Ko vaša izložba postane spletna trgovina
Drugi val karantene, zaradi Covid-19 je ponovno tu, in to je popolna pika na i, da vašemu poslu ustvarite spletno trgovino in si zagotovite nemoteno delovanje v času razmer, ki so nas doletele in, ki nas morda še nepričakovana čakajo v prihodnosti.
Čeprav je bila vaša izložba morda čudovita z nakitom ali pa je lutko v izložbi krasila najlepša obleka, v trgovini pa ste imeli najbolj prijazno osebje, vam to danes ne koristi, če je vaša trgovina morala zakleniti svoja vrata.
Se strinjate, kajne?
Vso vašo estetiko iz izložbe boste morali prenesti na splet, kjer boste predstavili svojo blagovno znamko svojim strankam in jim hkrati dali vedeti, da kljub trenutnemu stanju še vedno poslujete povsem običajno.
Če se vrnemo v čas pred Covid-19, je bila spletna trgovina le plus za podjetje, danes pa je to postalo nuja. Digitalna izložba oziroma spletna trgovina je trenutno vse, kar lahko podjetje ponudi v teh težkih časih. Je ključna sestavina za preživetje vašega podjetja. Pomembno je vedeti in se zavedati, da bo splet za vedno ostal odprt, vaša spletna trgovina pa tako nemoteno na voljo vašim strankam.
Na kaj vse morate biti pozorni pri izdelavi spletne trgovine, da privabite in zadržite svoje stranke, vam zaupamo v naslednjih 10 korakih.
Estetsko oblikovana spletna trgovina
Tako kot vaša izložba v trgovini, mora tudi spletna trgovina očarati vaše obiskovalce. Vizualni videz je glede na raziskave najpomembnejši dejavnik pri nakupu. Pomembno je, da so fotografije v polni širini, besedilo pa minimalno. Zato vam predlagamo, da oblikujete svojo spletno trgovino s predlogo e-trgovine. Še bolje pa, da oblikovanje vaše spletne trgovine zaupate strokovnjaku.
Fotografije povejo več kot 1000 besed
Kot zanimivost naj povemo, da ljudje slike obdelamo v 1/10 sekunde in vizualne informacije razumemo 60.000-krat hitreje kot besede. Iz tega nam je vsem jasno, da smo vizualna bitja. Slike vaših izdelkov močno vplivajo na kupca. Uporabite jasne fotografije, visoke ločljivosti, ki poudarijo podrobnosti izdelka in pritegnejo vašega obiskovalca. Da si vaši obiskovalci lahko popolnoma predstavljajo izdelek, s fotografijami pokažite več kotov. Na straneh izdelkov lahko omogočite tudi 360° orodje za celoten pogled fotografij vaših izdelkov ali pa omogočite funkcijo povečave fotografij, da vaši kupci lahko podrobno preučijo vsak izdelek.
Stran » O nas«
Pomemben del vaše spletne trgovine je zavihek » O nas«. Z njim potencialni stranki jasno razložite kaj ste, kaj počnete in najpomembnejše – kaj ponujate. Tu so dobrodošli vsi vaši dosežki, družbeni dokazi, nagrade, ipd., ki lahko dodatno pritegnejo pridobivanja potencialnih kupcev. Vaši kontaktni podatki morajo biti jasni in enostavni za iskanje. Ne le na vaši spletni strani temveč tudi na celotnem spletu. Ne pozabite omeniti kontaktni e-mail, naslov in kanale socialnih medijev.
Ponudite odlično spletno podporo
Vaši potrošniki se morajo zavedati, da bodo imeli podporo tudi po nakupu. Zagotavljanje odpravljanja težav po nakupu in svetovanje pred nakupom, lahko vaše potencialne kupce spremeni v zveste kupce, ki se z veseljem vračajo v vašo spletno trgovino. Najboljša vrsta podpore je funkcija klepeta v živo, ki deluje 24 ur na dan, 7 dni v tednu. To vam lahko vašo konverzijo na celotnem spletu poveča za 10% ali celo več. V nasprotnem primeru vam svetujemo, da si vseeno zagotovite podporo med delovnim časom. Ne glede na to, ali gre za telefonsko podporo ali pa klepetalnico, naj bodo funkcije vaše podpore vidne na domači spletni strani. S tem bodo vaši obiskovalci spletne strani, seznanjeni tudi s temi storitvami.
