Ureditve na spletni strani:
- V glavi spletne strani je potrebno izpostaviti vaše glavne kontaktne podatke.
- Trenutno je najbolj izpostavljen gumb “KOLEDAR”. Ko uporabnik nanj pritisne, do meseca marca ne vidi niti enega dogodka. Iz tega izhaja, da je smiselno ta gumb zamenjati z neko drugo, bolj razdelano vsebino.
- V glavi spletne strani je prav tako smiselno izpostaviti povezave do profilov socialnih omrežij, ker si s tem zvišujete verodostojnost in dejansko privabljate ljudi, da si ogledajo vaša socialna omrežja.
- Na mobilni različici spletne strani lahko v ta namen (kontakti + socialne ikone) izkoristite “hamburger menu”, ki je osnovna točka za dostopnost običajnega obiskovalca. V tem “hamburger” meniju imate torej odlično mesto, kjer lahko jasno izpostavite vaše glavne kontaktne podatke in glavni “CTA” vaše spletne strani. Z nekaj prilagoditvami je lahko vsebina gumba različna – glede na pristajalno stran, na kateri je uporabnik pritisnil ta meni.
SEO optimizacija:
- Za izvedbo SEO optimizacije smo izbrali ključne besede pri katerih še niste bili uvrščeni na prvo stran Googla.
- Vaša spletna stran se uvršča v iskalnik na več kot 9000 različnih ključnih besed in na prvih pozicijah ste pri vseh besedah, ki so neposredno “brandirane” z vašim asortimanom ponudbe.
- Za posamezne ključne besede smo izbrali smiselne pristajalne strani in jih ustrezno optimizirali. Na začetku smo bili dogovorjeni, da boste na izbranih pristajalnih straneh vsebine napisali v lastni izvedbi. V zadnjem tednu ste izrazili željo, da to vsebinsko ureditev v celoti opravimo mi in iz tega razloga smo vam tudi posredovali ustrezno ponudbo. Vsebine so ključne za ustrezno SEO optimizacijo in prepričan sem, da bodo ob pravilni zasnovi vaše trenutne pozicije še močno zrasle.
- Vsaka pristajalna stran na vaši spletni strani mora imeti urejeno On-Site optimizacijo. V sklopu On-Site optimizacije je potrebno urediti naslove, meta opise, oznake H1, H2, urediti slikovno gradivo, pregledati podvojeno vsebino, optimizirati že spisano vsebino oz. jo dejansko napisati v kolikor ne obstaja in posledično urediti pravilno gostoto ključnih besed za katere se želimo uvrščati v iskalnik Google. Za izbrane pristajalne strani smo to uredili v fazi On-Site optimizacije, predlagamo še celostno ureditev po celotni strani. Primer na strani Wellness si lahko ogledate v posnetku od 7:15 minute dalje.
- Ustrezno sta implementirana sitemap.xml in robots.txt, ki Googlovim “pajkom” interpretirata strukturo vaše spletne strani in identificirata dotične strani, s katerimi se želite uvrščati v iskalnik Google.
- To tematiko smo v video-posnetku razčlenili od 32:40 minute dalje.