...
Skip links

SPLETNA ANALIZA – Radio Ptuj in Štajerski tednik

Glavni predlogi in priložnosti

  • Spletna stran je jasno zasnovana in imate dobro razdeljeno kategorizacijo
  • V glavi spletne strani je potrebno bolj jasno izpostaviti socialna omrežja. Na namizni različici imate socialna omrežja relativno dobro izpostavljena, v kolikor pa pogledamo mobilno različico jih je veliko težje najti, ker se nahajajo že zelo globoko po strani.
  • Ko dodajate telefonske številke na spletno stran je vedno potrebno paziti na to, da so te številke klikabilne in da jih uporabnikov ni potrebno prepisovati.
  • Na mobilni različici je razvidno da je zgornja sekcija z aktualnimi novicami popolnoma neustreza. Premajhno besedilo in težka navigacija.
  • Na mobilni različici imate dobro navedene dostope do socialnih omrežij, vendar so te povezave popolnoma neustrezne. Google ni več dosegljiv, Twitter ni v uporabi, ob kliku na Facebook se ne odpre Facebook stran ampak deljenje vsebine. Uporabljate tudi TikTok, ki ga nikjer na strani ne navajate, kar je seveda škoda.
  • Na spletni strani imate dobro izpostavljene ikone za prenos vaše mobilne aplikacije. Sama aplikacija je dobro zasnovana, bi pa priporočal da jo izkoristite tudi za aktualne novice in s tem zagotovite, da se bodo uporabniki v aplikaciji zadrževali dlje časa.
  • Na mobilni različici spletne strani je potrebno bolj jasno izpostaviti “Poslušanje radia v živo”. Ta element je prisoten na namizni različici ni pa enostavno dosegljiv na mobilni verziji, kjer ga obiskovalci prav tako potrebujejo.
  • V ozadju spletne strani nimate ustrezno urejenih “Headingov”, ki kažejo hiearhijo spletne strani. V vašem primeru manjka najpomembnejši naslov H1.
  • Prav tako nimate implementiranega XML sitemapa, ki je načrt spletnega mesta. S pomočjo XML sitemapa bo Google bolje razumel vašo spletno stran.
  • Iskalnik Google je za pridobitev novih obiskovalcev izrednega pomena. Največ obiskovalcev prejmete na podlagi ključne besede: “Radio Ptuj” in “Radio Ptuj v živo”. Ta vnos ključne besede pomeni, da imate dobro vzpostavljen brand in je seveda škoda, da tisti ki vpiše v iskalnik “Radio Ptuj v živo” in pride na vašo spletno stran potem težko najde gumb, ki mu omogoča dejansko poslušanje v živo.
  • Da se boste višje uvrščali na ključne besede, ki niso brandirane, kot je primer “Radio v živo”, je potrebno delati SEO optimizacijo za brskalnike. Dejanski primer smo si ogledali v priloženem posnetku od 12:30 minute dalje. Za SEO optimizacijo je potreben čas. Prav tako je potrebno upoštevati več dejavnikov, med njimi tudi uporabniško izkušnjo na spletni strani.
  • Za takojšnje rezultate se predlaga Google oglaševanje, ki prav tako deluje na podlagi ključnih besed. Z analizo ključnih besed se odločimo na katere ključne besede je smiselno oglaševati in nato se postavi oglase, ki se bodo sprožili, ko bo nekdo v iskalnik vpisal npr.: “Na današnji dan”.

Predlaga se celovita prenova spletne strani, s povdarkom na mobilni različici, ker trenutno stran ni popolnoma ustrezna za večino uporabnikov.

