkusite

Konstantno izvajajte A/B testiranje, s katerim boste izvedeli, kateri gumb doseže več klikov in ga temu primerno prilagodite. S tem bo vaš CTA gumb vedno učinkovit.

CTA gumbi

V nekaj korakih do najboljšega CTA gumba

Pisanje dobrega CTA gumba je ključnega pomena in kasneje ni tako težko, ko veste, kaj je potrebno storiti. Kadar koli pa se seveda lahko obrnete na kakovostno agencijo za digitalni marketing, kot je naša Acenta, kjer vam bomo z veseljem pomagali.

ŽELIM VEČ INFORMACIJ
  • Osredotočite se na en cilj

Vsaka oglaševalska akcija se mora osredotočiti na en glavni cilj. To je lahko nakup, spodbujanje prepoznavnosti vaše blagovne znamke ali karkoli drugega. Zato mora tudi vaš gumb poziva k dejanju jasno odražati, kaj želite z njim doseči.

Če želite, da vaša publika kupi vaš najnovejši izdelek, ne boste v CTA gumb napisali na primer »Več o tem«, ampak je »Nakupuj« veliko boljša izbira. S tem kupci ne bodo zmedeni, hkrati pa je veliko boljša spodbuda za nakup.

  • Uporabite besede akcije

Besede akcije so znane tudi kot glagoli, ki so specifični in motivirajoči. Med najpogostejšimi primeri, ki kupcem neposredno sporočajo, kaj naj storijo, so glagoli nakupuj, prijavi se, odkrij, poizkusi, oglej si ali začni.

Bistveno je, da ste z izbranimi besedami in navodili natančni, kar povečuje verjetnost, da bo publika kliknila na CTA gumb. Dobrodošlo je, če so navodila podprta tudi z opisi, zakaj je koristno za kupca, da klikne na CTA gumb. Veliko bolje se sliši „Začetek 30-dnevnega brezplačnega preizkusaˮ, kot pa na primer samo „Začnite preizkusˮ.

  • Izberite pravo formulo za pravi medij

Včasih boste želeli imeti zelo kratek CTA gumb. Ne glede na to, pa bodite pozorni, da ne vsebuje več kot pet ali šest besed. Vse kar je daljše, izgleda neprivlačno in zagotovo ne bo pritegnilo pozornosti publike.

Ločimo tri različne formule za ustvarjanje CTA gumbov:

  1. Preprosti CTA gumbi, ki na kratko sporočajo, kaj naj publika stori, kot je na primer „Prijavi se danesˮ.
  2. CTA gumb vsebuje podrobna navodila, zaradi katerih bodo uporabniki bolj verjetno kliknili. Na primer „Pridobite 10 % popusta, če se naročite na naše novice.ˮ
  3. V mnogih primerih je najboljša formula CTA gumb, ki odgovarja na vprašanje »zakaj«. Dober primer je „Nikoli več ne zapravite z oglaševanjem. Najemite oglaševalsko agencijo, ki bo vodila vaše oglaševanjeˮ.
  • Odločite se, ali boste pozitivni ali negativni?

Poziv k dejanju je lahko pozitiven ali negativen, oba pa sta enako učinkovita. Na primer „Ste se naveličali premalo spanja? Preizkusite naše nove dodatke kamiličnega čajaˮ je negativna različica, medtem ko bi se pozitivna glasila „Poskrbite za najboljši spanec v življenju z našimi dodatki kamiličnega čaja.ˮ

Najboljši način, da ugotovite, kateri CTA gumb v dani situaciji najbolje deluje je, preizkusite nekaj primerov. Tako boste natančno vedeli, kaj prinaša boljše rezultate.

  • Prednost dajte kratkim CTA gumbom

Vsi najboljši pozivi k dejanju dajejo prednost kratkosti. To pomeni, da je ravno toliko dolg, kot je potrebno, saj preveč besed hitro povzroči zmedo. Torej je bistveno, da posredujete strankam dovolj informacij, da kliknejo na CTA gumb.

Poziv k dejanju oziroma CTA gumb je vsekakor pomemben element spletnega mesta, zato je ključnega pomena, da je ta dobro oblikovan. Prepričani smo, da boste s pomočjo zgornjih korakov in nasvetov ustvarili najboljši CTA gumb, lahko pa se kadar koli obrnete na Acentino pomoč.

ŽELIM VEČ INFORMACIJ

Brezplačen posvet