...
Skip links

SPLETNA ANALIZA – KOZJANSKI DVOR

Glavni predlogi in priložnosti

  • Spletna stran ni varna, ker ni implementiran SSL certifikat. Google obiskovalcem jasno pove, da na taki strani niso varni.
  • Telefonska številka in e-poštni naslov morata biti klikabilna, kar močno izboljša uporabniško izkušnjo, ker obiskovalcem ni treba prepisovati kontaktnih podatkov (velja za glavo in podstrani).
  • Na spletni strani manjkajo povezave na socialna omrežja. Pomembno je implementirati socialne ikone, ker si obiskovalci radi pogledajo tudi socialni vidik, predvsem ker je v vašem primeru dobro zasnovan.
  • Po celotni strani manjkajo CTA-ji oz. pozivi k dejanju. Gumbi “oddaj povpraševanje” morajo biti prisotni na vseh straneh in v glavi.
  • Na vaši spletni strani niso navedeni Meta opisi, ki so pomembni za prikazovanje vašega rezultata v iskalniku Google.
  • Fotografije na spletni strani nimajo ALT vrednosti oz. niso ustrezno poimenovane, kar pomeni, da jih Google veliko težje razume.

 

Rezervacija namestitve

  • Trenutno je težko rezervirati namestitev, ker je potek do rezervacije otežen.
  • Na namizni različici so lepo prikazane fotografije (kategorija NAMESTITVE), vendar je besedilo težko berljivo zaradi svoje svetlosti.
  • Na mobilni različici pa se najprej naloži vseh 10+ fotografij, šele nato obiskovalec dobi dodatne informacije.
  • Fotografije so absolutno izredno pomembne, vendar sama implementacija ni ustrezna. Obiskovalcev moramo glavne podatke prikazati čim hitreje in čim bolj jasno.
  • Kontaktni obrazec za rezervacijo je pomemben in se priporoča implementacija. Kontaktne obrazce se tudi lažje meri in točno vemo na podlagi katerega kanala dobivate povpraševanja.
  • Popolnoma na dnu je izpostavljena telefonska številka, ki je v neprimerni obliki (–).
  • Zgornji beli prostor zasede preveč prostora. Sekcija z logotipom je lahko veliko lepše izvedena tako, da se odstrani nepotrebno belino.
  • Kontaktni podatki so dobro izpostavljeni v glavi spletne strani, še bolje bi bilo, če bi obiskovalcem sledili po celotni spletni strani.
  • Potrebno je implementirati “pogovorno okno”, podobno kot Facebook messenger. Obiskovalcem boste olajšali delo v primeru dodatnih vprašanj. Lahko se nastavi tudi avtomatske odgovore.
  • Na spletni strani primanjkuje kvalitetnih vsebin. Razmerje med tekstom in kodo je le 2.7%, priporočljivo je vsaj 15%.
  • Programersko je potrebno implementirati Microformats in Schema.org, ki bosta pripomogla Googlu pri razumevanju vaše spletne strnai.
  • XLM Sitemap je načrt s katerim Googlu prikažete vašo celotno strukturo.
  • Google Analitika ni pravilno implementirana, ker ne beleži podatkov. Posredovali ste nam dostop, kjer smo ugotovili da notri ni nobenih podatkov. Pravilna implementacija je nujna za razumevanje vaših obiskovalcev. Na podlagi teh podatkov se je nato lažje odločati o smeri, v katero je potrebno peljati spletno stran za čim večjih uspeh.
  • Nekateri elementi na mobilni in tablični različici so premajhni in jih uporabniki težko berejo oz. pritiskajo s prstom.
  • Hitrost vaše spletne strani je izredno slaba. Na mobilni različici imate oceno 17/100, kar kaže na to, da je še izredno veliko prostora za izboljšave. Največji preskok pri hitrosti boste dobili s tem, ko boste ustrezno optimizirali fotografije. Fotografije so “pretežke” in posledično traja zelo dolgo da se v celoti naložijo, kar pa ni dobro za uporabniško izkušnjo in to kaznuje tudi Google

Kako delati na socialnih omrežjih

  • Lepo zasnovana spletna stran, lepe fotografije in lepo število sledilcev.
  • Problem je v tem, ker Facebook organske objave ne prikaže vsem sledilcev, kaj šele ljudem izven vaše baze.
  • V ta namen je potrebno posamezno objave promovirati na točno določeno ciljno skupino, kar bo močno zvišalo doseg in število všečkov na posamezni objavi.
  • Ko nekdo pride na stran z velikim številom všečkov, takoj dobi boljši občutek. S tem si zvišate verodostojnost in verjetnost za rezervacijo.
  • Prav tako lepo zasnovan kanal in lepo število sledilcev.
  • Na tem področju bi predlagal vključitev influencerjev, ki so izredno močno marketinško orodje na tem socialnem kanalu.
  • Pri Acenti imamo bazo različnih influencerjev, ki jih lahko kontaktiramo in se z njimi dogovorite za promocijo vašega Instagram kanal oz. vaše storitve na splošno.
  • Poznani influencerji imajo velik doseg na svojih osebnih profilih, kar pomeni da ko nekaj objavijo to vidi veliko ljudi.
  • V nekaterih primerih influencerji želijo plačilo oz. izdelke. V vašem primeru pa bi jim lahko ponudili namestitev (v prostem terminu, ko recimo nimate veliko zasedenosti) in bodo oni v zameno na svojem kanalu predstavili vašo namestitev (sobe, hrano, aktivnosti,…).
  • To predstavitev bo nato videlo izredno veliko ljudi in ker ti ljudje zaupajo njihovim besedam, si boste močno zvišali verjetnost, da bodo prišle nove rezervacije.

Pomembnost organskih pozicij v isklaniku Google

  • Trenutno se v brskalnik Google uvrščate na več kot 300 različnih ključnih besed.
  • Največkrat vpisana ključna beseda v iskalnik, na podlagi katere dobite največ obiskovalcev je “kozjanski info”. Na to ključno besedo ste na 7-mi poziciji v iskalniku.
  • Ključna beseda “kozjanski dvor meni” je v Google vpisana več kot 70x mesečno, kar je dober pokazatelj prepoznovanosti vašega podjetja. Težava tukaj je v tem, ker menija na sami strani nimate navedenega in Google obiskovalca pelje na vašo domačo stran, kjer pa ni napisane besede o meniju. Tudi če meni spreminjate oz. ne želite prikazovati cen na spletu itd. še vedno lahko napišete na splošno, v smislu: “vse sestavine so izredno kakovostno in sad lokalne pridelave,… Na našem jedilniku boste našli pestro ponudbo glavnih jedi, pic, solat in sladic”,… samo primer)
  • Potrebno je izbrati ključne besede, ki so za vaš posel najbolj pomembne oz. na podlagi katerih želite v prihodnosti dobivati čim več obiskovalcev na spletno stran.
  • Okoli teh ključnih besed je potem potrebno napisati kvalitetne vsebine, ki jih bodo obiskovalci z veseljem prebirali in iskalnik Google vas bo začel uvrščati višje v rezultatih iskaj. To bo pomenilo več obiskovalcev in posledično več povpraševanj.
  • V kolikor želite prejemati redne mesečne obiskovalce, se mora vaša stran pojavljati na pozicijah od 1-10. Na drugo, tretjo stran Googla namreč zaide zelo malo ljudi.