Kateri kanal za spletno oglaševanje izbrati vašemu poslu?
Tradicionalne metode marketinga, ki so bile leta nazaj še učinkovite, so se z razvojem interneta močno spremenile. Za podjetja je postala prisotnost na spletu nujno potrebna, če želijo biti konkurenčni in doseči ciljno občinstvo.
Z razvojem interneta pa so se pokazale tudi nove priložnosti in novi trgi, ki so dostopni le preko različnih kanalov za spletno oglaševanje. Kateri so najbolj primerni za vaš posel in se je nanje priporočljivo osredotočiti, pa je ključnega pomena za doseganje poslovnih ciljev.
Odgovor je v veliki meri odvisen tudi od vrste posla in kupcev, na katere želite ciljati. Predno pa se odločite za katerega koli od kanalov, se je potrebno najprej z njimi seznaniti ali poiskati pomoč strokovnjakov pri Acenti, kjer vam bomo pomagali na najučinkovitejši način.
Pa si poglejmo, kateri kanali za spletno oglaševanje so vam trenutno na voljo.
E-poštno oglaševanje
Kadar podjetje izvaja generiranje potencialnih strank in druge tržne strategije, je zbiranje kontaktnih podatkov strank, kot so telefonske številke in e-mail naslovi, nujno, če jim želite pošiljati informacije preko e-pošte.
Izkazalo se je, da je e-poštno oglaševanje eden od najučinkovitejših kanalov, ki bistveno poveča donosnost naložbe, z njim pa med kupci razvijate občutek zvestobe. Ta marketinški kanal ponuja veliko bolj oseben način povezovanja s ciljnimi strankami, ki jim tako lahko ponudite posebne popuste in prilagojeno vsebino, zaradi katerih se počutijo posebne.
Oglaševanje s plačilo na klik (PPC)
Za kanale plačljivega oglaševanja je značilno, da v zelo kratkem času prinašajo ciljno usmerjen promet potencialnih strank. Vendar pa ta metoda temelji na tem, koliko ste pripravljeni plačati za umestitev oglasov. Kljub temu je vaš proračun za oglaševanje še vedno pod nadzorom, saj vam omogoča, da sami določite, koliko boste porabili za dan, teden ali mesec prikazovanja oglasov PPC.
PPC oglaševanje je običajno prikazano kot sponzorirane zgodbe, seznami izdelkov ali video oglasi na spletnih mestih in različnih družbenih medijih. Njihova učinkovitost pa je v največji meri odvisna od tega, kako dobro izberete ključne besede.
SEO optimizacija iskalnikov
Kar 93 % ljudi začne iskanje informacij po internetu s pomočjo različnih iskalnikov. Največkrat so to informacije o blagovni znamki, izdelku ali storitvah. Če boste izboljšali SEO vaše spletne strani, boste povečali njeno vidnost na spletu in s tem izboljšali promet na strani.
SEO vključuje več dejavnosti, med katerimi so najpogostejše raziskave ključnih besed, uporaba optimizacije na strani, ustvarjanje povezav, organsko povezovanje in še mnogo drugega.
Prikazno spletno oglaševanje
Ljudje najpogosteje obiskujejo bloge, forume in druga spletna mesta, ki so zanje zanimiva ali koristna. Umeščanje prikaznih oglasov na spletna mesta tretjih oseb so zato eden od učinkovitejših kanalov spletnega oglaševanja.
Prikazno spletno oglaševanje ustvarja večjo prepoznavnost blagovne znamke in ustvarja visok ciljni promet, ki se lahko pretvori v potencialne stranke ali prodajo. Sem spadajo pasice, logotipi, slike, video oglasi ali animacije, ki so povezane s ciljno spletno stranjo.
Spletno oglaševanje preko družbenih medijev
Družbeni mediji so ena od najbolj fenomenalnih stvari, ki se trenutno dogajajo v digitalnem svetu. Z njimi lahko podjetja dosežejo visoko ciljno usmerjene potencialne stranke in vzpostavijo prepoznavnost blagovne znamke.
Res, da število uporabnikov družbenih nenehno narašča, kljub temu pa bi morala podjetja pri njihovem oglaševanju izbrati tisto družbeno omrežje, ki najbolj ustreza vrsti posla:
- Facebook je primeren in učinkovit praktično za vse potrošnike;
- Twitter je primeren, če šele razvijate novo podjetje in bi želeli čim prej vzpostaviti stik z uporabniki;
- Linkedln je primeren, če se obračate na lastnike podjetij, strokovnjake in druge potencialne stranke (B2B);
- Google+ je še eno družbeno omrežje za doseganje zgodnjih uporabnikov najnovejših podjetij;
- Pinterest je primeren, če se osredotočate na vizualne elemente za promocijo svojih izdelkov.
Vsebinsko spletno oglaševanje
Vsebina je v središču vsake strategije za spletno oglaševanje in je tisti element, ki bo ostal stalen kljub spremembam na trgu. Z dobro, kakovostno in relevantno vsebino bo vaše spletno mesto ustvarilo večji promet in doseglo vaše potencialne stranke.
Partnersko oglaševanje na spletu
Kadar želite doseči čim bolj široko in globalno občinstvo, za to ni treba najeti nekoga na drugih lokacijah. Pri tem morate le sodelovati z založnikom oziroma lastnikom spletne strani, ki promovira vaš izdelek, za to pa jim plačate provizijo. Bistvo takšnega oglaševalskega odnosa je v tem, da plačate izključno po učinku, torej v primeru nakupa izdelka ali pridobitve nove stranke.
Spletni odnosi z javnostjo
Spletne odnose z javnostjo lahko štejemo tudi pod vsebinski marketing, saj je njegovo glavno načelo ustvarjanje promocijske vsebine, ki je usmerjena v ustvarjanje prometa z izpostavljenostjo v spletnih omrežjih za odnose z javnostjo.
Zgoraj omenjene kanale spletnega oglaševanja lahko uporabite samostojno ali pa kot del splošne strategije digitalnega oglaševanja. Ključno pri tem je, da dobro načrtujete in razmislite o tem, kateri kanal bi bil za vas najbolj primeren glede na vrsto posla in vaše potencialne stranke.