Skip links

Grad Podsreda – Spletna analiza

Primarni predlogi in priložnosti

Ureditve na spletni strani:

  • V glavi spletne strani je potrebno izpostaviti glavni gumb za rezervacijo namestitve.
  • Pri mobilni različici se v ta namem uporabi hamburger meni in se vanj umesti glavni gumb za rezervacijo.
  • Glava spletne strani mora uporabniku slediti, ko si ogleduje spletno stran, zato da ima vedno v svojem vidnem polju kontaktne podatke in glavni gumb.
  • V glavo in hamburger meni je smiselno dodati povezave do socialnih omrežij, ker jih redno posodabljate. Na slovenski različici povezav sploh nisem našel, medtem ko so na angleški različici navedene v nogi spletne strani.
  • Na slovenski različici ne deluje prestavitev na verzijo “ENG”. Ob kliku na “ENG” se namreč ne zgodi nič in stran posledično ni dosegljiva posameznim obiskovalcev.
  • V sekciji “Dogodki na gradu” imate podvojeno vsebino kar ni optimalno za Google, ker lahko obe vsebini označi kot duplikat.
  • V videoposnetku si lahko od 7:00 minute dalje pogledate kakšne težave imajo uporabniki po navigaciji spletne strani.
  • Angleška različica vaše spletne strani je veliko bolj okrnjena kot slovenska verzija. Veliko vsebin manjka in posamezne strani so skomunicirane različno. Ko se npr. na slovenski strani navigiramo na podstran “namestitve” je prikazano obvestilo o zaprtju do 1.marca 2023. Na angleško različici tega dejstva ni navedenega.
  • Stran namestitve je v slovenskem jeziku dobro dodelana. Angleška verzija ne vsebuje gumbov, klasični tekst in posledično uporabniška izkušnja ni primerna. Primerjavo smo izvedli od 13:30 minute dalje.

Sekundarni predlogi in priložnosti

ON-Site SEO optimizacija:

  • Od 16:20 minute dalje smo v video-posnetku izvedli SEO analizo.
  • V ozadju spletne strani nimate ustrezno urejenih naslovov posamezne podstrani. Naslov na domači strani je denimo predolg in ga Google odreže avtomatično.
  • Strukura naslovov (H1, H2, H3) je urejena ustrezno, vendar je napaka pri vnosu naslova H1, ker piše “vstavi/uredi povezavo”. H1 naslov je najpomembnejši in mora vsebovati vašo glavno ključno besedo za posamezno pristajalno stran.
  • ALT vrednosti na fotografijah so urejene in s tem omogočite Googlu, da vaše fotografije lažje uvršča v svoj iskalnik.
  • SEO prvine morajo biti urejene po celotni strani. Prav tako je potrebno on-site optimizacijo izvesti na vsaki posamezni strani.
  • Pri angleški različici on-site prvine niso ustrezno urejene. Nimate spisanih meta-opisov, ustreznih naslovov, ALT vrednosti na fotografijah.
  • Pri angleški različici je potrebno izvesti analizo ključnih besed in na podlagi tega pripraviti kakovostne in optimizirane vsebine za vsako posamezno stran.

 

  • V sklopu uporabniške izkušnje je potrebno optimizirati slikovno gradivo na spletni strani. Trenutno se zaradi posameznih fotografij stran dlje časa nalaga, kar negativno vplivo na uporabnike. Obstoječe fotografije je potrebno optimizirati, da bodo zasedle manj prostora, kar bo pozitivno vplivalo na hitrost celotne strani.

 

Off-Site SEO optimizacija:

  • V Sloveniji se trenutno uvrščate v iskalnik Google na več kot 400 različnih besed. Podrobno si predstavitev lahko ogledate od 25:45 minute dalje.
  • Nekatere besede seveda niso primerne, zato je potrebno izbrati smiselne besede in se osredotočati na njih.
  • Na ključno besedo “Grad Podsreda” ste trenutno uvrščeni na drugo pozicijo v iskalniku Google. Pred vami je stran “kozjanski-park.si”. Posledično lahko kar nekaj iskalcev obišče drugo spletno stran od željene.
  • Za ustrezno SEO optimizacijo je potrebno izbrati ključne besede, ki so za vaš posel najbolj pomembe. Nato je okrog teh besede potrebno spisati kvalitetne vsebine/članke in začeti pridobivati povratne povezave. Ti signali bodo Googlu povedali, da je vaša spletna stran tisto, kar želijo uporabniki videti, ko iščejo specifično tematiko.

