Marketinška agencija lahko postane pravi digitalni partner za vaše podjetje
Obstaja veliko načinov, kako poskrbeti za najboljši marketing vašega podjetja in za vaš posel. Pri tem vam je marketinška agencija v veliko pomoč, saj se boste namesto tega lahko izključno posvetili svojemu poslu.
Marketinških agencij je veliko, zato izbira ni vedno najlažja naloga. Kako izbrati najboljšo za svoj posel, je vprašanje, s katerim se mnogi ukvarjajo. Pred izbiro marketinške agencije je potrebno pomisliti na mnogo dejavnikov, da jo boste lahko primerno ocenili in se odločili med najemom ali pa samostojnim trženjem podjetja.
Kakšna je naloga marketinške agencije?
Marketinška agencija uporablja različne strategije trženja. Z njeno pomočjo boste privabili svoje idealne stranke in izboljšali svojo spletno prisotnost. To pa na koncu povečuje vašo prodajo. Storitve, ki jih običajno tovrstne agencije ponujajo, se bistveno ne razlikujejo.
Vsekakor pričakujte, da morate biti deležni naslednjih storitev:
Tržna raziskava:
Če vam kdorkoli ponuja univerzalen pristop, že v začetku izberite drugo pot. Raziskava trga je eden od ključnih elementov, s katerim spoznamo svoj trg navzven, na podlagi tega pa izberemo najbolj primerno strategijo trženja.
Google Ads:
Plačljivi oglasi Google Ads so lahko odličen način, kako pritegniti pozornost svojih potencialnih strank. Tovrstno trženje je prikazano ljudem, ki dejansko iščejo rešitev za svoj problem, zato je vodenje tovrstne strategije s strani agencije lahko veliko bolj donosno.
SEO:
Za visoko uvrstitev v spletnem iskalniku ni dovolj le prepoznavnost znamke ali več ogledov na strani. Če želite, da vaša vsebina dosega najvišja mesta, je potrebno pozornost nameniti tudi SEO storitvam. Tudi te so vam na voljo pri marketinških agencijah.
Facebook oglaševanje:
Številne agencije vam ponujajo tako imenovano PPC oglaševanje ali plačilo na klik, ki vključuje tudi Facebook oglase. Facebook je fantastična platforma za vsako podjetje, saj lahko ciljno usmerimo svojo strategijo glede na spol, stopnjo izobrazbe, interese ali službo naših potencialnih strank.
Video oglaševanje:
YouTube doseže ogromno občinstvo v starosti med 18 in 49 let. Zato je video oglaševanje odličen kraj za ogled donosnosti naložbe, prav tako pa nam omogoča ciljno usmerjeno trženje.
Mobilno oglaševanje:
Marketinška agencija ponuja različne možnosti oglaševanja na mobilnih napravah. Med njimi so na primer YouTube oglasi in oglaševanje v aplikacijah, ki lahko bistveno pripomorejo k odločitvi za nakup.
Vsebinsko trženje:
Večina je mnenja, da gre pri ustvarjanju marketinških vsebin le za pisanje nekaj objav na blogu. A se je potrebno zavedati, da je vse skupaj veliko bolj zapleteno. Pri tem vam je agencija v veliko pomoč, saj poskrbi za storitev v celoti.
E-mail oglaševanje:
Elektronska pošta še vedno ustvarja eno od največjih donosnosti naložbe. Zato vam agencije ponujajo številne storitve, s katerimi poskrbijo za čim bolj učinkovito e-mail oglaševanje.
Oblikovanje spletnih strani:
Poleg digitalnega trženja vam nekatere agencije ponujajo tudi oblikovanje spletnih strani. Čeprav ne gre za strategijo trženja, pa lahko bistveno pripomore k temu, da izstopate od konkurence in izboljšate zaupanje z vašimi potencialnimi strankami.
Katera vprašanja si morate zastaviti, ko izbirate pravo marketinško agencijo?
Preden izberete pravo marketinško agencijo, ki ponuja vse storitve, ki jih potrebujete, si zastavite nekaj pomembnih vprašanj:
Kakšne so tržne zahteve vašega podjetja?
Še predno se odločite za agencijo, morate vedeti, kaj natančno potrebujete. Ali je to SEO, PPC, analitika? Če že imate lastno skupino za trženje, razmislite, katere spretnosti imajo in katere strategije želite še uporabiti.
Kako agencija vodi svoj posel?
Če marketinška agencija ustvarja dobre tržne rezultate, je to dober znak. Preveriti, kako se uvršča v iskalnikih, kakšne strategije uporablja za lastno trženje in kako uspešni so pri tem.
Kakšni so njihovi KPI?
Pri izbiri agencije bodite pozorni na to, kakšne kazalnike uspešnosti (KPI) vam ponujajo. Zadnja stvar, ki so jo želite, je veliko všečkov na strani, vendar brez povečanja prodaje. Zato ne pozabite preveriti, kako vam bodo merili uspeh.
Kakšne rezultate obljubljajo?
Mnogi vam bodo obljubljali najboljše rezultate, a za to nimajo ne spretnosti ne primernega osebja. Dejstvo pa je, da v marketingu ni zagotovljenega uspeha. Če imate v svoji dejavnosti močno konkurenco, lahko naredite vse prave poteze, vendar bo trajalo dlje časa, da boste dosegli želeni rezultat.
Zakaj sodelovati z marketinško agencijo?
Vaša strategija trženja je močno odvisna od vaše publike. Če ciljate na poslovneže, je najboljša izbira Linkedln; če pa ciljate na mlajše ljudi, sta na prvem mestu Snapchat in Instagram. In z več kot 2 milijardami mesečno aktivnih uporabnikov na Facebooku lahko skoraj vsako podjetje vidi donosnost naložbe (ROI) preko oglasov na Facebooku.
Ker se v svetu marketinga vsakodnevno pojavljajo nove marketinške taktike, je težko slediti vsem najnovejšim trendom, še posebej, če je potrebno ob tem voditi še posel. Zato je najem marketinške agencije, kot je Acenta, za mnoge najboljša rešitev. Agencija v tem primeru poskrbi za celosten pristop k strategiji trženja, vi pa se namesto tega brez skrbi lahko posvetite vodenju posla in prihranite ogromno časa.