Načini kako lahko povečate deljenje vsebine objavljene na vaši spletni strani
Zagotovljen način, kako si povečate promet na lastni spletni strani je ta, da objavljate zanimivo in kvalitetno vsebino, ki bo zaradi svojih dobrih lastnosti tudi deljena. Večkrat kot bo vsebina deljena, več ljudi jo bo videlo, posledično pa se vam bosta povečala promet in prodaja.
Zato se morate pred pisanjem vsebine zavedati, kako lahko povečate deljenje vsebine. V ta namen smo vam pripravili nekaj smernic katere pri pisanju in objavljanju vsebine upoštevajte.
Zakaj ljudje delijo vsebine?
Obstajalo naj bi pet glavnih razlogov, zakaj ljudje delijo različne vsebine na svojih socialnih profilih:
- drugim ljudem predstavijo pomembne ali zabavne informacije (tako lahko drugim sporočijo/priporočijo izdelke/storitve, ki so jim všeč),
- drugim pokažejo katere stvari so jim pomembne,
- da ohranijo stik z drugimi,
- da naredijo razliko (imajo občutek, da so vpeti v svet in da lahko pri čem pomagajo),
- drugim pokažejo/predstavijo blagovno znamko, ki jo cenijo.
1. Naj bo deljenje preprosto
Brez gumba za deljenje, imajo bralci preveč dela s tem, da bi vašo vsebino delili – pa če se jim zdi še tako zanimiva. Zato zagotovite, da bo gumb za deljenje viden in da bo deljenje preprosto. Če lahko bralec preprosto pritisne na gumb oziroma ikono, da deli vsebino na socialnem omrežju, bo pri zanimivi vsebini to skoraj zagotovo tudi storil.
2. Prilagodite vsebino za mobilne uporabnike
Kot smo že pisali v nekaterih člankih, dandanes večina ljudi za brskanje po spletu uporablja pametni telefon ali tablico. Zato morate na to misliti tudi pri pisanju vsebin. Če nekdo hitro potrebuje določeno informacijo, odprl pa bo zelo obsežno vsebino, pri branju ne bo vztrajal. Zato naj bo vaša vsebina kratka in jedrnata. Poleg dolžine vsebine pa je pomembno tudi, da se bralcu spletna stran prilagodi na velikost ekrana. Več o spletnih straneh prilagojenih za mobilne naprave si lahko preberete tukaj: Ali mora biti spletna stran prilagojena za mobilne naprave?
3. Vsebina naj bo uporabna, aktualna in zabavna
Uporabna in zabavna vsebina je na področju socialnih omrežij zelo efektivna. Ljudje so vsebino, ki je uporabna v vsakdanjem življenju pripravljeni deliti. Da zagotovite uporabno vsebino, lahko bralcu ponudite navodila, vaje, nasvete,.. (To lahko dejansko opazite naprimer na Facebooku, ko ljudje pogosto delijo vsebine o ustvarjanju, recepte, navodila, ipd.) Poleg uporabnih vsebin, so pogosto deljene tudi zabavne vsebine. Vsebino, ki bo bralca nasmejala, bo želel pokazati tudi prijateljem in družini.
4. Udaren naslov
Naslov je ključna stvar pri objavi vsebine, saj naslov prebere precej več ljudi kot pa dejansko vsebino. Zato si morate vzeti čas in napisati naslov, ki bo privlačen, jedrnat in vabljiv. V naslovu naj bi že nakazali kaj lahko bralec pričakuje od vsebine.
5. Uporaba slik
Vključevanje slik med vsebino lahko močno poveča stopnjo deljenja, zato nanje nikakor ne smete pozabiti. Vendar bodite pozorni na na pravilno uporabo formatov. Kje lahko najdete brezplačne in kvalitetne slike si preberite v članku: Kje lahko najdem fotografije za spletno stran?
6. Blog za druge uporabnike
To, da omogočate drugim oglaševalcem in piscem bloga, da objavljajo na vaši spletni strani, vam bo prineslo še več prometa iz drugih pogostih kanalov. Če pa boste svojo vsebino objavili kot gost na drugi spletni strani, vam bo povečalo prepoznavnost podjetja. Kakorkoli, blog za druge uporabnike poveča deljenje in udejstvovanje vaše vsebine.
Sedaj veste, na katere stvari morate biti pozorni pri pisanju vsebine na spletni strani, da bo ta čim večkrat deljena in vam s tem prinesla več prometa in povečala prodajo. Sedaj pa kar veselo na delo!