...
Skip links

Izbira prave domene

Spodnji nasveti vam bodo pomagali pri pravilni izbiri vaše nove domene. Domena je del spletnega naslova in predstavlja unikaten naslov, preko katerega uporabniki dosežejo vašo spletno stran.

S spodnjimi nasveti vam bomo olajšali izbiro:

Izbira prave domene

1. Domena naj bo čim krajša

Dolžina je pomembna! Domene, ki so krajše vsebujejo manj znakov oziroma črk, kar posledično pomeni, da si jih naši potencialni kupci lažje zapomnijo. Krajše domene so tudi bolj primerne za socialna omrežja, saj nam omrežja ne bodo samodejno skrajšala imen.

2. Če je le mogoče, izberi .com končnico.

Internet je med nami že več kot 3 desetletja. Domene, ki se zaključijo s končnico .com so bile med prvimi, ki so se pojavile na spletu. Prav zato bi morala biti končnica .com vaša prva izbira in v večini primerov je za takšno domeno dobro odšteti kakšen evro več. Domene z zaključkom .com so najbolj prepoznavne, najbolj dostopne in uživajo največjo stopnjo zaupanja med ljudmi.

3. Izogni se domenam, ki vsebujejo imena drugih podjetij!

Lahko bi razmišljali takole: “Če v mojo domeno vključim besedo BMW, potem bodo ljudje, ki iščejo BMW v Googlu našli mojo stran in jaz bom prejel/a novo stranko”. Čeprav v teoriji to drži, se s tem spuščate v nevarno območje. Priporočamo vam, da raje ustvarite nekaj popolnoma novega in postopoma dobivate svoje stranke.

4. Ključne besede, ključne besede in še enkrat ključne besede.

Keyword Planner Tool vam omogoča, da enostavno preverite katere besede ljudje vpisujejo v Google. Ta korak je pomemben, ker vam ustvari dokaj jasno sliko o načinu razmišljanja vaših kupcev. V našem podjetju vam bomo z veseljem pripravili analizo ključnih besed. Kontaktirajte nas na info@acenta.si.

5. V glavi imejte spletne brskalnike

Ime domene bo vplivalo na vaš položaj v brskalnikih. Brskalniki, na primer Google, poskušajo ugotoviti, o čem govori vaša spletna stran zato, ker želijo vrniti relevantne rezultate njihovim iskalcem. Domena je njihov prvi korak pri ugotavljanju namembnosti vaše spletne strani. Da bi potencialnim kupcem omogočili lažji dostop do vaše spletne strani, v domeno vključite ime vašega posla. Če ste, na primer, slikopleskar, poskusite v ime domene vključiti: “slikopleskarstvo”, “slikopleskar”…

6. V domeni se izogibajte številkam, razen, če so neposredno povezane z vašim poslom

Številke so težavne zato, ker jih ljudje običajno razumejo narobe. Ljudje bodo slišali naslov vaše spletne strani, pri tem pa ne bodo vedeli, ali imate v imenu numerično številko (5) ali v domeni uporabljate besedo (pet). Če se uporabi števil v imenu ne morete izogniti, vam priporočamo, da že takoj rezervirate različne variacije domen in zmanjšate možnost kasnejših težav.

7. Odločitev

Na spletu je na milijone registriranih domen, zato je zelo pomembno, da izberete domeno, ki gre “v uho” in je primerna. Preden se odločite za nakup domene, jo povejte svojim prijateljem in družini. Pazljivo opazujte njihove reakcije in jim recite, da naj napišejo domeno na list papirja. Če se bodo pojavljale težave, niste na pravi poti.