- Spletna stran je jasno zasnovana in imate dobro razdeljeno kategorizacijo
- V glavi spletne strani je potrebno bolj jasno izpostaviti socialna omrežja. Na namizni različici imate socialna omrežja relativno dobro izpostavljena, v kolikor pa pogledamo mobilno različico jih je veliko težje najti, ker se nahajajo že zelo globoko po strani.
- Ko dodajate telefonske številke na spletno stran je vedno potrebno paziti na to, da so te številke klikabilne in da jih uporabnikov ni potrebno prepisovati.
- Na mobilni različici je razvidno da je zgornja sekcija z aktualnimi novicami popolnoma neustreza. Premajhno besedilo in težka navigacija.
- Na mobilni različici imate dobro navedene dostope do socialnih omrežij, vendar so te povezave popolnoma neustrezne. Google ni več dosegljiv, Twitter ni v uporabi, ob kliku na Facebook se ne odpre Facebook stran ampak deljenje vsebine. Uporabljate tudi TikTok, ki ga nikjer na strani ne navajate, kar je seveda škoda.
- Na spletni strani imate dobro izpostavljene ikone za prenos vaše mobilne aplikacije. Sama aplikacija je dobro zasnovana, bi pa priporočal da jo izkoristite tudi za aktualne novice in s tem zagotovite, da se bodo uporabniki v aplikaciji zadrževali dlje časa.
- Na mobilni različici spletne strani je potrebno bolj jasno izpostaviti “Poslušanje radia v živo”. Ta element je prisoten na namizni različici ni pa enostavno dosegljiv na mobilni verziji, kjer ga obiskovalci prav tako potrebujejo.
- V ozadju spletne strani nimate ustrezno urejenih “Headingov”, ki kažejo hiearhijo spletne strani. V vašem primeru manjka najpomembnejši naslov H1.
- Prav tako nimate implementiranega XML sitemapa, ki je načrt spletnega mesta. S pomočjo XML sitemapa bo Google bolje razumel vašo spletno stran.
- Iskalnik Google je za pridobitev novih obiskovalcev izrednega pomena. Največ obiskovalcev prejmete na podlagi ključne besede: “Radio Ptuj” in “Radio Ptuj v živo”. Ta vnos ključne besede pomeni, da imate dobro vzpostavljen brand in je seveda škoda, da tisti ki vpiše v iskalnik “Radio Ptuj v živo” in pride na vašo spletno stran potem težko najde gumb, ki mu omogoča dejansko poslušanje v živo.
- Da se boste višje uvrščali na ključne besede, ki niso brandirane, kot je primer “Radio v živo”, je potrebno delati SEO optimizacijo za brskalnike. Dejanski primer smo si ogledali v priloženem posnetku od 12:30 minute dalje. Za SEO optimizacijo je potreben čas. Prav tako je potrebno upoštevati več dejavnikov, med njimi tudi uporabniško izkušnjo na spletni strani.
- Za takojšnje rezultate se predlaga Google oglaševanje, ki prav tako deluje na podlagi ključnih besed. Z analizo ključnih besed se odločimo na katere ključne besede je smiselno oglaševati in nato se postavi oglase, ki se bodo sprožili, ko bo nekdo v iskalnik vpisal npr.: “Na današnji dan”.
Predlaga se celovita prenova spletne strani, s povdarkom na mobilni različici, ker trenutno stran ni popolnoma ustrezna za večino uporabnikov.