Skip links

Liberty Adriatic – Spletna analiza

Primarni predlogi in priložnosti

Ureditve na spletni strani:

  • Potrebno je implementarati Google Analytics 4.0., ki nam bo povedal vse o obiskovalcih na vaši spletni strani. Pomembno je tudi, da se nastavijo cilji s pomočjo katerih bomo merili posamezne interakcije na spletni strani in ugotovili kateri kanal pridobitve vam prinaša največ.
  • Potrebno je implementirati Facebook Pixel, ki ima v osnovi podobno funkcionalnost kot Google Analytics, s tem da se ti podatki zapisujejo v Facebook in jih nato uporabljamo pri targetiranju Facebook/Instagram oglaševalskih skupin.
  • Potrebno je implementirati Linkedin Insights Tag, ki enako funkcijo opravlja na omrežju Linkedin, ki je za vaš posel izredno pomemben kanal

 

Uporabniška izkušnja

  • Vaša spletna stran ima oceno “B+” in imate v posameznih sekcijah še nekaj priložnosti za izboljšavo. Podrobno si lahko ogledate v videoposnetku od 13:20 minute dalje.
  • Največji poudarek je potrebno nameniti sekciji “Usability in Performance”, ki gresta z roko v roki in neposredno vplivata na uporabniško izkušnjo.
  • Vaša mobilna različica spletne strani ima oceno med 8 in 10 od 100, kar kaže na slabo uporabniško izkušnjo za uporabnike na mobilnih napravah. Ker je povprečno na spletnih straneh več kot 70% uporabnikov preko svojih mobilnih naprav je nujno potrebno urediti optimizacijo fotografij, optimizacijo JavaScript, optimizacijo CSS in ustrezno nastaviti Lazy-Load. Podrobno v videoposnetku od 14:40 minute dalje.
  • Nekatere tekstovne vsebine so premajhne in težko berljive za običajne uporabnike na mobilnih telefonih, zato se priporoča povečanje velikosti “Fontov”.
  • Nekateri gumbi oz. klikabilni elementi so premajhni in uporabniki lahko po pomoti pritisnejo drugi gradnik, kot želijo.
  • Server response time prav tako negativno vpliva na hitrost vaše spletne strani in ker imate obiskovalce iz celega sveta je smiselno razmisliti o uporabi CDN strežnika.

 

Pozicije v iskalniku Google:

  • Orodje Ubersuggest je ugotovilo, da ste bili v zadnjih 24 mesecih uvrščeni na 263 različnih ključnih besed.
  • Trenutno ste na najnižji točki in ste veliko uvrstitev izgubili. Posledično iz Googla dobite zgolj nekaj obiskovalcev na mesečni ravni.
  • Glede na videne podatke (bolj točni so v Google Analytics) predvidevam, da brez socialnih omrežij na svojo spletno stran sploh ne bi prejemali obiskovalcev.
  • Domena liberty-int.com ima več kot 2781 organskih ključnih besed in okrog 2500 rednih mesečnih uporabnikov, ki pa v veliki meri na spletno stran pridejo zaradi same blagovne znamke.

 

Obstajata 2 načina za višje prikaze vaših rezultatov v iskalniku Google:

  1. Google SEO optimizacija – V tem primeru gre za zviševanje organskih pozicij in postopek traja dlje časa. Najprej je potrebno urediti “higieno” na spletni strani in nato začeti pridobivati povratne povezave iz različnih spletnih strani. Več strani “referira” vašo spletno stran, višje možnosti imate za visoke pozicije v iskalniku Google. Višje pozicije vam prinesejo več rednih mesečnih obiskovalcev.
  2. Google oglaševanje – Zakupimo ključne besede na katere se želite pojavljati višje. Google vam v tem primeru zaračuna ceno na klik. To je odličen način za hitre spremembe, ker so oglasi lahko vzpostavljeni relativno hitro in tudi vi hitro beležite rezultate.

Sekundarni predlogi in priložnosti

Ureditve na spletni strani:

  • V spodnji desni kot se doda vtičnik za hitra vprašanja. V ta namen se lahko uporabi “facebook messenger” modul v katerega bodo obiskovalci lahko vpisali hitro vprašanje. Ta obrazec se lahko avtomatizira in je pripravljen na avtomatično odgovarjanje pri specifičnih vprašanjih.
  • Na spletni strani naj bo več interaktivnih vsebin, predvsem video-posnetkov, ki se zaženejo samodejno. S tem uporabniku takoj usmerimo pogled v željeno sekcijo.

 

ON-Site optimizacija:

  • V ozadju spletne strani imate ustrezno urejene Meta-opise, kar kaže na to, da se je SEO optimizacija v preteklosti že izvajala.
  • Ni ustrezno urejena strukura naslovov (H1, H2, H3), ker je na trenutnih straneh več H1 naslovov. Priporočljivo je, da je na vsaki posamezni strani zgolj en H1 naslov, ki mora vsebovati glavno ključno besedo.
  • Na fotografijah niso ustrezno navedeni ALT opisi in posledično Google težko razume fotografije in kaj se na njih nahaja. S poimenovanjem fotografije Googlu obrazložimo kaj se na fotografiji nahaja in posledično nas lažje uvrsti v iskalnik fotografij na Googlu.

Socialna omrežja

Facebook

  • Na omrežju Facebook imate lepo število sledilcev in se priporoča vsaj 1 objava dnevno.
  • Objave, ki že organsko dosežejo najboljše rezultate se nato še promovira, da dosežemo širško množico ljudi. Trenutno namreč, kljub 7900 sledilcev, vaše objave vidi izredno malo ljudi.
  • Primer dobre prakse lahko vidite pri partnerski znamki “liberty-int”, ki objavlja vsa dvakrat dnevno. Prav tako uporabljajo veliko video-vsebin, ki so dandanes na socialnih omrežjih nuja.

Instagram

  • Pri vseh Instagram objavah se priporoča uporabo “hashtagov”, ki vam pozitivno vplivajo na doseg posameznih objav.
  • Trenutno ne uporabljate sekcije “Highlights”. To je sekcija med vašim opisom podjetja in “posti”, kjer lahko kategorijsko razdelite vaš prodajni asortima…  Ko bo nekdo obiskal vaš Instagram profil bo veliko lažje izbral skupino, ki ga zanima in s tem tudi enostavno prikažete vašo širino.
  • Na Instagramu je potrebno uporabljati “story-e”, ker so osnova pravilne prisotnosti na omrežju Instagram.
  • Instagram za samo oglaševanje uporablja enako platformo kot Facebook, ker oba socialna omrežja spadat v skupino “Meta”. Facebook Pixel, ki se namesti na spletno stran je torej primeren tudi za Instagram oglaševanje.

Linkedin

  • Izredno pomemben socialni kanal za vaš tip posla, zato smo delavnico že v osnovi vključili v samo digitalno strategijo.
  • Na delavnici bomo to omrežje razdelali podrobno.