Kako pridobiti prave obiskovalce na vašo spletno stran?
Še ena izmed prednosti je, da lahko skoraj zagotovo sklepate, da je oseba, ki se vpisuje resnična in zainteresirana za ponudbo in ni le naključni mimoidoči uporabnik, ki bo ustvaril kratkotrajni račun. Seveda je lahko tudi Facebook profil lažen, vendar to zahteva kar nekaj dela in je težje, kot preprosto izbrati uporabniško ime in vpisati neuporaben e-naslov.
Navodila korak za korakom: Kako ustvariti dobro poslovno stran na Facebooku
Sledite spletni povezavi: https://www.facebook.com/pages/create.php in izberite tip svojega podjetja. Poskusite izbrati čimbolj ustrezen tip podjetja, saj vam bo to omogočalo, da bo vaša znamka dosegla primerno ciljno skupino. Vzemimo na primer, da želite prodati določen tip izdelka. Preprosto kliknite na »znamka ali izdelek«, nato izberite primerno kategorijo in vnesite ime znamke. Kliknite »Začni« in že ste na pravi poti.
Vaša nova Facebook stran je ustvarjena, sedaj morate poskrbeti, da bo čimbolj privlačna:
- Dodajte profilno sliko – preprosto kliknite na »Dodaj fotografijo« v levem zgornjem kotu in izberite med »Naredi fotografijo« ali »Naloži fotografijo«. Najbolje je, da za profilno fotografijo izberete logotip vašega podjetja ali sliko izdelkov, ki jih prodajate.
- Dodajte naslovno fotografijo – kliknite na »Dodaj naslovno fotografijo« in naložite fotografijo. Naslovna fotografija je pomembna, ker je velika in lahko dobro predstavi vaše podjetje. Za izbiro te fotografije si vzemite dovolj časa, ali pa nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali.
- Vnesite podatke o podjetju – pod Profilno fotografijo boste našli ime vašega podjetja in nato zavihke »Domov«, »Objave«, »Fotografije«, »Trgovina«, »Videoposnetki«, »Dogodki«, »O podjetju« in »Všečki«. Kliknite na zavihek »O podjetju«. Na tem Pestu vnesite podatke o svojem podjetju, kontaktne informacije in druge informacije. Ključnega pomena so kontaktne informacije, ker povečujejo zaupanje v vaše podjetje.
- Pod Naslovno sliko se nahaja moder gumb »+ Dodaj gumb«. Ko kliknete na ta gumb, se vam pojavijo različne možnosti. Premislite katere možnosti so primerne za vaše podjetje in jih vstavite.
- Ko zaključite z urejanjem svoje Facebook strani, povabite svoje prijatelje, da »všečkajo« vašo stran.