  • Tudi na tej strani se srečujemo s podobnimi težavi kot na strani Radio Ptuj.
  • Socialne ikone so dobro izpostavljene, vendar kažejo na popolnoma neustrezne kanale
  • Za socialne ikone se na mobilnih napravah po navadi uporablja “hamburger” meni, ki ga pritisne izredno veliko uporabnikov.
  • Glavni gradnik na spletni stran ni prilagojen za mobilne naprave in težko berljiv za več kot 70% vseh obiskovalcev vaše spletne strani. Potrebno se je zavedati da ljudje danes nimajo potrpljenja in za pričakovati da bodo povečali s prsti samo zato da bodo nekaj lahko prebrali.
  • Vaša mobilna aplikacija je dober prikaz tega, kako mora izgledati mobilna različica spletne strani. Prav tako lahko v tej aplikaciji tudi promovirate preko aplikacije Štajerski tednik tudi Radio Ptuj v živo.
  • V ozadju spletne strani tudi v tem primeru niso ustrezno urejeni “Headingi”, ker vam manjka najbolj pomemben naslov H1.
  • XML sitemap ni ustrezno implementiran na spletni strani, zato ima Google težave z razumevanje vaše spletne strani. XML sitemap je načrt spletne strani, kjer Google hitreje pobira informacije o samih posodobitvah.
  • Tudi v primeru Štajerskega tednika veliko obiskovalcev na svojo spletno stran dobite na podlagi vpisov iskalnih izrazov v Google.
  • Največ ljudi dobite na podlagi ključne besede “Štajerski tednik”, takoj zatem pa že na podlagi ključnih besede iz sponzoriranih objav. V posnetku smo si pogledali primer na ključni besedi: “audi a3”.
  • Osredotočiti se je potrebno na glavne ključne besede, ki so za vaš posel najbolj pomembne in okoli njih delati ustrezno SEO optimizacijo, da vas bo Google uvrščal višje in da boste posledično prejemali več obiskovalcev. Zelo pomembna metrika pri SEO optimizaciji je tudi uporabniška izkušnja na mobilnih telefonih.

Predlaga se torej popolna prenova spletne strani, ki bo bolj prilagojena za različne naprave in prijazna do obiskovalcev. V posnetku smo si ogledali tudi primer dobre prakse: https://antenne.at/

Kako delati na socialnih omrežjih

  • Na vaši Facebook strani imate izredno lepo število všečkov in sledilcev in tudi dobro delate.
  • Na podlagi Facebooka dobite veliko obiskovalcev na svojo spletno stran, zato je to potrebno nadaljevati. Pri vsebinah bodite pozorni na to, da pri objavi ne poveste bistva. To recimo izredno dobro delo Radio1, kjer je objava vedno spisana v tem kontekstu, da mora uporabnik obiskati spletno stran, da sploh izve za kaj se gre. Seveda to ne velja za vse objave, ampak nekatere izmed njih je smiselno tako zapeljati.
  • Na Facebooku je potrebno zamenjati “kroglično fotografijo”, ker trenutna ikona ni primerna. Napis na ikoni je premajhen, element na fotografiji je komaj viden.
  • Na socialnem omrežju Instagram je potrebno dodati daljši opis samega kanala.
  • Na Instagram strani je potrebno urediti “Highlights”, ker boste z njimi ustrezno kategorizirali vaše vsebine na tem socialnem omrežju. Tukaj se ustvari “Highlight” denimo “Vicoteka” in potem vanj shranjujete vse objave s to tematiko. Ko bodo obiskovalci prišli na vašo Instagram stran bodo posledično lahko izbrali točno tisto tematiko, ki jih najbolj zanima.
  • Super je da ste pričeli z omrežjem TikTok, ki je najboljši kanal za doseg mlajše populacije. Tudi same vsebine kažejo na to. Izpostavite TikTok tudi na spletni strani in posledično boste prejeli dodatne sledilce. Enako velja obratno. TikTok uporabljajte zato, da boste prejemali obiskovalce na svojo spletno stran. URL povezavo lahko dodate tudi v opis kanala.
  • Na socialnem omrežju Facebook opravljate dobro delo in imate lepo bazo sledilcev.
  • Uporabnike je potrebno bolj vzpodbujati k všečkanju in komentiranju objav, ker imate 8900 sledilcev, na posameznih objavah pa zgolj nekaj “likov” in v večini primerov zelo malo komentarjev.
  • Določene objave je potrebno zapeljati tako, da bralce vzpodbudite k temu, da bi se razvnela debata. To je izredno pomembno za Facebook-ov algoritem.