Skip links

Spletna analiza – Didaktične igrače

Glavni predlogi in priložnosti

On-site SEO

  • Urediti Meta-opise na posamenih artiklih, ki so najpomembnejši za vašo prodajo. Meta-opise imate na slovenski strani spisane za domačo stran in glavne kategorije.
  • Meta-opisi na hrvaški strani niso prisotni na določenih glavnih kategorijah, kar si lahko pogledate od 15:15 minute naprej v videoposnetku.
  • Na slovenski in hrvaški strani manjkajo ALT vrednosti na fotografijah. ALT vrednosti iskalniku Google povedo, kaj se na posamezni fotografiji nahaja in mu s tem olajšate delo, da vašo fotografijo uvrsti v iskalnik fotografij.
  • Na obeh spletnih trgovinah naj se socialne ikone izpostavi višje v sami glavi spletne strani. Trenuto so zgolj v nogi in težko dosegljivi. Na mobilni različici se v ta namen uporabi “hamburger” sekcijo, kjer imate navedene kategorije in spodaj še nekaj prostora za izpostavitev teh ikon.
  • V spodnji desni kot se doda Facebook messenger vtičnik, ki bo obiskovalce nagovarjal da ste jim na voljo za vsako pomoč in da vam lahko zastavijo vprašanje. Ta ikona ne sme biti preveč vsiljiva, ampak zgolj prikazana, da lahko posameznik hitro nekaj vpraša.

Ureditev 404 errorjev

  • V mailu s spletno analizo sem vam posredoval tudi seznam vaših uvrstitev v iskalniku Google na posamezne ključne besede.
  • Excel dokument je razdeljen med slovenske in hrvaške ključne besede, kjer je potrebno preveriti vsaj tiste besede, pri katerih ste na prvih 20-ih pozicijah v iskalniku Google. Imate visoko uvrstitev na te ključne besede in dobivate promet, ko pa obiskovalec klikne na rezultat pride na spletno stran in prejme 404 error.

Splošno

  • Odstranitev fotografij v povezavi s prazničnim obdobjem (božič,…) in izpostavitev aktualne akcije (janure = brezplačna dostava)

Uporabniška izkušnja

Hitrost spletne strani

  • Obe spletni trgovini imata relativno podobne rezultate na mobilni različici in sicer okrog 20/100. Ta rezultat se da še močno izboljšati in posledično izboljšati uporabniško izkušnjo obiskovalcev. Pri mobilni različici je optimalno nekje v rangu med 50-60.
  • Za izboljšanje rezultata in posledično uporabniške izkušnje je potrebno optimizirati fotografije. V ta namen se na spletno trgovino namesti vtičnik, ki servira fotografije v webp. zapisu.
  • Uporabiti je potrebno vtičnik, ki bo zmanjšal CSS in JavaScript, da se ne bo nalagalo toliko nepotrebnih gradnikov.
  • Vtičniki, ki dosegajo najboljše rezultate in dobro delujejo so v večinimi primerov plačljivi, vendar je letni strošek takega vtičnika smiseln. Kot je predstavljeno v analizi, na vašo spletno stran več kot 90% obiskovalcev pride preko svojih mobilnih naprav. Pri vseh spremembah, ki jih naredite v spletni trgovini se je torej potrebno vprašati: “Kako to izgleda na mobilnem telefonu”.