Komunikacija preko socialnih omrežij v času Covid-19
Kot kaže se Covid-19 še nekaj časa nima namena posloviti od nas.
Seveda smo se v drugem valu njegovega prihoda, hočeš – nočeš, že nekoliko prilagodili novi normi družbenega oddaljevanja.
Da v tem času ostanemo s svojimi prijatelji čim bolj povezani se zanašamo na socialna omrežja. Preko njih uživamo najnovejše novice in se na svoj način zabavamo.
Na podoben način pa so svoje poslovanje morala prilagoditi tudi podjetja že spomladi, ob prvem zaprtju. Namreč zaradi Covid-19 sta Facebook in Instagram zabeležila 40-odstotno povečanje uporabe. Hkrati pa se je število ogledov Instagram Live in Facebook Live podvojilo.
Če smo iskreni, nas to pravzaprav sploh ne čudi, kajne?
Ker pa imajo nekatera podjetja še vedno nekaj težav pri uporabi družbenih omrežij, smo vam pripravili odlične prakse, ideje za projekte, nasvete o pisanju vsebin, ki vam bodo ne le v času Covid-19, ampak tudi kasneje prišli zelo prav pri objavljanju na družbenih omrežjih.
Smo v času, ko si kot podjetje, ne morete in ne smete privoščiti, da bi prenehali s trženjem ali prodajanjem. Vse to pa vključuje tudi objavljanje v družabnih medijih.
Sledilci trenutno preživijo več časa na spletu kot kdaj koli prej. Splet vam ponuja edinstveno priložnost, da poglobite vaš odnos s publiko. Na takšen način pa povečate tudi prepoznavnost vaše blagovne znamke.
Ampak…
Ni vse tako lahko, kot se sliši.
Biti prodajalec v obdobju, ko smo se morali skoraj da ne izolirati, pomeni velik izziv. Svojemu občinstvu na družbenih omrežjih se morate tako vi, kot vaša blagovna znamka predstaviti na čim bolj človeški način. Istočasno pa poleg vpeljati tudi trženje in prodajo vaših izdelkov. Namreč v tem času je potrebno predvideti, da so ljudje lahko kaj hitro občutljivi.
Vendar ne pozabite, da je obdobje pandemije novost, tudi za najbolj izkušene tržnike. Nihče ni strokovnjak, kako tržiti svoje podjetje v tem času.
Lagali bi, da vam lahko ponudimo povsem preizkušene strategije v tem izzivnem času. Lahko pa vam ponudimo nekaj načel, ki vam bodo v pomoč pri razmišljanju in sprejemanju odločitev za vaše poslovanje preko socialnih medijev.

5 vodilnih načel trženja preko družbenih omrežij v času Covid-19
- Poslušajte in potrdite
Če ignorirate Covid-19 ali se pretvarjate, da je vse tako kot prej, lahko v najboljšem primeru postanete nepristni, v najslabšem pa gluhi na trenutno situacijo. Predlagamo, da vseeno svojim sledilcem sporočite, da se zavedate trenutne » klime«. Posledično sočutni pristop pripomore tudi k prepoznavnosti vaše blagovne znamke.
- Še naprej objavljajte
Vaši sledilci preživijo trenutno več časa na spletu kot kdaj koli prej. Ostanite povezani z njimi. Četudi svojih izdelkov ali storitev trenutno ne morete prodajati, se vseeno osredotočite na objavljanje vsebin. Ta vaši blagovni znamki daje ustrezno vrednost. Če je potrebno priznajte svojo krizo v podjetju in nadaljevanje vsebine prilagodite v prid svoji blagovni znamki.
- Bodite sočutni pri svojih objavah
Trenutna situacija vpliva na vse po celem svetu. Seveda na različne načine. Bodite sočutni in ponudite sočutje do svojih sledilcev. Pomeni, da pred vsako objavo dvakrat premislite, da je njena vsebina primerna.
Ni potrebno, da vedno poudarjate Covid-19 v vsaki svoji vsebini. Vseeno pa upoštevajte » ton« vaših zapisov. Ljudje, ki se soočajo z drugačno realnostjo kot vi, bi ga lahko interpretirali drugače.
Zapomnite si, da so nekateri vaši sledilci lahko izgubili službo, lahko skrbijo za bližnjo bolno osebo, poskušajo delati od doma z malčkom, lahko so bolni tudi sami, itd.
- Poskrbite za organsko vrednost
Tu gre poudarek še posebno na Instagram. Spremenite ga v dragocen vir za vaše občinstvo. To pomeni, da se osredotočite na dodatna izobraževanja vaših sledilcev preko videoposnetkov, carousel oziroma vrtljivih objav ali zapisov. Namesto, da nenehno uporabljate funkcijo » swipe up« ali » klikni povezavo v bio«. S tem svojim sledilcem ponudite informacije na enem mestu.
- Prosite za pomoč
Naj vam ne bo nerodno ali izpod časti. Pokažite vašo ranljivost v svoji vsebini. Lahko delite svojo zgodbo in sporočite svojim sledilcem, kako lahko v tem času podprejo vaše podjetje. Ne pozabite, smo v obdobju, ko smo se enostavno znašli vsi v isti ” godlji”. In pregovor ” Vsi za enega, eden za vse” bi trenutno pomagal celotnemu svetu.
Zavedamo se, da se marsikatero podjetje trenutno bori za svoj obstoj, zaradi česar se nima časa poglobiti in usmeriti v socialna omrežja. Pri vsem tem smo vam lahko v pomoč tudi mi. Kontaktirajte nas in skupaj se dobimo na brezplačnem posvetu.