Učinkovito načrtovanje nove ali obnova spletne strani
Ste razmišljali o postavitvi nove spletne strani ali pa le o njeni prenovi? Čeprav je dejanski postopek zelo preprost, pa je kar nekaj pomembnih dejavnikov, ki jih je potrebno upoštevati. Zato se je pametno za trenutek ustaviti in razmisliti o učinkoviti strategiji.
A še pred tem…
Če ste med tistimi, ki svojo spletno stran že imate v prvi fazi preverite njeno hitrost, ki postaja vedno bolj pomemben dejavnik pri pridobivanju obiskovalcev. Pagespeed je spletno orodje, ki analizira hitrost vaše spletne strani in hkrati ponudi predloge za njeno optimizacijo. Vaše spletno mesto oceni od 0 do 100 točk, pri čemer ocena 85 ali več pomeni, da je vaša spletna stran po priporočilih Googla ustrezno optimizirana.
Super, kajne?
Tokrat vam predstavljamo 10 učinkovitih korakov, s pomočjo katerih boste lahko strateško načrtovali in postavili svojo novo spletno stran ali pa le obnovili že obstoječo.
Namen vaše spletne strani
Najpomembnejše vprašanje je, zakaj želite na novo postaviti spletno stran in čemu bo služila, oziroma obstoječo le obnoviti. Če boste spletno mesto uporabljali iz profesionalnih razlogov, je potrebno zakupiti gostovanje. Ob tem je potrebno vzdrževati profesionalno zasnovo spletne strani, s tem da vedno znova dodajate sveže vsebine, s katerimi boste privabili nove obiskovalce in obdržali stare.
Določite svojo ciljno publiko
Naslednji korak se nanaša na ciljno publiko vaše spletne strani oziroma na ljudi, ki jih želite privabiti kot vaše obiskovalce. Pri tem si je pametno odgovoriti na vprašanja, kot so:
- kakšne izkušnje ima ciljna skupina z vsebino na vaši spletni strani;
- kako jih boste spodbujali k nakupu;
- koga bi dejansko zanimala vaša spletna stran.
Svojo ciljno publiko prepričajte v obisk spletne strani
Potem ko ste določili svojo ciljno publiko, je logično nadaljevanje tega, kako jo boste privabili v obisk in jo prepričali, da bo videla vašo vsebino. Odgovor na to vprašanje je odvisen od tega, kaj bo vaša glavna promocijska strategija. Zato izkoristite digitalni marketing, pišite blog, bodite aktivni na družbenih medijih, redno spremljajte spletne forume, poskrbite za optimizacijo spletne strani in oglase.
Poskrbite, da boste zadržali obiskovalce na svoji spletni strani
Ko ste enkrat privabili obiskovalce na vašo spletno stran, jih morate tudi obdržati. Dokazano je, da imajo iskalci po spletu zelo kratko pozornost in zelo hitro zapustijo spletno stran, če ta ni zapolnjena s svežimi vsebinami, ki bi jih zanimale.
Obstaja več načinov za povečanje povprečnega časa, preživetega na spletni strani, a boste za to potrebovali ustrezno orodje za analitiko. Eden od teh je tudi Googlovo orodje, ki vam pomaga ugotoviti vaš bounce rate oziroma stopnjo obiskov ene strani ali odstotek ljudi, ki so obiskali vašo spletno stran in odšli, ne da bi pri tem kliknili še karkoli drugega.
Poziv k dejanju
Poziv k dejanju je obvezen element na vaši spletni strani. Običajno gre za gumb ali obrazec, ki obiskovalce spodbuja k dejanjem ali interakciji z vašo spletno stranjo. Gre za najpomembnejši element izdelave spletne strani, ki vam pomaga vaše obiskovalce spremeniti v stranke.
Ob tem se morate vprašati, kakšno dejanje naj izvedejo uporabniki, ko obiščejo vašo spletno stran. Glede na to, boste morali prilagoditi tudi določen pristop pri spletnem oblikovanju kot tudi vsebinskemu oblikovanju.
Bodite unikatni
Ali ste vedeli, da je od leta 2020 na svetu 1,72 milijarde spletnih strani? Zato je potrebno dobro razmisliti, kako se boste razlikovali od ostalih. Ali prinašate edinstveno perspektivo v svoji panogi? Imate zanimivo poslovno zgodbo? Imate dostop do edinstvenih virov v svoji panogi? To so le nekateri od načinov, s katerimi lahko postane vaša spletna stran resnično prepoznavna, če pa jih imate na zalogi več, je to vsekakor dodatna prednost pred konkurenco.
Uporaba različnih metod za ustvarjanje prometa
Obiskovalci prihajajo na vašo spletno stran preko iskalnikov, povezav na drugih spletnih mestih in neposredno zadetkov brskalnikov ljudi ali pa preko plačljivih oglasov in promocij. Prvo skupino obiskovalcev imenujemo organski promet ali obisk, drugo skupino pa plačljivi promet ali obisk.
Za uspešno spletno stran velja, da je potrebno čim večji promet doseči z organskim obiskom in preudarno uporabljati plačljive oglase. To pa zato, ker vam organski obisk izboljša uvrstitev vaše spletne strani v iskalnikih. Najučinkovitejši metodi pri tem sta optimizacija iskalnikov (SEO) in trženje preko družbenih omrežij (SMM).
Ustvarjanje kakovostne vsebine
Logično je, da za dobro spletno stran potrebujete pisce vsebin, ki jo bodo redno dopolnjevali s svežimi informacijami. To so lahko pisatelji, umetniki, fotografi ali pa celo vsi skupaj. Vsebino lahko ustvarjate tudi sami ali pa plačate nekomu, da to naredi namesto vas. Z zanimivo vsebino boste privabili nove obiskovalce in jih tudi zadržali.
Ocenite vaše tehnično znanje
Za postavitev spletne strani ni nujno poznavanje programiranja. Bistveno je, da se izobrazite o nekaterih osnovnih stvareh, kot je nastavitev sistema za upravljanje vsebin ali namestitev teme spletnega oblikovanja. Seveda pa se lahko vedno obrnete na strokovnjake, ki so vam na voljo tudi pri Acenti.
Pomislite na vaš proračun
Postavitev spletne strani ni nujno draga. Cena je odvisna predvsem od vaših zahtev, predvsem pa se morate odločiti, koliko ste pripravljeni porabiti za svojo spletno stran. Glede na to skušajte svoj proračun porazdeliti med kategorije, kot so spletno gostovanje, spletno oblikovanje in trženje.
Uspešnost spletne strani je močno odvisna od njene hitrosti, oblikovne zasnove, kakovostne vsebine in primerno izbranih kanalov marketinga. Še predno se boste lotili postavitve spletne strani, morate natančno načrtovati strategijo. Če potrebujete pomoč izpolnite kontaktni obrazec in z veseljem vam bomo pomagali.