- V glavi spletne strani je potrebno bolj jasno izpostaviti povezave do socialnih omrežij. Težko se jih opazi že na namizni različici, ker je zraven še veliko drugih informacija, še veliko težje pa na mobilni različici kjer so že veliko nižje po strani.
- Na mobilni različici vaše spletne strani je glavni gradnik popolnoma neprimeren ker je na večini mobilnih zaslonov izredno težko berljiv (premajhne črke, težka navigacija). Če ta gradnik ni primeren, pomeni, da stran ni primerna za več kot 65% vseh obiskovalcev!
- Na mobilni različici lahko socialne ikone vključite v tako imenova “hamburger” meni.
- Največ ljudi na vašo spletno stran pride preko “Organic searcha”, kar z drugimi besedami pomeni, preko iskalnikov tipa Google, Bing. Te ljudje v večini primerov vpišejo “brandirane” ključne besede, ki že vsebujejo ključno besedo “Radio Celje”. Da bo teh ljudi še več, morate še naprej dobro delati na socialnih omrežjih, kjer gradite svoj brand.
- Drugi najboljši kanal je “Social” oz socialna omrežja, kjer se jasno vidi da je več kot 90% teh obiskovalcev na svojih mobilnih napravah in zaradi neprimerne izkušnje stran hitro zapustijo.
- V Sloveniji se rangirate za več kot 20.000 različnih ključnih besed, vendar daleč največ obiskovalcev na svojo spletno stran dobite na podlagi ključne besede “osmrtnice”, šele nato sledi “radio v živo”. To nam kaže tudi Google Analitika, kjer je bilo v mesecu marcu več kot 60% vseh ogledov strani, tistih na strani osmrtnice.
- Podatek “Entrances” pa prikaže da je za 80% ogledov strani vhodna stran tista z osmrtnicami. Tukaj je potrebno razmisliti kako te obiskovalce na različne načine privabiti da bi pogledali še druge vsebine.
- Mobilna aplikacija je zasnovana s ciljem za poslušanje radia. Priporočal bi, da v to aplikacijo ustrezno vključite tudi vsebine oz. novice.
- V ozadju spletne strani so stvari dobro urejene. Potrebno je urediti sekcijo “Headings”, ker trenutno na strani nimate naslova H1.
- “Meta descriptions” oz. meta opise je potrebno urediti za vsako posamezno stran. Ti meta opisi morajo vsebovati poziv k dejanju in opis, kaj bodo ljudje prejeli če kliknejo na ta rezultat v iskalniku Google.
- “XML Sitemap” ni ustrezno implementiran na spletni strani, kar pomeni, da Google nima načrta vaše spletne strani, ki bi mu pomagal pri samem razumevanju.
- V letu 2023 bo trenutna Universal Google Analytics nehala beležiti rezultate zato je pomembno da se nadgradnja na Google Analytics 4.0 izvede čim hitreje in čim bolj profesionalno, da ne boste izgubili pomembnih podatkov.
Predlaga se popolna prenova spletne strani, ki bo bolj prilagojena za različne naprave in prijazna do obiskovalcev.