...
Skip links

Kako privabiti prave ljudi na spletno mesto?

Zmotno je mnenje, da je kakršen koli promet na spletni strani dober. Ko je govora o tem, je stopnja konverzije veliko pomembnejša kot pa količina. Zato je eden od največjih izzivov pri oblikovanju spletne strani, kako privabiti prave ljudi in jih prepričati, da postanejo in ostanejo vaše zveste stranke.

Se strinjate?

Zato vam razkrivamo 6 najučinkovitejših načinov promocije vašega spletnega mesta, s katerimi boste zagotovo dosegli želeni rezultat:

Dobro spoznajte osebnost svojih strank

Osebnost vaših strank vam bo služila kot glavno vodilo pri tem, kaj počnete. Če želite pritegniti obiskovalce in jih sčasoma prepričati, da postanejo vaše stranke, jih morate najprej dobro razumeti in ugotoviti, kakšne so njihove potrebe in navade. To bo vodilo pri ustvarjanju vaše vsebine, ki bo največja dodana vrednost vaši spletni strani.

Pri identificiranju vaših strank si morate zastaviti nekaj pomembnih vprašanj, kot so na primer njihova vloga na delovnem mestu, pomembnost poslovnega uspeha, njihovi največji izzivi, najbolj priljubljeni kanali na družabnih omrežjih, najbolj priljubljen način komuniciranja in še mnogo drugega.

KAKO DOLOČIM SVOJO IDEALNO STRANKO?

Razvijte strategijo ključnih besed po meri

Šele, ko boste imeli razvito osebnost svojih strank, boste lahko začeli delati na vsebini in tistih ključnih besedah, ki jih bodo še posebej privlačile. Če boste vaše stranke dobro spoznali, boste natančno vedeli, katere besedna zveze bi vnesli v spletni iskalnik, da bi našli rešitev. Te naj bodo pomemben del vaše strategije ključnih besed.

Pri izbiri ključnih besed je pomemben tudi njihov obseg iskanja, kakšno težavo predstavljajo in ali gre za ključne besede z dolgim repo (long-tail). Pri oblikovanju vsebine ji je potrebno dodati izbrane ključne besede, ne glede na to, ali gre za pisanje bloga ali pisanje vsebine za spletne strani.

SEO optimizacija

Optimizacija iskalnikov je eden od stroškovno najučinkovitejših načinov pridobivanja strank. Če ga pravilno izvedete, vam lahko pomaga pridobiti ogromno strank, ne da bi pri tem porabili veliko denarja. Pri tem je potrebno upoštevati, da je SEO zelo obsežna tema in ne gre samo za vstavljanje ključnih besed v vašo vsebino.

Za najboljši uspeh se ga je potrebno lotiti preudarno in upoštevati vse najnovejše trende SEO optimizacije. Pri tem ključne besede že dolgo niso več najpomembnejše, ampak je poudarek predvsem na kakovosti vsebine.

ŽELIM MESTO MED VODILNIMI NA SPLETNIH BRSKALNIKIH

Začnite s pisanjem bloga

Sedaj je končno prišel čas, da začnete razvijati tudi svojo vsebino. Blogi so odličen način za usmerjanje potencialnih kupcev na vaše spletno mesto in preizkušena marketinška strategija, ki je zelo uspešna. Vsakokrat, ko napišete objavo za svoj blog, brskalniki to stran indeksirajo kot še eno spletno stran, kar je zelo pomemben podatek za uvrščanje na najvišja mesta v brskalnikih.

Poleg tega pomeni dodatna objava tudi dodatno priložnost, da vas potencialne stranke najdejo preko brskalnikov. Seveda pa je potrebno biti pri tem vztrajen in dosleden. Odločite se, kako pogosto boste objavljali in se tega urnika tudi držite.

Bodite aktivni na družbenih omrežjih

Trženje vaše vsebine na družbenih omrežjih je še en odličen način za usmerjanje prometa na vaše spletno mesto. Družbena omrežja so prostor, kjer se vsebina izmenjuje in širi. Vemo pa, da so za nekoga, ki jih šele začne uporabljati, to lahko izjemno zastrašujoča naloga.

Če trenutno niste aktivni na družbenih omrežjih, si morate najprej zastaviti nekatera pomembna vprašanja o vaših strankah, kot so: katera družbena omrežja uporabljajo, na katerih platformah so aktivni, kje najpogosteje delijo svoja mnenja in kje boste našli največjo publiko za vašo dejavnost. Ko si boste odgovorili na ta vprašanja, boste natančno vedeli, katero družbeno omrežje bo za vas najučinkovitejše.

Čeprav je promocija lastnih vsebin in samega sebe pomembna, pa je interakcija z drugimi prav tako. Zato je tudi pri objavah na družbenih omrežjih potrebna doslednost, predvsem pa boste morali vsak dan nameniti nekaj časa za sodelovanje z vašimi potencialnimi strankami. Svoje objave delite z dodatnimi mislimi in vprašanji, delite objave in komentirajte objave drugih.

Plačljivo oglaševanje

Ko ustvarjate vsebino, za katero veste, da bo vašim strankam dobro služila, je tako imenovani organski ali neplačana promet odličen način za ustvarjanje strank. A lahko traja kar nekaj časa, predno dosežete želeni rezultat.

V tem primeru vam plačljivo oglaševanje pomaga razširiti vsebino in pridobiti promet, posledično temu pa si ustvariti prepoznavnost in avtoriteto v brskalnikih. Seveda pa mora biti tudi plačljivo oglaševanje namensko, zato se prepričajte, da iščete prave ključne besede za svojo vsebino in osebnost kupca.

Zavedajte se, da tudi, ko ste na svoje spletno mesto privabili obiskovalce, s tem vaše delo še vedno ni končano. Zato morate neprestano razvijati ustrezne strategije, s katerimi boste razvili poseben odnos z vašimi potencialnimi kupci in jih prepričali, da postanejo vaše zveste stranke. Ker pa to zahteva tudi veliko časa, vam priporočamo, da se za pomoč obrnete na strokovnjake pri Acenti.

ŽELIM POVEČATI PRIHODKE Z DIGITALNIM MARKETINGOM

Brezplačen posvet