...
Skip links

Kako postati boljši SEO pisec?

SEO pisanje ni zgolj tvorjenje stavkov in besedila, ampak mnogo več. Gre za kompleksen postopek raziskovanja, opisovanja, ustvarjanja in optimiziranja vsebine tako, da glede na ciljno ključno besedo v Googlu in drugih iskalnikih dosežete čim višjo uvrstitev.

Zakaj je SEO pisanje tako pomembno?

Googlov uspeh je odvisen od zagotavljanja vsebine, ki na najboljši način odgovarja na vprašanja ljudi; in če želite, da je to ravno vaša vsebina, morate pri njenem ustvarjanju že od samega začetka upoštevati postopek SEO pisanja. Ta vam pomaga ustvarjati več prometa in na vaše spletno mesto pripeljati zainteresirane bralce in potencialne stranke.

SEO pisanje v petih korakih

Glavni cilj SEO pisanja je razumeti ljudi, kaj natančno iščejo, in prilagoditi vsebino tako, da zadovolji njihovim potrebam. Da boste pri tem čim bolj uspešni, si v nadaljevanju preberite, kako s pomočjo petih korakov najbolje pristopiti k SEO pisanju.

  1. Poiščite primerno ključno besedo

Najprej je potrebno določiti temo, ki je pomembna za posel, za katerega pišete vsebino. Zato pomislite na to, kaj ljudje vtipkajo v Google, če bi želeli poiskati vaš izdelek ali storitev – to je vaša ključna beseda.

Potem ko ste našli primerno ključno besedo, jo je potrebno temeljito raziskati s pomočjo različnih programov za analizo ključnih besed. Na ta način boste dobili dodatne predloge ključnih besed, fraz in različnih besednih zvez, ki se navezujejo na vašo in zagotavljajo dober potencial za iskanje in večji promet na vaši spletni strani.

  1. Določite namen iskanja

Potem ko ste izbrali ključno besedo, je potrebno razumeti, kaj si želijo ljudje, ki iščejo to ključno besedo. Temu pravimo namen iskanja; in če se vaša vsebina ne ujema z njim, zaman pričakujete visoko uvrstitev v Googlu. Zato je potrebno pogledati najvišje uvrščene rezultate v iskalnih rezultatih in identificirati:

  • vrsto vsebine: pristajalna stran, objava na blogu, članek ali video, ki se uvrščajo na najvišje položaje, in vam natančno povedo, kakšno vsebino morate ustvariti;
  • obliko vsebine: najpogostejša oblika (navodila, seznam, mnenje), ki se pojavi na najvišjih položajih v rezultatih iskanja in je lahko pomembno vodilo pri strukturiranju vaše vsebine;
  • kot vsebine: zabeležite si perspektivo obravnave določen teme na straneh z najvišjo uvrstitvijo.
  1. Določite podteme, ki jih morate zajeti

Sedaj je potrebno raziskati strani z najvišjimi uvrstitvami, torej vaše konkurente za to ključno besedo. S pomočjo naslednjih metod boste najhitreje ugotovili podteme, ki jih morate zajeti:

  • Metoda 1: Analizirajte vsebino in naslove konkurentov

Če imate seznam naslovov, lahko bolje razumete vsebino konkurentov in dobite občutek, katere podteme morate zajeti v svojem članku, in hkrati dobite nekaj idej o tem, kako svojo vsebino napisati še bolje.

  • Metoda 2: Označite polja PAA (People also ask)

Če svojo ključno besedo vnesete v Google iskalnik, vam ta omogoča tudi funkcijo »People also ask«. Ni vam potrebno odgovoriti na vsa vprašanja, lahko pa dobite vpogled, kaj ljudje pričakujejo pod vašo ključno besedo.

  • metoda 3: Poiščite, po čem se uvrščajo vaši tekmeci

Če veste, po katerih ključnih besedah se uvrščajo v Googlu vaše konkurenčne strani, boste lažje zajeli temo, ne da bi pri tem izpustili kaj pomembnega. Poiščite skupne značilnosti med stranmi z najvišjimi uvrstitvami, a ne samo v smislu iskanja ključnih besed, ampak tudi iskanja podtem.

