Skip links

Primer zadovoljne stranke: Preobrazba v Sinter d.o.o.

Pred časom smo se v Sinter d.o.o. soočili s težavo, s katero se prej ali slej sreča čisto vsako podjetje: kako povečati obseg našega posla. Po tem, ko smo kar nekaj ur preždeli na ekipnih sestankih in pregnetli kopico idej, smo prišli do spoznanja, da se nam napore še najbolj splača usmeriti v prenovo spletne strani in vzpostavitev nove spletne trgovine.

Dobili smo le vprašanja in nobene rešitve

Ko je odločitev padla, je sledilo zbiranje ponudb in stopanje v stik z različnimi ponudniki na trgu. Tu pa je zgodba začela postajati mučna. Pri vseh ponudnikih je bila zgodba ista. Zgolj ponavljajoče vprašanje: kakšno spletno stran/trgovino želite? Kako naj odgovorimo na nekaj, o čemer vemo malo oz. nič? In po nekaj takšnih sestankih smo se začeli resno spraševati, ali bomo s prenovo strani oz. spletne trgovine res dosegli svoje cilje? Nismo potrebovali tovrstnih vprašanj, temveč nasvet in pomoč.

A po nizu neplodnih srečanj smo prek poslovnega partnerja izvedeli za Acento. Hitro smo se dogovorili za srečanje in že po prvem snidenju spoznali, da je Acenta to, kar smo iskali.

Podjetje, ki posluša in najde rešitev

Že na začetku nas je najbolj pritegnilo dejstvo, da so najprej poslušali našo težavo, nato pa so nam predstavili celovit in sistematiziran proces, skozi katerega nas bodo popeljali. Ta je zajemal vse od spoznavanja, analiziranja, izobraževanja in sodelovanja. Z njihovo pomočjo je prišlo razumevanje, da strategija ni neki zastrašujoč in zapleten izraz, temveč pomeni jasen in podroben načrt poti do cilja.

Najprej smo razdelali, kje imamo težave in po tem, ko so prisluhnili našim željam, so nekatere tudi jasno zavrnili. A način, kako so to v Acenti storili, vljudno in argumentirano, ni v nas pustil nikakršnega dvoma, da je odločitev pravilna.

Skozi celoten proces so nam stali ob strani

Ko so bile želje in možnosti usklajene, smo se podali v oblikovanje rešitve. Tu po našem mnenju Acenta zares pokaže vso vrednost, ki jo nudi svojim strankam. Ne le, da so nam celostno pomagali v eno spletno mesto združiti spletno trgovino in korporativno spletno stran ter ju povezali z našimi družbenimi omrežji, dejavno so nam pomagali razumeti, kako spletna stran in družbena omrežja delujejo kot samostojni kanal in kako ju uporabljati v sinergiji, da iz njih iztržiš kar največ.

Na to so nam pomagali navezati tudi druge ključne dejavnike za uspeh. Po njihovem nasvetu smo uspeli učinkovito optimizirati in posodobiti procese. Tako smo v naše podjetje prvič uspešno uvedli delanje na daljavo, deljenje datotek in druge prijeme, ki so močno skrajšali, poenostavili in pocenili nekatere procese. Skozi ves ta čas pa so nas poslušali, izobraževali in spodbujali pri izvedbi.

Dodatno pa so nas presenetili še s poprodajno podporo, ki je za slovenske razmere na povsem drugi ravni. Po koncu projekta smo sodelovanje namreč dejavno nadaljevali, saj za nas delajo stvari, ki jih sami bodisi ne znamo bodisi zanje nimamo lastnih virov.

Rezultati govorijo zase

Naša spletna stran je tako z njihovo pomočjo postala več kot le osebna izkaznica; postala je uspešen prodajni kanal.
In rezultati? Prodaja izdelkov na spletu je narasla:

  • v prvem letu s 6.456 € na 63.890 €
  • in v drugem letu na 153.456 €.

To je več kot podvojitev prihodkov v dveh letih!

Optimizacija procesov je tudi ohranila eno zaposlitev, to osebo pa smo prerazporedili na drugo delovno mesto, ki ustvari dvakrat več prihodkov kot prej!

Najboljša izkušnja

Če bi se v ta projekt podali sami, močno dvomimo, da bi nam ga uspelo izpeljati. S pomočjo izkušnje, ki nam jo je omogočila Acenta, pa ne le, da smo ga dokončali, temveč ga z znanji, ki smo jih v tem času pridobili, uspešno vodimo naprej. Če iščete nekoga, ki vam bo pomagal celostno in uspešno preobraziti vaše digitalno poslovanje, ne iščite dlje kot Acenta. Za nas je bila to najboljša izkušnja podjetniškega sodelovanja doslej.

Miha Krapež Sinter d.o.o.