Ureditve na spletni strani:
- Potrebno je implementarati Google Analytics 4.0., ki nam bo povedal vse o obiskovalcih na vaši spletni strani. Pomembno je tudi, da se nastavijo cilji s pomočjo katerih bomo merili posamezne interakcije na spletni strani in ugotovili kateri kanal pridobitve vam prinaša največ.
- Potrebno je implementirati Facebook Pixel, ki ima v osnovi podobno funkcionalnost kot Google Analytics, s tem da se ti podatki zapisujejo v Facebook in jih nato uporabljamo pri targetiranju Facebook/Instagram oglaševalskih skupin.
- Potrebno je implementirati Linkedin Insights Tag, ki enako funkcijo opravlja na omrežju Linkedin, ki je za vaš posel izredno pomemben kanal
Uporabniška izkušnja
- Vaša spletna stran ima oceno “B+” in imate v posameznih sekcijah še nekaj priložnosti za izboljšavo. Podrobno si lahko ogledate v videoposnetku od 13:20 minute dalje.
- Največji poudarek je potrebno nameniti sekciji “Usability in Performance”, ki gresta z roko v roki in neposredno vplivata na uporabniško izkušnjo.
- Vaša mobilna različica spletne strani ima oceno med 8 in 10 od 100, kar kaže na slabo uporabniško izkušnjo za uporabnike na mobilnih napravah. Ker je povprečno na spletnih straneh več kot 70% uporabnikov preko svojih mobilnih naprav je nujno potrebno urediti optimizacijo fotografij, optimizacijo JavaScript, optimizacijo CSS in ustrezno nastaviti Lazy-Load. Podrobno v videoposnetku od 14:40 minute dalje.
- Nekatere tekstovne vsebine so premajhne in težko berljive za običajne uporabnike na mobilnih telefonih, zato se priporoča povečanje velikosti “Fontov”.
- Nekateri gumbi oz. klikabilni elementi so premajhni in uporabniki lahko po pomoti pritisnejo drugi gradnik, kot želijo.
- Server response time prav tako negativno vpliva na hitrost vaše spletne strani in ker imate obiskovalce iz celega sveta je smiselno razmisliti o uporabi CDN strežnika.
Pozicije v iskalniku Google:
- Orodje Ubersuggest je ugotovilo, da ste bili v zadnjih 24 mesecih uvrščeni na 263 različnih ključnih besed.
- Trenutno ste na najnižji točki in ste veliko uvrstitev izgubili. Posledično iz Googla dobite zgolj nekaj obiskovalcev na mesečni ravni.
- Glede na videne podatke (bolj točni so v Google Analytics) predvidevam, da brez socialnih omrežij na svojo spletno stran sploh ne bi prejemali obiskovalcev.
- Domena liberty-int.com ima več kot 2781 organskih ključnih besed in okrog 2500 rednih mesečnih uporabnikov, ki pa v veliki meri na spletno stran pridejo zaradi same blagovne znamke.
Obstajata 2 načina za višje prikaze vaših rezultatov v iskalniku Google:
- Google SEO optimizacija – V tem primeru gre za zviševanje organskih pozicij in postopek traja dlje časa. Najprej je potrebno urediti “higieno” na spletni strani in nato začeti pridobivati povratne povezave iz različnih spletnih strani. Več strani “referira” vašo spletno stran, višje možnosti imate za visoke pozicije v iskalniku Google. Višje pozicije vam prinesejo več rednih mesečnih obiskovalcev.
- Google oglaševanje – Zakupimo ključne besede na katere se želite pojavljati višje. Google vam v tem primeru zaračuna ceno na klik. To je odličen način za hitre spremembe, ker so oglasi lahko vzpostavljeni relativno hitro in tudi vi hitro beležite rezultate.