...
Skip links

Najpomembnejši SEO trendi v letu 2021

Ste že razmišljali o tem, kakšno bo leto 2021 za vse SEO pisce in katere taktike ter strategije bodo delovale, da vam bodo pomagale dosegati najvišje uvrstitve v spletnih iskalnikih?

O tem, kaj pomeni SEO pisanje in kako postati še boljši SEO pisec, smo že pisali. Za kakovost pisanja pa je ključnega pomena, da smo vedno na tekočem z vsemi novostmi, zato vam na tem mestu predstavljamo najpomembnejše trende v tem letu, s katerimi se strinjajo tudi največji strokovnjaki s tega področja.

Osredotočite se na uporabnika in namen iskanja

Čeprav to skorajda ni nov koncept oziroma strategija, je tudi za leto 2021 izjemno pomembno, da se ponovno osredotočimo na uporabnika in namen njegovega iskanja. Dejstvo je, da se vedenje iskalcev in s tem tudi namen iskanja neprestano spreminja, zato bo v letošnjem letu še toliko bolj pomembno, da ta segment še bolj poglobimo.

V bistvu je Google in vsi drugi iskalniki mesto, na katerega se ljudje obrnejo, kadar iščejo določene informacije in si želijo odgovoriti na določeno vprašanje. Ko dobro razumete naravo tega, zakaj ljudje iščejo, in jim pri tem pomagate, takrat ima vaše podjetje od tega koristi.

KAJ POMENI VSEBINSKI MARKETING?

Analiza strank, njihovo zadrževanje in življenjska doba

Podatki o vedenjski analitiki obiskovalcev spletnih mest bodo zato v letu 2021 postali najbolj vroča dobrina, podatki o pretvorbah in prihodkih pa bodo postali še pomembnejši. Zaradi tega bo obseg ključnih besed drugotnega pomena, medtem ko bo večji poudarek na podatkih o tem, kaj naša stranka počne, kako to počne in kako jih lahko najlažje dosežemo.

Podjetja se bodo morala v letu 2021 z manj denarja osredotočati predvsem na zadrževanje svojih strank in povečanje njihove življenjske vrednosti. Zato je pomembno, da vsebina odgovarja na vprašanja, pomisleke in potrebe, s katerimi se stranke izražajo pri iskanju. Prav tako pa ne pozabite na spletnem mestu zagotoviti kakovostne storitve in močno podporo svojim strankam.

Optimizacija blagovne znamke za SERP, grafikoni znanja in entitete

V letu 2021 se bo resničnost iskanja na podlagi entitet začela z Googlovim razumevanjem, kdo ste, kaj ponujate svojim strankam in kateri publiki služite. Tisti, ki se boste s tem učinkovito spopadli, boste zagotovo izboljšali svojo prisotnost tudi v grafikonih znanja.

Googlovi grafikoni znanja so izdelani na podlagi številnih informacij, ki jih Google hrani o vas in jih je pridobil na podlagi vaše zgodovine iskanja, elektronskih poštnih sporočil, družbenih medijih in drugih vrstah uporabniških informacij. Za vas to pomeni optimizacijo celotne digitalne prisotnosti vaše blagovne znamke in ne samo optimizacije vašega spletnega mesta.

Osnovna optimizacija spletnih izkušenj in ocena izkušenj s spletno stranjo

Google omogoča niz posebnih dejavnikov, za katere meni, da so pomembni za splošno uporabniško izkušnjo spletne strani, zato tudi meritev izkušenj s spletnimi stranmi v letu 2021 ne bo mogoče več prezreti. Spletna mesta in podjetja bodo morala temu posvetiti posebno pozornost, saj bodo sicer hitro zaostala za svojimi konkurenti.