Omogočite priljubljene možnosti plačil
Svojim strankam omogočite široko paleto plačil, ker bodo le tako lahko vedno opravile svoj nakup. Predlagamo vam, da kupcem ponudite tudi ustvarjanje računa v vaši spletni trgovini. To pomeni, da bo naslednji njihov nakup pri vas, še bolj brezhiben.
Oglašujte na družbenih omrežjih
Oglaševanje na družbenih omrežjih je močno orožje za pridobivanje potencialnih strank. Tu imate povsem proste roke pri ustvarjanju vaših kreativ. Z orodji, kot je Google Analytics, lahko spremljate, katere družbene kanale vaše ciljne stranke najbolj uporabljajo. Svoje oglaševanje potem usmerite na potencialne kanale in si s tem izboljšate svoje prihodnje promocije.
Zgradite zaupanje kupcev z mnenji o izdelkih
Zaupanje šteje…
Mnenje in ocene vaših izdelkov v vaši spletni trgovini, pa zaupanje le poveča.
Zakaj?
Odgovor je povsem preprost…
Spletni kupci se z vami, kot prodajalci, osebno ne morejo srečati, zato se zanašajo pri svojem nakupu na povratne informacije drugih kupcev. Več kot je povratnih informacij za posamezni izdelek, bolj je prepričljiv za nakup pri ostalih kupcih. Predlagamo vam, da pri izdelavi spletne trgovine na vrhu in na dnu vsake strani izdelka prikazujete njegovo vsebino mnenj, povprečno oceno in število pregledov. Vaše spletne kupce lahko tudi spodbudite z majhnimi popusti pri nakupu, če pustijo povratne informacije o izdelku.
Vaša spletna trgovina mora biti primerna tudi za mobilne naprave
Danes je to skoraj da – pogoj. Lani je nakupovanje preko mobilnih naprav predstavljalo 30% spletnih nakupov, letošnje leto pa je že preseglo 50% vseh nakupov preko spletne trgovine. Če ste se za izdelavo spletne trgovine odločili sami, vam predlagamo, da uporabite takšne predloge za oblikovanje vaše e-trgovine, ki so že nastavljene tako, da se odzivajo tudi na mobilne naprave. Za lažji pregled vsebine pa se odločite za vertikalne in vodoravne modele. Odzivnost vaše trgovine na mobilne naprave lahko preverite tako, da si jo sami predhodno naložite na vaš telefon. S tem tudi preverite napake, ki se pojavijo.
Ponudite popuste in brezplačno poštnino
Razni popusti in brezplačna poštnina so dodatne spodbude, ki pripomorejo, da vaši obiskovalci opravijo nakup v vaši spletni trgovini. Občasno lahko na primer uporabite pojavna okna za popuste. Vendar pazite – ne pretiravajte. Nenehno » bombandiranje« s pojavnimi okni lahko vaše potencialne kupce tudi odžene.
Omogočite politiko vračila denarja
Glede na to, da je nakup preko spleta za kupca tvegan, ker ga osebno ne more videti, lahko le upa, da je izdelek takšen, kot je opisan na spletu. Večina se jih zato odloči, da izdelka ne kupi v primeru, da ni možnega vračila denarja. Če se kupljen izdelek ne ujema s pričakovanji vašega kupca, mu s ponudbo vračila denarja v vaši spletni trgovini, vzpostavite dodatno zaupanje. V svoji spletni trgovini ustvarite stran s pravilniki, kjer boste natančno opisali pogoje sprejemljivih vzrokov in zahtevkov za vračilo denarja. Razmislite tudi o ponudbi brezplačne poštnine v primeru vračila vašega izdelka. Se strinjamo, to lahko predstavlja za vas, kot prodajalca, dodatni strošek. Kljub temu se zavedajte, da z odličnimi storitvami za stranke, spodbujate zvestobo vaše blagovne znamke.
Pri pripravi in izdelavi spletne trgovine bodite pozorni na vaše ključne kupce. Spletno trgovino prilagodite njihovim željam in motivaciji za nakup.
Vsi nasveti, ki smo vam jih tokrat opisali, so tudi koraki do večje konverzije v vaši spletni trgovini. Pri vsem tem pa vam lahko pomagamo tudi mi.
Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli primerno rešitev za vaš vstop v digitalni svet s spletno analizo.