Google Analitika

  • Google Analitiko si lahko ogledate na naslovu: “analytics.google.com”
  • Google Analitika je tisto orodje, ki vam pomaga delati prave odločitve na področju digitalnega marketinga
  • V njej dobimo podatke o obiskovalcih spletne strani, katere strani si ogledajo, koliko časa so na strani in kdo sploh so ti obiskovalci.
  • V vašem primeru nimate ustrezno vklopljenih vseh funkcionalnosti, zato se npr. demografski podatki ne beležijo ustrezno.
  • Google Analitika ne deluje ustrezno v kolikor v njej niso optimalno nastavljeni cilji oz. “Goals”. Cilji so tista dejanja, ki za so za vaš posel pomembna. Ti cilji so lahko različni kliki na spletni strani, oddani obrazci, ogledi posameznih strani,… V primeru ko so cilji nastavljeni posledično točno vemo, katera digitalna aktivnost vam prinasa željene rezultate.
  • Na socialnih omrežjih (Facebook/Instagram) se lahko v ta namen uporablja Facebook Pixel, kjer prav tako lahko nastavimo posamezne interakcije na spletni strani in na podlagi njih ustrezno optimiziramo FB/IG oglase.

S prvim julijem 2023 trenutna Google Analitika izgubi podporo in je potrebna profesionalna nadgradnja v Google Analytics 4.0. Ob prenosu na novo različico je potrebno ustrezno nastaviti tudi cilje, ki se bodo merili. Na podlagi nastavljenih ciljev, se bo delalo lažje odločitve o smeri digitalnega marketinga.

Socialna omrežja

Facebook

  • Na Facebooku redno objavljate in postavljate kvalitetne vsebine. Od 8:30 minute dalje smo si v posnetku ogledali socialna omrežja.
  • Preveriti je pomembno smiselnost objav zgolj v slovenskem jeziku, ker v naslovu strani prikazujete tudi prevod v angleščino.
  • Vaše namestitve so dober potencial za tuje goste, zato bi bilo posamezne objave smiselno voditi dvo-jezično. Naprej v angleščini in nato lahko še v slovenščini.
  • V ozadju imate trenutno aktivne oglase za namestitve v italijanskem in hrvaškem jeziku. V oglasih privabljate ljudi na spletno stran in jih vabite k rezervaciji namestitve. Ko uporabnik pride na angleško spletno stran ni nikjer navedeno da ste zaprti do 1. marca 2023, medtem ko na slovenski to komunicirate. Ob ogledu torej nisem razumel ali ste odprti ali ne. Če niste odprti, potem bi v tej fazi predlagal oglase bolj zapeljane k navduševanju nad vašo lokacijo in ne neposredno proti rezervaciji.
  • Ljudi je potrebno navdušiti z vašo okolico, aktivnostmi in doživetji, ki jih lahko izkoristijo ko bodo nastanjeni pri vas. Redki so tisti, ki bodo prišli zgolj zato, ker imate lepo namestitev.

 

Instagram

  • Ker na kanal Instagram objavljate lepe in zanimive fotografije je dobro te fotografije prikazovati tudi na sami spletni strani. Na spletno stran se lahko implementira dodatek, ki bo avtomatično posodabljal fotografije v trenutku, ko jih bo nekdo objavil na omrežju Instagram.
  • Velja enako kot pri Facebooku. Profil je delno prikazan dvo-jezično, posamezne objave pa so vse v slovenskem jeziku. Tudi za posamezne objave se predlaga dvo-jezičnost.
  • Instagram omrežje je za vaš posel izrednega pomena, ker so prav čudovite fotografije bistvo vsakega kvalitetnega Instagram profila.

 

Youtube

  • Priporoča se odpiranje Youtube kanala in kreiranje kakovostnih video-posnetkov. Posledično tudi uporaba le teh na spletni strani.
  • Video-posnetki so prihodnost spleta in dejansko z njimi lahko v zelo kratkem času prikažete vse lepote, ki jih ponujate.