Trendi digitalnega trženja v 2021
Aktualni virus digitalizacijo le še vneto pospešuje. Skoraj vsi se dobro zavedamo, da je prihodnost na spletu. Tudi vse več podjetij se digitalizira – svoje poslovanje selijo na splet. Zaradi koronavirusa so morala nekatera podjetja spremeniti celotni poslovni model – iz fizičnih trgovin odhajajo na spletne; svoje celotno poslovanje tako preusmerjajo na digitalne kanale.
Spreminjajo pa se tudi navade kupcev. Vse več jih uporablja digitalne medije za nakup ali iskanje določenih informacij. Digitalizacija jim prinaša izjemne prednosti, na primer velik prihranek pri času in denarju – tudi tistim, ki so še ne tako dolgo nazaj prisegali samo na nakupe v fizičnih prodajalnah.
Vseh naglih sprememb se dobro zavedamo tudi v podjetju Acenta, kjer svojim strankam na področju digitalnega marketinga ponujamo najučinkovitejše rešitve.
Razkrivamo vam 7 marketinških trendov, ki bodo zaznamovali leto 2021
Video ostaja kralj vsebinskega marketinga
Raziskave kažejo, da vedno več ljudi raje pogleda video vsebine na Netflixu ali YouTubu, kot pa gleda televizijo. Video vsebina postaja izjemno pomemben del vsebinskega marketinga. To pomeni, da morate svoje podjetje – izdelke in storitve – promovirati s pomočjo video vsebine. To lahko uporabite na svoji spletni strani, e-mail pošti, družbenih omrežjih.
Video vsebine so najuspešnejše na družbenih omrežjih. Vključite jih vanje in dosezite največ ljudi. V videih so izjemno dobrodošli t.i. ” storiji” – njihova priljubljenost vneto narašča.
Plačljivo oglaševanje
Aktualne raziskave kažejo, da več kot 60 % potrošnikov svoj nakup zaključi po kliku preko oglasa na spletnem iskalniku Google. Izjemno, kajneda? Oglaševanje na spletu v Evropski uniji raste za približno 10 % na leto.
Če želite izjemno dobre rezultate pri svojem poslovanju, brez plačljivega oglaševanja ne bo šlo oziroma boste težko dosegli prodajo. Družbena omrežja so v tem hipu še brezplačna, pomembno je, da oglašujete tudi na spletnih iskalnikih. Vse več uporabnikov storitve in izdelke išče tudi s pomočjo mobilnih naprav – ne pozabite torej na mobilno oglaševanje!
Vsebine sledilcev in ambasadorjev
Vplivnostni marketing je po letu 2016 postal eden od temeljnih tržnih strategij. Skoraj 90 % podjetij in številne blagovne znamke uporabljajo vsebino svojih sledilcev ter ambasadorjev.
Karantena oziroma številne omejitve so povod, da se je vplivnostni marketing še povečal. Zagotovo pa vsebine, ki jih ustvarjajo stranke, niso povsem nov trend.
Mikro vplivnostni marketing
Vsekakor je vplivnostni marketing ena od najučinkovitejših strategij številnih podjetij. V ospredje vse bolj prihaja mikro vplivnostni marketing, ki poudarja kakovost objav in ne števila sledilcev. Ta oblika vplivnostnega marketinga je prvovrstna rešitev za prepoznavanje blagovne znamke.
Z vplivneži lahko sodelujete na različne možne načine – intenzivno ali ekskluzivno. Pošiljajte jim na primer svoje izdelke, ki jih vaša ciljna skupina še posebej ceni. Naj vplivneži postanejo vaši ambasadorji.
Dosledno in pristno vzdrževanje stika s strankami na družbenih omrežij
V letu 2021 bo reden stik s strankami na družbenih omrežjih še toliko pomembnejši. V tem primeru je sta na primer izjemno dobrodošla Messenger in Whatsapp. Ljudje svojih vprašanj v povezavi s storitvami in izdelki ne pošiljajo več toliko na e-mail, temveč se raje sklicujejo na družbena omrežja.
Poskrbeti boste morali, da vaše potencialne stranke odgovor na vprašanje dobijo čim prej – v roku ene ure. Vse pomembnejši postaja odziv. Na voljo so vam na primer pogovorni roboti – chatboti. To so posebni računalniški programi, ki so vam lahko odlična pomoč pri komuniciranju s strankami. Poslužujte se tudi oglaševanje preko komunikacijskih aplikacij, saj prinaša vrhunske rezultate.
Obvezna prisotnost na Facebooku, Instagramu in LinkedInu
Facebook in Instagram še vedno veljata za najmočnejši družbeni omrežji. V letu 2021 se jima bo po moči pridružil še LinkedIn. Najbolje je, da ste prisotni na vseh treh omrežjih, a vsebino prilagodite vsakemu posebej.
Na Facebooku strankam postrezite s čim uporabnejšo vsebino, da lahko dobijo čim več koristnih informacij. Na Instagramu dajajte poudarek video vsebinam ter fotografijam. Poudarite še Zgodbe, ki ne smejo manjkati niti na Facebooku. Za grajenje osebne blagovne znamke pa je zagotovo najbolj dobrodošel LinkedIn. Ker ima v tem hipu pri nas le 3 % podjetij svojo stran na njem, se vam ga splača še toliko bolj izkoristiti. Glejte tudi na to, da boste vedno vsaj korak pred svojo konkurenco. Če so vaša ciljna skupina mlajši ljudje, ne pozabite na Tik Tok.
Marketing v letu 2021 še bolj človeški
Ker marketing postaja vse bolj človeški, se morate kot podjetnik pokazati ljudem. Stranke ne nazadnje kupujejo od vas samih in ne od vašega logotipa. V letu 2021 se še bolj pokažite javnosti ter jim zaupajte svojo zanimivo zgodbo. Z njo se poskušajte dotakniti srca ljudi. Pričnite graditi svojo blagovno znamko!
7 pravljičnih trendov digitalnega trženja vas lahko v letu 2021 izstreli med zvezde. Pri tem vam z veseljem pomagamo tudi mi. Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli rešitev s pomočjo celovite spletne analize.