Šest nasvetov za večji uspeh na socialnih omrežjih
Za podjetja v današnji tehnološki dobi je postalo skoraj nemogoče zgraditi bazo strank in povečati prodajo brez prisotnosti na socialnih omrežjih. Preverite šest nasvetov za večji uspeh na socialnih omrežjih, ki bi jih morali poznati podjetniki.
Statistika uporabe socialnih omrežji je sama po sebi dovolj zgovorna – Twitter uporablja že več kot 335 milijonov ljudi, Instagram več kot milijardo in Facebook neverjetnih 2,23 milijard. Vse te osebe bi lahko postale vaše nove stranke, če bi uporabljali socialna omrežja.
Ne glede na to, ali govorimo o Facebooku, Instagramu, Twitterju ali LinkedInu, je prisotnost na socialnih omrežjih pomembna, da dosežete večje število potencialnih strank in povečate prodajo. Z nekaj preprostimi nasveti za večji uspeh lahko vaš osamljeni račun postane priljubljena skupnost s številnimi sledilci.
Tukaj je šest nasvetov za večji uspeh na socialnih omrežjih.
1. Osredotočite se na pomoč uporabnikom
Socialna omrežja so postala tudi nov kanal za pomoč uporabnikom. Namesto, da bi vas stranke poklicale ali več ur (celo dni) čakale na vaš odgovor na poslano e-sporočilo, se številni uporabniki v primeru težav raje zatečejo k uporabi socialnih omrežji. Pravzaprav kar 54 % strank raje komunicira preko socialnih omrežji, kot pa telefona ali e-maila.
Med šest nasvetov za večji uspeh na socialnih omrežjih tako definitivno spada tudi odmik od prodajne naravnanosti objav do pomoči uporabnikom. Uporaba socialnih omrežji kot kanalov za pomoč strankam bo spodbudila sledilce v uporabo socialnih omrežji v primerih, ko nastopijo težave. Glede na to, da stranke raje kupujejo izdelke pri podjetjih, ki jim lahko zaupajo pri hitrem reševanju težav, je to lahko ravno to velika prednost vašega podjetja.
2. Promovirajte socialna omrežja
Ne pričakujte, da bodo uporabniki sami izvedeli za vaša socialna omrežja in jih sami poiskali med množico različnih profilov – morate jim povedati, da sploh obstajate. Bolj verjetno je, da vam bodo uporabniki sledili, če jim olajšate delo in poskrbite, da vaš profil brez težav najdejo.
Pričnite z oglaševanjem vaših socialnih omrežji zainteresiranim uporabnikom in jih spodbudite v interakcijo z vami. Na svojo spletno stran dodajte ikone socialnih omrežji, na primer v stranke menije, na koncu blog objav spodbudite njihovo širjenje na različne kanale in promovirajte socialna omrežja v poslanih e-sporočilih. Več ljudi, kot izve za vašo prisotnost na socialnih omrežjih, boljše možnosti imate, da se število vaših sledilcev poveča.
3. Ne pozabite na trende
En izmed najboljših načinov za povečanje uspešnosti na socialnih omrežjih je sledenje aktualnim trendom. S pomočjo trendov boste lahko s svojim profilom hitro dosegli veliko množico ljudi, četudi ti še včeraj niso vedeli, da sploh obstajate. Prav ti uporabniki vam lahko pomagajo, da vaše objave postanejo zares viralne.
Trende boste najlažje odkrili tako, da boste preverili kaj počno druga podjetja. Na Twitter-ju lahko preverite najbolj priljubljene »hashtage« na levi strani vaše domače strani v zavihku »Trends« pod »Your section«. Preverite katere izraze lahko uporabite za večje število ogledov. Če opazite, da je na določen dan zelo priljubljen hashtag za aktualen praznik ali obletnico in imate vsaj približno dobro idejo, kako bi to lahko uporabili za svoj posel, to tudi storite.
4. Osredotočite se na vizualno privlačne vsebine
V veliki množici objav na socialnih omrežjih je zelo težko izstopati, zato morate poskrbeti, da bo vaš profil opazen. En izmed najboljših načinov za povečanje prepoznavnosti in večjo opaznost je, da se osredotočite na vizualno privlačne vsebine.
Poskusite se izogniti uporabi dolgočasnih fotografij, ki ste jih pridobili na spletnih straneh za prodajo fotografij. Namesto tega izberite slike, ki bodo vaše sledilce spodbudile k interakciji. Objavljajte kvalitetne slike dogajanja »v ozadju« in fotografije ljudi, ki uporabljajo vaše izdelke. Prav tako lahko objavljate tudi slike dejanskih uporabnikov vaših izdelkov, ki vam dajo za to dovoljenje ter tako ustvarite socialni dokaz o kvaliteti izdelkov.
5. Uporabite prava orodja
Če želite doseči maksimalni uspeh na socialnih omrežjih, boste morali na kanalih objavljati pogosto in ob pravih trenutkih. Pravzaprav bi morala podjetja, sodeč na študije o uspešnosti socialnih omrežji za poslovneže, »tvitati« kar 15-krat dnevno. A kot lastnik podjetja nimate časa, da bi neprestano uporabljali vsa socialna omrežja. Zato je ključnega pomena, da najdete primerna orodja, ki bodo vaše delo olajšala.
Z orodji za načrtovanje objavljanja po urniku, boste lažje ostali aktivni na več socialnih omrežjih in prihranili čas. S pomočjo aplikacije Qwilink boste lahko hitro in enostavno oblikovali avtomatske kampanje, ki jih lahko objavljate na različnih kanalih. Z le nekaj kliki lahko oblikujete poljubno dolge kampanje za vsa priljubljena socialna omrežja, povečate prodajo svojih izdelkov in izboljšate prepoznavnost vašega podjetja.
6. Aktivna interakcija s sledilci
Bi vztrajali pri pogovoru z nekom, ki nikoli ne odgovori na vaša sporočila? Verjetno ne. Ljudje ne želijo slediti socialnim omrežjem in komunicirati z uporabniki, od katerih ne dobijo odgovora. Zaradi tega je pomembno, da skrbite za aktivno interakcijo s svojimi sledilci.
Če želite povečati uspeh svojih socialnih omrežji, morajo dajati vaši profili občutek skupnosti. To pomeni, da si vsak komentar vaše objave, zasluži odgovor ali vsaj všeček. Odlična ideja je tudi deljenje pogosto zastavljenih vprašanj, redno odgovarjanje na objave ter da svojim sledilcem hvaležnost pokažete tako, da delite vsebino, ki so jo ustvarili ter se jim za njo zahvalite. Interakcija s sledilci ne bo le povečala uspeha na socialnih omrežjih, temveč vam bo omogočila tudi izgradnjo pristnih in dolgotrajnih odnosov.