Skip links

Brdo.si – Spletna analiza

Primarni predlogi in priložnosti

Ureditve na spletni strani:

  • V glavi spletne strani je potrebno izpostaviti vaše glavne kontaktne podatke.
  • Trenutno je najbolj izpostavljen gumb “KOLEDAR”. Ko uporabnik nanj pritisne, do meseca marca ne vidi niti enega dogodka. Iz tega izhaja, da je smiselno ta gumb zamenjati z neko drugo, bolj razdelano vsebino.
  • V glavi spletne strani je prav tako smiselno izpostaviti povezave do profilov socialnih omrežij, ker si s tem zvišujete verodostojnost in dejansko privabljate ljudi, da si ogledajo vaša socialna omrežja.
  • Na mobilni različici spletne strani lahko v ta namen (kontakti + socialne ikone) izkoristite “hamburger menu”, ki je osnovna točka za dostopnost običajnega obiskovalca. V tem “hamburger” meniju imate torej odlično mesto, kjer lahko jasno izpostavite vaše glavne kontaktne podatke in glavni “CTA” vaše spletne strani. Z nekaj prilagoditvami je lahko vsebina gumba različna – glede na pristajalno stran, na kateri je uporabnik pritisnil ta meni.

 

SEO optimizacija:

  • Za izvedbo SEO optimizacije smo izbrali ključne besede pri katerih še niste bili uvrščeni na prvo stran Googla.
  • Vaša spletna stran se uvršča v iskalnik na več kot 9000 različnih ključnih besed in na prvih pozicijah ste pri vseh besedah, ki so neposredno “brandirane” z vašim asortimanom ponudbe.
  • Za posamezne ključne besede smo izbrali smiselne pristajalne strani in jih ustrezno optimizirali. Na začetku smo bili dogovorjeni, da boste na izbranih pristajalnih straneh vsebine napisali v lastni izvedbi. V zadnjem tednu ste izrazili željo, da to vsebinsko ureditev v celoti opravimo mi in iz tega razloga smo vam tudi posredovali ustrezno ponudbo. Vsebine so ključne za ustrezno SEO optimizacijo in prepričan sem, da bodo ob pravilni zasnovi vaše trenutne pozicije še močno zrasle.
  • Vsaka pristajalna stran na vaši spletni strani mora imeti urejeno On-Site optimizacijo. V sklopu On-Site optimizacije je potrebno urediti naslove, meta opise, oznake H1, H2, urediti slikovno gradivo, pregledati podvojeno vsebino, optimizirati že spisano vsebino oz. jo dejansko napisati v kolikor ne obstaja in posledično urediti pravilno gostoto ključnih besed za katere se želimo uvrščati v iskalnik Google. Za izbrane pristajalne strani smo to uredili v fazi On-Site optimizacije, predlagamo še celostno  ureditev po celotni strani. Primer na strani Wellness si lahko ogledate v posnetku od 7:15 minute dalje.
  • Ustrezno sta implementirana sitemap.xml in robots.txt, ki Googlovim “pajkom” interpretirata strukturo vaše spletne strani in identificirata dotične strani, s katerimi se želite uvrščati v iskalnik Google.
  • To tematiko smo v video-posnetku razčlenili od 32:40 minute dalje.

Sekundarni predlogi in priložnosti

Ureditve na spletni strani:

  • Predlagamo, da se v spodnji desni kot doda vtičnik za hitra vprašanja. V zadnjem času se je pojavilo veliko avtomatiziranih rešitev (umetna inteligenca), ki vam pomagajo da ta gradnik res optimalno izkoristite. S tem potencialno lahko razbremenite in zmanjšate število klicev v vaše podjetje.

 

ON-Site optimizacija:

  • V ozadju spletne strani imate ustrezno urejene Meta-opise, kar kaže na to, da se je SEO optimizacija v preteklosti že izvajala.
  • Strukura naslovov (H1, H2, H3) ni ustrezno urejena, ker je na trenutnih straneh več H1 naslovov. Priporočljivo je, da je na vsaki posamezni strani zgolj en H1 naslov, ki mora vsebovati glavno ključno besedo.
  • Na fotografijah niso ustrezno navedeni ALT opisi in posledično Google težko razume fotografije in kaj se na njih nahaja. S poimenovanjem fotografije Googlu obrazložimo vsebino, ki jo prikazuje fotografija, na osnovi katere nas lažje uvrsti v iskalnik fotografij na Googlu.

