Naredite SEO na svoji spletni strani in Google vas bo vzljubil!
Kaj je SEO?
Kratica SEO pomeni optimizacijo spletne strani (“search engine optimization”) in vsebuje faktorje, ki jih Google upošteva pri rangiranju spletne strani v iskalniku. Prav zato, se mora SEO strategija konstantno razvijati in se spreminjati, da je v skladu z Googlovimi posodobitvami. Google namreč konstantno preverja spletne strani in njihovo vsebino, če je le-ta primerna.
Ključne besede
Postavite se v vlogo uporabnika in razmislite, kako bi iskali informacije z vašega poslovnega področja, ki jih lahko najde na vaši spletni strani. Tako boste lahko determinirali ključne besede oziroma besedne zveze (te naj bodo čim bolj specifične). Ko ključne besede določite, jih morate vključiti:
- v besedilo na spletni strani (Pojavi naj se vsaj dvakrat (v prvem in zadnjem odstavku). Pri tem morate biti pozorni na to, da je besedilo še vedno berljivo in da ključna beseda ni vsiljena vanj.),
- v podnaslove (Ker so tudi podnaslovi pomembni, poskušajte nekatere izmed ključnih besed vključiti vanje.),
- v napise pod slikami (Ker Google slik ne more brati, vam priporočamo, da ključne besede napišete v napis pod sliko.),
- v URL spletne strani (če boste poleg naslova v URL vključili še katero izmed pomembnih ključnih besed, vas bo Google uvrstil še višje v iskalniku.).
Vsebina
Uporabniki in iskalniki obožujejo nove vsebine, zato se potrudite, da jih objavljate čim bolj pogosto. Pri tem se držite načela, da je kvaliteta bolj pomembna kot kvantiteta. Zato ne objavljajte nove vsebine samo zato, da jo objavite, temveč sestavite kvalitetno besedilo. Vsakokrat ko Google obišče vašo spletno stran, išče nove vsebine, katerih še ni zaznal. V primeru, da ne najde ničesar novega, se na vašo spletno stran nekaj časa ne bo vračal (Naprimer, spletni časopisi vsakodnevno objavljajo veliko novih vsebin, zato jih Google obišče večkrat dnevno).
Socialna omrežja
Ko napišete in objavite novo temo, blog ali novice, ne pozabi to objaviti tudi na socialnih omrežjih, kjer ste prisotni. Napišite udarno sporočilo in dodajte “link” do spletne strani, da si povečate obisk. Google nagrajuje tudi prizadevanje na socialnih omrežjih, predvsem tiste vsebine ki so deljene in komentirane.
Hitrost
Ko bo Google pregledoval vašo spletno stran, bo eden izmed faktorjev tudi hitrost. Google preverja koliko časa traja, da se vaša spletna stran naloži. Če bo nalaganje počasno, boste izgubili kar nekaj mest v razvrščanju v iskalniku in s tem tudi promet na spletni strani.
Mobilna spletna stran
Eden izmed pomembnih faktorjev je tudi spletna stran prilagojena mobilnim napravam, saj Google take spletne strani uvršča višje v iskalniku.
O pomembnosti spletnih strani, ki so prilagojene za mobilne naprave smo še pisali v članku Ali mora biti spletna stran prilagojena za mobilne naprave? Če si članka še niste uspeli prebrati, to storite čimprej!
Lokalno
Ko nek uporabnik išče izdelek ali storitev, ga običajno poskuša najti v domačem oziroma lokalnem območju. Zato je pomembno, da na spletni strani napišete svoje domače mesto. Ko bo določena oseba, iz vašega okoliša iskala informacije/izdelek/storitev iz vašega poslovnega področja, vas bo Google uvrstil na prva mesta v iskalniku.
Če boste sledili našim napotkom, boste imeli trdne temelje SEO in veliko boljše možnosti da bo spletna stran najdena s strani iskalcev in tudi obiskana.