...
Skip links

SPLETNA ANALIZA – MDM COMMERCE

Glavni predlogi in priložnosti

  • Na spletni strani je potrebno ustvariti sekcijo z aktualno ponudbo. Tja se bo lahko naložilo aktualno kataloge, trenutne akcije, kontaktne podatke… Trenutni prikaz fotografije čez vso vsebino je neprimeren. Google jo ne zna prebrati, prav tako je premajhna in neuporabna za mobilne uporabnike, ki predstavljajo več kot 50% vaših obiskovalcev.
  • Ta nova pristajalna stran mora biti responsive in primerna za uporabnike na različnih napravah. Na namiznih napravah je ogled pdf-jev relativno enostaven, medtem ko je na mobilnih napravah bolj stalna praksa da pdf. dokument uporabnik prenese in si ga ogleda v aplikaciji na telefonu.
  • V glavi spletne strani se izpostavi kontaktne podatke (telefonska številka, e-poštni naslov, obrazec za povpraševanje), s čimer se obiskovalcem močno olajša interakcija in kontakt v podjejte. Ti podatki morajo biti vidni obiskovalcu vedno in povsod, ne glede na lokacijo kje se nahaja. V primeru mobilnih naprav se v ta namen uporabi “hamburger meni”, kjer je trenutno dovolj prostor za hitri prikaz teh podatkov.
  • Ob kliku na podstran (npr. lepljenje), sem prišel na podstran, kjer je pri URL-ju pisalo da ta stran ni varna. Google na takih straneh tudi nagovarja uporabnike, da naj na taka mesta ne vnašajo občutljivih informacij oz. osebnih podatkov.
  • V spodnji desni kot se doda vtičnik za hitra vprašanja, ki bo uporabnike nagovarjal k tem, da ste jim na voljo za vsako pomoč. Poleg tega lahko v tem vtičniku nastavite avtomatske odgovore in si s tem olajšate delo. Torej če imajo klicatelji vedno enaka vprašanja, je to super priložnost da ta vtičnik uporabite za “najbolj pogosta vprašanja” in posledično vas ne bodo klicali za “banalna” vprašanja.
  • Meta opisi na spletni strani so predolgi in jih Google odreže. Večkrat se to zgodi na najbolj neprimernih mestih. Meta opisi so tiste vrednosti, ki se prikažejo v iskalniku, ko nekdo išče vaše produkte. Meta opisi morajo tudi vsebovati “poziv k dejanju” oz. “CTA”, s katerim boste iskalce privabili, da kliknejo prav na vaš rezultat.
  • Potrebna je ureditev “naslovov” oz. “Headingov”. Podobno kot v Word dokumentu mora spletna stran vsebovati H1, ki je najpomembnejši in mora vsebovati vašo glavno ključno besedo. Trenutno na vaši strani ni prisoten.
  • Fotografijam manjkajo ALT vrednosti, ki Googlu povedo, kaj se na posamezni fotografiji nahaja. V kolikor bodo vse slike ustrezno poimenovane si boste zvišali verjetnost, da se pojavite na slikovnih rezultatih v Googlu. V videoposnetku smo si dejanski primer pogledali med 9:30 in 11:00 minuto.
  • Na trenutni strani je problematična hitrost samega nalaganja. Hitrost je rangirni faktor, ki vam omogoči višje pozicije za posamezne ključne besede. Hitrost se uredi s pravilno optimizacijo programerske kode in optimizacijo fotografij.

V drugi fazi se torej predlaga celovita prenova spletne strani z upoštevanjem vseh novodobnih smernic in tehničnih podrobnosti.

Iskalnik Google

  • V Sloveniji se v iskalniku Google uvrščate na podlagi 58 različnih ključnih besed.
  • Na podlagi ključne besede “mdm commerce” trenutno na svojo spletno stran dobite največ obiskovalcev. Tukaj dobivate predvsem obstoječe uporabnike, ki vas že poznajo.
  • Imate širok spekter ključnih besed (“3m lepilni trak”, “protizdrsni trakovi”, “dvostranski lepilni trak” “lepilni trak”,…), vendar ste na te ključne besede uvrščeni globje od 10. pozicije, kar posledično pomeni, da pridobite izredno malo obiskovalcev.
  • To se lahko uredi s profesionalnimi Google oglasi in/ali SEO optimizacijo.
  • Google oglasi delujejo na principu ključnih besed in rezultate dosežemo takoj po zagonu oglasov. V kolikor ima specifična ključna beseda 30 – 150 mesečnih iskanj je investicija v Google oglase tudi na dolgi rok bolj smiselna kot SEO optimizacija. V primeru Google oglasov plačate za vsak klik, ki ga uporabnik izvede po tem, ko vpiše ključno besedo v iskalnik in obišče vašo spletno stran. Sam prikaz oglasa je brezplačen. Smiselno je izbrati ključne besede na katerih imate najboljšo ponudbo in konkurenčno ceno.
  • V primeru SEO optimizacije bo na prve rezultate potrebno počakati dlje časa, vendar se vam to obrestuje na dolgi rok. Ko enkrat pridete na prve 3 pozicije si lahko obetate vsakomesečni redni promet, vse dokler nekdo drug ne bo začel delati na svoji SEO optimizaciji. Pri SEO optimizaciji so najbolj pomembne povratne povezave oz. backlinks. To so vsebine, ki kažejo na vašo spletno stran iz drugih spletnih strani. To so npr. članki (PR) na pomembnih slovenskih portalih. Več takih člankov boste imeli, višje boste uvrščeni in konkurenca bo morala narediti več, da vas prehiti.