 

Uporabniška izkušnja

  • Na podlagi Google Analitike pridemo do podatka, da vašo spletno stran več kot 60% obiskovalcev obišče preko svojih mobilnih naprav.
  • Pri vseh spremembah spletne strani se je torej vedno potrebno vprašati: “Kako bo ta sprememba izgledala na mobilnih napravah?”.
  • Pri 14:25 minuti smo vašo spletno stran vnesli v orodje “Page speed Insights”, ki nam prikaže vpogled v hitrost in splošno uporabniško izkušnjo vaše spletne strani.
  • Glede na to, da imate na spletni strani veliko lepih fotografij in video posnetkov je dobre rezultate na mobilni različici težko doseči, vendar se s pravimi pristopi to lahko izboljša.
  • Orodje “Page speed Insights” ni neposredni odločevalec pri tem, kako visoko je vaša spletna stran uvrščena v iskalnik, nam pa pomaga pri tem, da lažje razumemo uporabniško izkušnjo obiskovalcev. Danes namreč nihče več ne želi čakati več kot 3 sekunde, da se mu določena vsebina prikaže. Uporabniška izkušnja spletne strani JE rangirni faktor, zato moramo to problematiko nasloviti.
  • Program je navedel, da je ocena delovanja na podstrani “Wellness Elegans” trenutno na 20/100 na mobilni razičici. Tukaj je potrebno ustrezno optimizirati CSS/Javascript in pravilno implementirati “Lazy load” nalaganja fotografij. Ocena nad 50 za mobilne različice je zaželjena in po navadi je tukaj potrebno skleniti nek kompromis med “lepoto” posamezne pristajalne strani in dejansko hitrostjo nalaganja.

 

Razumevanje Google Analitike:

  • V začetku decembra smo za vas v sklopu našega sodelovanja priklopili GA 4.0.
  • Gre za najnovejšo različico Google Analitike s pomočjo katere lahko natančno spremljate vaše obiskovalce.
  • Google Analitika mora biti osnova za vse vaše odločitve na področju digitalnega nastopa na spletu.
  • Od 23.55 minute dalje v video-posnetku smo si pogledali nekaj osnovnih pogledov te analitike. Skrbniški dostop imate določen na podlagi e-maila: ga.brdo@gmail.com

Socialna omrežja

Facebook

  • Potrebno je implementirati Facebook Pixel, ki ima v osnovi podobno funkcionalnost kot Google Analytics, s tem da se ti podatki zapisujejo v Facebook in jih nato uporabljamo pri targetiranju Facebook/Instagram oglaševalskih kampanj in razumevanju podatkov, kaj nam oglaševalske aktivnosti prinašajo.
  • Na Facebook profilu se jasno vidi, da lepe fotografije prinašajo všečke, medtem ko bolj prodajno usmerjene objave prinašajo zelo malo všečkov.
  • Danes je na tem socialnem omrežju tako, da morate plačati tudi že v primerih, ko želite doseči zgolj svoje sledilce. Natančno je potrebno zastaviti ciljne skupine za posamezni aspekt in potem posamezne objave promovirati na način, da dosežete najbolj primerne ljudi.
  • Predlagam dvo-jezične objave na socialnem omrežju Facebook, ker imate tako zasnovano tudi spletno stran (SI/EN). Prav tako na Googlu oglašujemo “driving distance” in je posledično smiselno, da temu sledite tudi na socialnih omrežjih.

 

Instagram

  • Velja enako, kot na omrežju Facebook in se predlaga uporabo angleščine za potencialne goste iz tujine.
  • V ta namen je potrebno prilagoditi tudi same “Highlightse” (kategorizacijo) in jo prilagoditi za mednarodno razumevanje.
  • V vseh Instagram objavah je potrebno uporabljati “hash-tage” in jih smiselno vključevati v posamezne objave.
  • Instagram in Facebook sta povezana kanala pod okriljem platforme “Meta”. Zato se oglaševanje izvaja iz ene platforme za oba profila.

 

Youtube

  • V sklopu našega sodelovanja smo vam predlagali odprtje Youtube računa, ker imate izredno kvalitetne video vsebine.
  • Video vsebine so prihodnost socialnih omrežij in predstavitve ponudbe na splošno.
  • Te video-posnetke je bilo potrebno naložiti tudi zaradi potreb Google oglaševanje, ker  lahko le na ta način vključimo posamezne posnetke v aktivne Google oglase.