Skip links

SPLETNA ANALIZA – Radio Celje in Novi tednik

Glavni predlogi in priložnosti

  • V glavi spletne strani je potrebno bolj jasno izpostaviti povezave do socialnih omrežij. Težko se jih opazi že na namizni različici, ker je zraven še veliko drugih informacija, še veliko težje pa na mobilni različici kjer so že veliko nižje po strani.
  • Na mobilni različici vaše spletne strani je glavni gradnik popolnoma neprimeren ker je na večini mobilnih zaslonov izredno težko berljiv (premajhne črke, težka navigacija). Če ta gradnik ni primeren, pomeni, da stran ni primerna za več kot 65% vseh obiskovalcev!
  • Na mobilni različici lahko socialne ikone vključite v tako imenova “hamburger” meni.
  • Največ ljudi na vašo spletno stran pride preko “Organic searcha”, kar z drugimi besedami pomeni, preko iskalnikov tipa Google, Bing. Te ljudje v večini primerov vpišejo “brandirane” ključne besede, ki že vsebujejo ključno besedo “Radio Celje”. Da bo teh ljudi še več, morate še naprej dobro delati na socialnih omrežjih, kjer gradite svoj brand.
  • Drugi najboljši kanal je “Social” oz socialna omrežja, kjer se jasno vidi da je več kot 90% teh obiskovalcev na svojih mobilnih napravah in zaradi neprimerne izkušnje stran hitro zapustijo.
  • V Sloveniji se rangirate za več kot 20.000 različnih ključnih besed, vendar daleč največ obiskovalcev na svojo spletno stran dobite na podlagi ključne besede “osmrtnice”, šele nato sledi “radio v živo”. To nam kaže tudi Google Analitika, kjer je bilo v mesecu marcu več kot 60% vseh ogledov strani, tistih na strani osmrtnice.
  • Podatek “Entrances” pa prikaže da je za 80% ogledov strani vhodna stran tista z osmrtnicami. Tukaj je potrebno razmisliti kako te obiskovalce na različne načine privabiti da bi pogledali še druge vsebine.
  • Mobilna aplikacija je zasnovana s ciljem za poslušanje radia. Priporočal bi, da v to aplikacijo ustrezno vključite tudi vsebine oz. novice.
  • V ozadju spletne strani so stvari dobro urejene. Potrebno je urediti sekcijo “Headings”, ker trenutno na strani nimate naslova H1.
  • “Meta descriptions” oz. meta opise je potrebno urediti za vsako posamezno stran. Ti meta opisi morajo vsebovati poziv k dejanju in opis, kaj bodo ljudje prejeli če kliknejo na ta rezultat v iskalniku Google.
  • “XML Sitemap” ni ustrezno implementiran na spletni strani, kar pomeni, da Google nima načrta vaše spletne strani, ki bi mu pomagal pri samem razumevanju.
  • V letu 2023 bo trenutna Universal Google Analytics nehala beležiti rezultate zato je pomembno da se nadgradnja na Google Analytics 4.0 izvede čim hitreje in čim bolj profesionalno, da ne boste izgubili pomembnih podatkov.

 

Predlaga se popolna prenova spletne strani, ki bo bolj prilagojena za različne naprave in prijazna do obiskovalcev.

  • Tudi tukaj veljajo enake ugotovitve kot pri spletni strani Radio Celje, ker tudi ta spletna stran ni prilagojena za mobilne naprave.
  • Na strani Novi tednik je prav tako potrebno urediti kategorizacijo, ker je trenutno zelo veliko različnih informacij. O aktualnih novicah, o trenutnih zaposlitvah, o aplikaciji.
  • Pomembno se je zavedati, da ljudje ne bodo preveč časa porabili s tem, da bodo dobili tiste informacije, ki jih iščejo in bodo posledično hitro zapustili spletno stran.
  • V primeru Novega tednika je zadeva okoli mobilnih naprav še bolj alarmantna.
  • Skupno na to spletno stran kar 76% vseh obiskovalcev pride preko svojih mobilnih naprav + povprečno okoli 4%, pomeni da ti uporabniki predstavljajo več kot 80% vseh obiskovalcev.
  • Več kot polovico obiskovalcev na vašo spletno stran pride preko socialnih omrežij.
  • Čas na strani iz socialnega omrežja je zgolj 11 sekund in kaže na to, da obiskovalci preberejo zgolj kakšen odstavek.
  • Razumem, da ste v ta namen naredili mobilno aplikacijo, vendar se je potrebno zavedati da večina ljudi ne bo naložila aplikacije, če bodo na trenutni strani imeli težave z navigacijo.
  • V ozadju spletne strani so enake težave kot na spletni strani Radio Celje. Niso ustrezno urejeni naslovi.
  • V tem primeru pa tudi “meta opis” ni ustrezen, ker je predolg in ga Google odreže nekje proti koncu. Meta opisi morajo vsebovati do 140 znakov, ker s tem zagotovimo da bodo uporabniki v celoti videli ta opis, ko vas najdejo na iskalniku Google.
  • Tudi v primeru spletne strani Novi tednik največ obiskovalcev pride na spletno stran zaradi osmrtnic.
  • Potrebno je izbrati ključne besede, ki so za vaš posel najbolj pomembe in okoli njih narediti ustrezno SEO optimizacijo in pridobiti povratne povezave.
  • V letu 2023 bo trenutna Universal Google Analytics nehala beležiti rezultate zato je pomembno da se nadgradnja na Google Analytics 4.0 izvede čim hitreje in čim bolj profesionalno, da ne boste izgubili pomembnih podatkov. Prav tako je pomembno da se v Google Analitiki ustrezno nastavijo cilji, na podlagi katerih boste merili uspešnost posameznih elementov (kaj ljudje klikajo, kaj vidijo, kaj jih zmoti,..)

Predlaga se popolna prenova spletne strani, ki bo bolj prilagojena za različne naprave in prijazna do obiskovalcev.

Kako delati na socialnih omrežjih

  • Na socialnem omrežju Instagram se predlaga, da spišete daljši in bolj reprezentativni opis.
  • Prav tako je potrebno posamezne objave razčleniti v ustrezne “Highlightse”, primer tega je recimo “Kaj dogaja”. Kot vidite je slika izredno majhna zato je priporočljivo da je na tej fotografiji 1 element. Izkorisite sekcijo “Highlights” tako, da zajamete svoj celotni program.
  • Na Facebooku delate dobro in redno objavljate. Priporočilo je, da tudi imate na obeh kanali približno enako število objav.
  • Na Instagramu je potrebno delati “Storye” s katerimi lahko hitro in enostavno zajamete aktualno novico ali pa gosta na radiu ali kaj podobnega. Priporočljivo je imeti več “storyev” dnevno.
  • Na oba kanala vključujte čim več videoposnetkov, ker imajo po navadi več interakcij in več všečkov na splošno.
  • Tudi v primeru Facebook strani Novi tednik opravljate dobro delo.
  • Imate veliko objav na dnevni ravni in tudi dobro bazo rednih spremljevalcev.
  • Dobro delo se odraža tudi v tem, ker na podlagi socialnih omrežij na svojo spletno stran dobite veliko obiskovalcev.
  • Škoda je, da so ti obiskovalci na strani zgolj 8-11 sekund. Zato je natančno potrebno raziskati te obiskovalce in jim servirati ustrezne vsebine, da se bodo na strani zadrževali dlje časa.