  1. Ustvarite oris

Sedaj je čas, da ustvarite oris vaše vsebine. Napišite delovni naslov, ki vam pomaga razjasniti in upoštevati primarni kot pisanja, nato pa z uporabo pristopa obrnjene piramide zapišite logično strukturo podnaslovov, ki si bodo sledili skozi dokument. Takšen pristop omogoča oblikovanje besedila od najpomembnejše vsebine do vsebine, ki ni ključnega pomena, a je za bralce lahko koristna.

  1. Napišite osnutek

Končno ste prišli do faze pisanja vaše vsebine, kjer boste oris spremenili v popolno oblikovan osnutek. Pri tem je priporočljivo upoštevati nekaj koristnih načel:

  • Pišite naravno in z mislijo na svoje občinstvo

Pri pisanju uporabljajte pogovorni ton in se izogibajte zakompliciranim stavkom in nepotrebnemu kopičenju besed. Vedno imejte v mislih občinstvo, zato ne pretiravajte s tehničnim in strokovnim jezikom.

  • Uporabljajte jezik občinstva

Če niste strokovnjak v panogi, za katero pišete, in imate na primer temo alpinizem, potem vam primanjkuje znanja iz prve roke. V tem primeru se je potrebno dodatno poglobiti in temeljiteje raziskati temo, da bodo z vsebino zadovoljni tudi zahtevnejši bralci.

  • Dodajte edinstven element

SEO oris je kot nekakšna pobarvanka, pri kateri imate splošne obrise, kako jih boste zapolnili, pa je odvisno izključno od vas. Pri tem so koristne raziskave konkurentov, ki vam pomagajo ustvariti edinstveno vsebino, drugačno od konkurence.

  • Upoštevajte oris, vendar ga bodite pripravljeni tudi spremeniti

Pomembno je, da pri pisanju vsebine sledite svojemu orisu. Nič pa ni narobe, če boste ob raziskovanju teme ugotovili, da ga je potrebno spremeniti z namenom, da bo vsebina na ta način še bolje predstavljena vašim bralcem.

Za konec še nekaj učinkovitih namigov za SEO pisanje

Če želite, da bo vaša vsebina dosegala čim višja mesta v rezultatih iskanja in pomembno prispevala k pridobivanju prometa, upoštevajte še nekaj nasvetov za optimizacijo, ki se dogaja v ozadju vsebine:

  • Ustvarite prepričljiv naslov: Vaš naslov je najbolj viden element v rezultatih iskanja, zato raziščite naslove najvišje rangiranih strani v povezavi z vašo ključno besedo. Uporabite lahko številke, zanimive pridevnike, blagovne znamke, predloge in druge edinstvene izraze.
  • Uporabite kratke in enostavne URL-je: Ustvarite SEO prijazen, kratek in preprost URL naslov. Običajno zadošča vaša primarna ključna beseda, izogibajte se uporabi številk in datumov.
  • Optimizirajte predogled zadetka (snippet): Predogled zadetka je kratek povzetek vsebine, ki je viden v rezultatih iskanja. Če želimo pridobiti več klikov iz brskalnikov, potem je tudi predogled pametno optimizirati.
  • Uporabite notranje povezave: Ker je v enem članku težko zajeti celotno temo, uporabite internetne povezave, s katerimi ljudi usmerite v dodatne vire.
  • Okrepite svojo vsebino s slikami: Slike prispevajo k vsebini dodatno globino. Uporabljajte jih strateško tako, da z njimi ustvarite premore in vizualne točke.

Spoznali ste, da SEO pisanje ne pomeni le kopičenje ključnih besed, ampak ustvarjanje kakovostne vsebine, ki resnično služi občinstvu. To pa vam pomaga pri doseganju višjih uvrstitev v rezultatih iskanja in povečanju prometa na vašem spletnem mestu.

Na tem mestu vam lahko v veliki meri pomagamo strokovnjaki iz podjetja Acenta. Zagotovite si svojo spletno analizo. Pišite nam ali nas pokličite. Z veseljem bomo sodelovali pri ustvarjanju vaših SEO vsebin.

Brezplačen posvet