Med najpomembnejšimi dejavniki, ki vplivajo na uporabniško izkušnjo, so hitrost spletne strani, prijaznost do mobilnih naprav, optimizacija slik, varnostni protokoli in še marsikaj drugega. Pri tem je predvsem pomembno to, kako se uporabnik na strani počuti in ne samo, ali je stran dostopna in razumljiva.

SEO optimizacija za mobilne naprave

Zagotavljanje uspešnosti vaše vsebine za mobilne naprave mora biti tudi v prihodnje vaša osrednja točka, saj se tu izvaja vse več spletnih iskanj. Zato je ključnega pomena preprosto oblikovanje spletnega mesta in enostavno krmarjenje, za mobilne naprave pa ne pozabite prilagoditi tudi vsebine in ostalih elementov, kot so na primer slike, grafi in še marsikaj drugega.

Oceni, sprejmi in izvrši

Čeprav ostajajo osnovne veščine in znanja SEO pisanja še vedno pomembni, pa bo v letu 2021 izjemno pomembna tudi prilagodljivost hitrim spremembam. Zato bo načelo »oceni, sprejmi in izvrši« ključnega pomena za ustvarjanje kakovostne SEO vsebine. Prehod na bolj strateško optimizacijo bo ključnega pomena za boljše razumevanje dogajanja na trgu, hkrati pa ne pozabite na razmišljanje zunaj okvirjev, ki bo postalo pomembnejše kot kdaj koli poprej.

Več avtomatizacije

Za leto 2021 lahko pričakujemo, da se bosta kakovost in količina vsebine, ustvarjene z umetno inteligenco, močno povečali. Glavni cilj je, da se izognemo kaznim in ostanemo konkurenčni, različne avtomatizirane funkcije pa bodo bistveno pripomogle k uvajanju sprememb na spletnem mestu in izboljšanju učinkovitosti spletnega mest.

Spremembe postavitev in funkcionalnosti spletnih strani

V letošnjem letu lahko pričakujemo veliko sprememb v celotnem načinu gledanja in razporejanja vsebin na spletnih mestih. Zakaj bi imeli stran o splošni temi in podstrani o podrobnostih, ko pa imate lahko eno dolgo stran za vse, in na katero bo Google popeljal vaše uporabnike. Močna struktura strani s kakovostno vsebino, ki ima visoko oceno berljivosti, je trend, ki bo v letu 2021 izjemno pomemben.

Daljša vsebina

Strokovnjaki so mnenja, da bo dosledno objavljanje daljše vsebine eden od pomembnejših trendov SEO pisanja v letošnjem letu. Že v preteklem letu smo bili priča številnim blogom z 2000 besedami in ta trend se bo nadaljeval tudi v letu 2021, ko se bo vsebina morda povečala celo do 2500 – 3000 besed, če bomo želeli dobro uvrstitev v Googlu.

Razširljivost SEO

Če boste želeli prehiteti svojo konkurenco, potem boste morali v tem letu v svoj SEO vključiti njegovo razširljivost. V ta namen opredelite vse postopke dela, vzpostavite opozorilni sistem, ki spremlja vse spremembe na strani, in standardizirajte vse tiste postopke, ki jih ne morete avtomatizirati, a z njimi vseeno ne želite izgubljati časa.

V predhodnih člankih smo že ugotovili, da SEO pisanje ni le kopičenje ključnih besed, ampak mnogo več. Gre za kompleksen postopek, ki zahteva veliko raziskovanja, analize, ustvarjalnosti in temu posledično tudi časa. Zato nam dovolite, da vam pri Acenti pomagamo z najbolj kakovostnim SEO pisanjem, ki je vedno v toku z najnovejšimi trendi in novostmi na tem področju.

Obstaja vrsta strategij za vsebinski marketing, a najučinkovitejše metode so odvisne od vašega trga in ciljev. Pri nas vam v prvi fazi opravimo brezplačno analizo digitalnega marketinga in izdelamo le za vas prikrojen načrt. Zagotovite si celovito analizo vaše spletne strani.

Brezplačen posvet