Kako postati boljši SEO pisec?
SEO pisanje ni zgolj tvorjenje stavkov in besedila, ampak mnogo več. Gre za kompleksen postopek raziskovanja, opisovanja, ustvarjanja in optimiziranja vsebine tako, da glede na ciljno ključno besedo v Googlu in drugih iskalnikih dosežete čim višjo uvrstitev. Googlov uspeh je odvisen od zagotavljanja vsebine, ki na najboljši način odgovarja na vprašanja ljudi; in če želite, da je to ravno vaša vsebina, morate pri njenem ustvarjanju že od samega začetka upoštevati postopek SEO pisanja. Ta vam pomaga ustvarjati več prometa in na vaše spletno mesto pripeljati zainteresirane bralce in potencialne stranke. Glavni cilj SEO pisanja je razumeti ljudi, kaj natančno iščejo, in prilagoditi vsebino tako, da zadovolji njihovim potrebam. Da boste pri tem čim bolj uspešni, si v nadaljevanju preberite, kako s pomočjo petih korakov najbolje pristopiti k SEO pisanju. Najprej je potrebno določiti temo, ki je pomembna za posel, za katerega pišete vsebino. Zato pomislite na to, kaj ljudje vtipkajo v Google, če bi želeli poiskati vaš izdelek ali storitev – to je vaša ključna beseda. Potem ko ste našli primerno ključno besedo, jo je potrebno temeljito raziskati s pomočjo različnih programov za analizo ključnih besed. Na ta način boste dobili dodatne predloge ključnih besed, fraz in različnih besednih zvez, ki se navezujejo na vašo in zagotavljajo dober potencial za iskanje in večji promet na vaši spletni strani. Potem ko ste izbrali ključno besedo, je potrebno razumeti, kaj si želijo ljudje, ki iščejo to ključno besedo. Temu pravimo namen iskanja; in če se vaša vsebina ne ujema z njim, zaman pričakujete visoko uvrstitev v Googlu. Zato je potrebno pogledati najvišje uvrščene rezultate v iskalnih rezultatih in identificirati: Sedaj je potrebno raziskati strani z najvišjimi uvrstitvami, torej vaše konkurente za to ključno besedo. S pomočjo naslednjih metod boste najhitreje ugotovili podteme, ki jih morate zajeti: Če imate seznam naslovov, lahko bolje razumete vsebino konkurentov in dobite občutek, katere podteme morate zajeti v svojem članku, in hkrati dobite nekaj idej o tem, kako svojo vsebino napisati še bolje. Če svojo ključno besedo vnesete v Google iskalnik, vam ta omogoča tudi funkcijo »People also ask«. Ni vam potrebno odgovoriti na vsa vprašanja, lahko pa dobite vpogled, kaj ljudje pričakujejo pod vašo ključno besedo. Če veste, po katerih ključnih besedah se uvrščajo v Googlu vaše konkurenčne strani, boste lažje zajeli temo, ne da bi pri tem izpustili kaj pomembnega. Poiščite skupne značilnosti med stranmi z najvišjimi uvrstitvami, a ne samo v smislu iskanja ključnih besed, ampak tudi iskanja podtem. Sedaj je čas, da ustvarite oris vaše vsebine. Napišite delovni naslov, ki vam pomaga razjasniti in upoštevati primarni kot pisanja, nato pa z uporabo pristopa obrnjene piramide zapišite logično strukturo podnaslovov, ki si bodo sledili skozi dokument. Takšen pristop omogoča oblikovanje besedila od najpomembnejše vsebine do vsebine, ki ni ključnega pomena, a je za bralce lahko koristna. Končno ste prišli do faze pisanja vaše vsebine, kjer boste oris spremenili v popolno oblikovan osnutek. Pri tem je priporočljivo upoštevati nekaj koristnih načel: Pri pisanju uporabljajte pogovorni ton in se izogibajte zakompliciranim stavkom in nepotrebnemu kopičenju besed. Vedno imejte v mislih občinstvo, zato ne pretiravajte s tehničnim in strokovnim jezikom. Če niste strokovnjak v panogi, za katero pišete, in imate na primer temo alpinizem, potem vam primanjkuje znanja iz prve roke. V tem primeru se je potrebno dodatno poglobiti in temeljiteje raziskati temo, da bodo z vsebino zadovoljni tudi zahtevnejši bralci. SEO oris je kot nekakšna pobarvanka, pri kateri imate splošne obrise, kako jih boste zapolnili, pa je odvisno izključno od vas. Pri tem so koristne raziskave konkurentov, ki vam pomagajo ustvariti edinstveno vsebino, drugačno od konkurence. Pomembno je, da pri pisanju vsebine sledite svojemu orisu. Nič pa ni narobe, če boste ob raziskovanju teme ugotovili, da ga je potrebno spremeniti z namenom, da bo vsebina na ta način še bolje predstavljena vašim bralcem. Če želite, da bo vaša vsebina dosegala čim višja mesta v rezultatih iskanja in pomembno prispevala k pridobivanju prometa, upoštevajte še nekaj nasvetov za optimizacijo, ki se dogaja v ozadju vsebine: Spoznali ste, da SEO pisanje ne pomeni le kopičenje ključnih besed, ampak ustvarjanje kakovostne vsebine, ki resnično služi občinstvu. To pa vam pomaga pri doseganju višjih uvrstitev v rezultatih iskanja in povečanju prometa na vašem spletnem mestu. Na tem mestu vam lahko v veliki meri pomagamo strokovnjaki iz podjetja Acenta. Zagotovite si svojo spletno analizo. Pišite nam ali nas pokličite. Z veseljem bomo sodelovali pri ustvarjanju vaših SEO vsebin.Zakaj je SEO pisanje tako pomembno?
SEO pisanje v petih korakih
Za konec še nekaj učinkovitih namigov za SEO pisanje
Brezplačen posvet