...
Skip links

SPLETNA ANALIZA – TOTAL

Glavni predlogi in priložnosti

  • Bolj jasno je potrebno izpostaviti telefonsko številko in e-poštni naslov, predvsem na mobilni različici spletne strani.
  • Obiskovalci na mobilnih napravah pričakujejo kontaktne podatke znotraj menija.
  • Telefonska številka mora biti klikabilna, ker ne želimo, da bi jo morali obiskovalci prepisovati.
  • Dodati obrazec za hitra vprašanja v spodnji desni kot, ki obiskovalcev nagovarja, da jim boste z veseljem pomagali/svetovali Ta obrazec lahko izkoristite tudi za sekcijo “FAQ”, kjer bi obiskovalci avtomatično prejeli odgovore na najbolj pogosta vprašanja. S tem b si lahko znižali število klicov oz. mailov v vaše podjetje.
  • Vaše fotografije nimajo ALT vrednosti (poimenovanje slik), kar Googlu močno oteži razumevanje fotografije. Posledično se ne uvrščate v iskalnik fotografij.
  • Google težje bere pdf-dokumente (katalogi) in jih ne razume kot tekst na spletni strani, zato je priporočljivo da se na podlagi katalogov pripravi vsebine za pristajalne strani. Na celotni vaši strani je težava v tem, ker imate premalo vsebin.
  • Dodati je potrebno “CTA” gumbe oz. povezave do različnih dejanj, ki želite da jih izvedejo vaši obiskovalci (pošlji povpraševanje, zanimam se,…)
  • Ustvariti je potrebno račun Google Analytics in dodati kodo na vašo spletno stran. V Google Analytics se namreč skrivajo vsi pomembni podatki, ki jih bomo potrebovali za uspešen spletni posel.
  • Program je našel konkurenčne spletne strani kot so: centerovo.si, zavas.si, delovnaoblicila.si.
  • Glavna razlika med vami in njimi je v tem, da imajo vsi spletne trgovine, ki so prilagojeni B2B poslu (najprej cena brez DDV).
  • Google za vašo panogo preferira spletne trgovine, kar pomeni da je potrebno igrati njegovo igro in s klasično spletno stranjo vas ne bo uvrščal ob bok spletnim trgovinam.
  • Zgoraj navedeni konkurenti so pridobivali povratne povezave, kar jim prav tako pripomore do višjih pozicij v brskalniku Google. Povratne povezave so za Google jasen znak in kažejo na verodostojnost neke spletne strani/trgovine.
  • Na trenutni strani imate približno 150 organskih obiskovalcev mesečno in glede na asortima artiklov, je to številko s pravilnim pristopom možno močno zvišati. Na to jasno kaže tudi število obiskovalcev pri vaših konkurentih.

Kako nastopiti na socialnih omrežjih?

  • Potrebno je urediti Facebook stran, da bo vsebovala vse elemente, ki vam jih Facebook ponuja in posledično na ta način kar najbolje predstavite svojo blagovno znamko.
  • Na Facebooku imate trenutno 38 sledilcev. Za boljši “social proof” oz. prepoznavnost na socialnih omrežjih je potrebno zvišati to številko.
  • Na Facebooku se priporoča vsaj 1 objavo tedensko, za kar lahko uporabite različne artikle, različne kategorije in videoposnetke, ki dobro prikažejo vse prednosti vašega prodajnega asortimana.
  • Ko bo Facebook poslovna stran urejene, potem se začne Facebook oglaševanje. Pred pričetkom oglaševanja je izredno pomembno, da imate jasno zastavljeno ciljno skupino, kateri želite servirati svoje oglase. Če ciljne skupine nimate zastavljene, potem ciljate na več kot 1.000.000 FB uporabnikov v Sloveniji, kar pa pomeni velike vložke in veliko nerelevantnih prikazov oglasov.
  • Na Linkedinu se prepoznavost blagovne znamke zvišuje na podlagi osebnih profilov zaposlenih oz. osebnih profilih vodilnega kadra.
  • Prvi korak do uspeha na Linkedinu je, da si kvalitetno uredite svoje osebne profile in jih povežete s podjetjem.
  • Vsak posameznik ima svojo bazo kontaktov, tako se beseda o vašem podjetju širi veliko hitreje.
  • Enako kot na Facebooku je tudi na Linkedinu priporočljiva vsaj ena objava tedensko.
  • Oglaševanje na Linkedinu je usmerjeno v B2B posel. Potrebno je vzpostaviti jasno ciljno skupino, kjer lahko izbiramo med različnimi industrijami/panogami. Prav tako lahko oglaševanje usmerimo točno proti podjetjem v določeni lokaciji s točnim številom zaposlenih.

Kaj storiti za večji obisk na spletni strani?

  • V videoposnetku smo si pogledali več različnih ključnih besed na katere ste uvrščeni v iskalniku Google;
  • Na prvem mestu ste uvrščeni samo na ključno besedo “total novo mesto”, ki ima približno 210 iskanj mesečno, kar kaže na to da je vaša blagovna znamka prepoznavna in vas ljudje iščejo s točnim vpisom te besede v Google.
  • Slabše pa ste uvrščeni na drugih ključnih besedah za vaše podjetje, kot so “delovna oblačila”, “delovna obutev”, “delavski čevlji”, “rokavice”,… ki imajo izredno veliko iskanj mesečno in veliko priložnost za zajem teh iskalcev.
  • Za boljše pozicije je potrebno najprej urediti spletno stran oz. z drugimi besedami izvesti On-site optimizacijo. Nato pa začeti pridobivati povratne povezave in pisati zanimive vsebine.
  • SEO optimizacija je na dolgi rok najboljša rešitev za besede, ki imajo veliko mesečnih iskanj.
  • Google oglaševanje gre odlično z roko v roki s SEO optimizacijo. Na ta način boste zasedli veliko prostora v Google iskalniku in si močno zvišali verjetnost, da bodo iskalci kliknili prav na vaše rezultate.
  • Od vaših konkurentov to počne zavas.si, ki je organsko uvrščen izredno visoko, obenem pa uporablja tudi Google oglase. V tem primeru nekdo v Google vpiše “delovna oblačila” in najprej na vrhu vidi oglas, tisti ki pa oglase “preskočijo” pa spet vidijo zavas.si na prvi poziciji. S tem si zagotovijo da poberejo tudi do 50% vseh iskanj v Googlu.
  • Google oglaševanje je popolnoma prilagodljiv tip oglaševanja, kjer točno veste koliko dobite za zapravljena sredstva. Googlu plačate le takrat, ko nekdo klikne na vaš oglas. Sam prikaz oglasa je brezplačen.
  • Predlaga se točno targetirano Google oglaševanje po prodajnem asortimanu, ker je izredno pomembno da iskalec, ki išče denimo: “obutev Cofra” pride takoj na stran s to obutvijo in ne npr. na vašo domačo stran.
  • Pred pričetkom Google oglaševanja se priporoča ureditev povezanih predhodnih predlogov.