Kaj pomeni bounce rate za vaše spletno mesto?
Če ste tudi vi med tistimi, ki vodite svoj posel na spletu, potem ste zagotovo že slišali za izraz bounce rate?
Če pa je za vas beseda nova – nič hudega, ker vam bomo tokrat razložili njen pomen.
Bounce rate bi lahko v slovenščini prevedli kot zapustna stopnja, ki nam pravzaprav pove, koliko obiskovalcev je prišlo na vašo spletno stran, a pazite, ni naredilo nobenega drugega dejanja. To pomeni, da je vašo stran obiskovalec samo » na hitro« pogledal in jo zapustil. Pri tem pa ni obiskal nobene druge vaše podstrani, kaj šele, da bi opravil neko drugo akcijo na vaši spletni strani. Sem sodijo na primer nakup, izpolnitev kontaktnega obrazca, oddaja povpraševanja,… Oziroma vsi vaši cilji, ki jih želite, da jih vaš obiskovalec na spletni strani opravi za višjo konverzijo.
Nič kaj obetavno, se strinjamo…
Kdaj pa je potem vaš bounce rate optimalen?
Delež bounce rate oziroma zapustne stopnje merimo v odstotkih s pomočjo spletnih orodij. Nižji je vaš odstotek, boljše je. To pomeni, da so vaši obiskovalci na spletni strani ostali in » brskali« naprej po drugih vaših podstraneh. Bližji in višji kot je vaš odstotek številki 100, vam pove, da vaši obiskovalci očitno na vaši spletni strani že ob prihodu niso našli tisto kar iščejo in jo preprosto zapustili. Morda je to lahko tudi posledica slabe optimizacije, prepočasnega nalaganja spletne strani ali katerega koli drugega dejavnika. Če povzamemo je optimalen bounce rate nekje med 26 in 40%.
Za splošno strategijo digitalnega trženja je izjemno pomembno dobro razumevanje bounce rate in poznavanje različnih načinov za izboljšanje stopnje konverzije na spletni strani, za kar je najbolje poiskati pomoč izkušenih strokovnjakov. V Acenti poskrbimo za vašo optimalno zapustno stopnjo in vam ustrezno svetujemo za več prometa na vašem spletnem mestu.
Kako lahko znižate bounce rate?
Če želite znižati bounce rate spletne strani, je potrebno najprej razmisliti o tem, kaj lahko nanjo negativno vpliva. Med najpogostejše razloge uvrščamo slabo hitrost strani, pojavna okna, slabo uporabnost, nepotrebne vtičnike, nepravilno optimizacijo naslovov in meta opisov, tehnične napake, nekakovostno vsebino in neprilagojenost mobilnim napravam.
Da znižate bounce rate spletne strani, lahko storite več stvari:
-
Pregledate strani z največjim izhodnim obsegom
S pomočjo spletnih orodij poiščite strani z največjim številom odhodov. Tako boste izvedeli, na katerih straneh ljudje najpogosteje zapustijo vaše spletno mesto.
-
Pregledate analizo na strani
Analize strani vam dajo vpogled v različne podatke, kot so na primer splošna stopnja obiska ene strani za celotno spletno mesto, stopnjo obiska na posamezni spletni strani ali pa prikaz stopnje obiska ene spletne strani za vsako skupino kanalov.
-
Preverite čas na spletnem mestu
Čas obiska spletne strani vam lahko pomaga ugotoviti, ali je težava na celotnem spletnem mestu ali pa samo na določeni strani. Če imate spletno stran z visoko stopnjo obiska in s kratkim časovnim intervalom obiskanosti, je to pokazatelj, da vaša vsebina ne opravlja svojega dela.
-
Uporabite A/B testiranje
A/B testiranje je odličen način, da ugotovite, katere strani najbolje delujejo. V praksi to pomeni, da testirate dve različni verziji spletne strani in ugotovite, katera od njiju obdrži več obiskovalcev dlje časa.
-
Spletno stran optimizirajte za mobilne naprave
Ker je vse več ljudi, ki dostopa do spleta preko mobilnih naprav, je nujno potrebno, da je vaše spletno mesto optimizirano za mobilne naprave, pri čemer je potrebno nameniti pozornost tako vsebini kot tudi hitrosti nalaganja spletne strani na pametnem telefonu.
-
Spletna stran naj bo enostavna za branje
Spletno stran morate narediti dovolj vabljivo in berljivo, da bo zadržala vaše obiskovalce. Posebno pozornost namenite velikosti pisav, podnaslovom in krajšim ter enostavnim odstavkom.
-
Vključite jasne CTA (call-to-action) gumbe
Dobro razmislite o dejanjih, za katere želite, da jih obiskovalci izvedejo. V ta namen je potrebno pametno in smiselno umestiti poziv k dejanju v obliki CTA gumbov, ki bodo dodatno spodbudili aktivnost obiskovalcev na strani.
-
Popravite svoj meta opis
Meta opis je zelo pomemben element spletnega mesta, zato poskrbite, da so vanj vključene ciljne ključne besede in je primerno optimiziran.
-
Ciljajte na ključne besede, z visoko vrednostjo prometa
Ključne besede niso nekaj samoumevnega, ampak jim je potrebno nameniti posebno pozornost. Z izbiro ključnih besed, ki imajo višje vrednosti, boste dodatno preusmerili promet na svoje spletno mesto, seveda pa morate pri tem poskrbeti tudi za kakovostno vsebino.
Za izboljšanje stopnje obiska spletne strani uporabite učinkovito SEO optimizacijo
Preizkušena orodja za SEO optimizacijo spletnih strani vam bodo pomagala spremeniti visok odstotek ljudi, ki zapuščajo vaše spletno mesto, v prid tistih, ki so pripravljeni na spletnem mestu kupovati ali z vami poslovati.
Seveda pa boste najboljši uspeh dosegli le z najbolj kakovostno SEO optimizacijo, ki vključuje raziskave ključnih besed, ustvarjanje povezav, sledenje uvrstitvam ali tehnični SEO strani. Vse to in še več vam je na voljo pri Acenti, kjer bo ekipa izkušenih strokovnjakov med drugim poskrbela tudi za optimalen bounce rate.