Skip links

Študija primera – izboljšanje stopnje konverzije

Študija primera – izboljšanje stopnje konverzije


Date:
2 junija, 2020

Zvišanje povpraševanj za 150% in optimizacija procesov

Pro-domofoni so spletna trgovina, kjer se prodajajo domofoni višjega cenovnega razreda. Lastniki s prodajo preko spleta niso bili zadovoljni, zato so se obrnili na nas. Po analizi obstoječe spletne trgovine, smo prišli do spoznanja, da si stranke težko izberejo pravi domofon za svoje potrebe, kljub temu da so bili domofoni jasno slikovno prikazani in kvalitetno opisani.

Čeprav prodaja direktno preko spleta ni bila uspešna, so se povpraševanja po teh domofonih kar vrstila. Telefonske linije so bile zelo zasedene, služba za podporo pa je imela veliko dela, da je strankam pomagala pri pravi izbiri. Tudi ko so strankam poslali ponudbo, so jih morali še enkrat poklicati in preveriti če razumejo vse kar so jim ponudili.

Ob iskanju pomoči v podjetju Acenta, smo skupaj prišli do glavnega cilja:

01

Naučiti kupca, da bo lahko sam izbral kateri domofon mu ustreza.

Zasnovali smo obrazec s približno 10 različnimi vprašanji, kupca vodili do zaključka, kakšen domofon bi bil za njih najbolj primeren. Tako je služba za podporo prejela jasne odgovore in čas za izdelavo ponudbe se je močno skrajšal. Preko vprašalnika so kupci spoznali večino lastnosti domofonov, zato so si celotni proizvod lažje predstavljali in če so še vedno imeli dodatna vprašanja, so poznali način kako vprašati.

Primer obrazca:


Ko se je ta vprašalnik izkazal za uspešnega smo jim v podjetju Acenta predlagali, da jim postavimo remarketing preko Googla na podlagi tega specifičnega vprašalnika. Remarketing pomeni ponovno trženje in v tem primeru smo postavili klasične oglase, ki so kazali na različne strani na tej spletni trgovini. Ko so si stranke ogledale prodajni asortima, se jim je s pomočjo Google remarketinga, oglas začel prikazovati po različnih straneh na spletu. Ko so kliknili na oglas, so prišli na ta vprašalnik, ki so ga zelo pridno in lažje izpolnjevali, ker so se s temi domofoni spoznali že pri prvem obisku na spletni trgovini.

Rezultati skupnega dela

Povečanje obiska spletne strani

Povečanje povpraševanj

Povečanje klikov na gumb iz organskega obiska

Do vprašalnika smo želeli pripeljati tudi organske obiskovalce spletne strani. Zato smo izpostavili in preimenovali gumb za vprašalnik in od takrat naprej beležimo 40% porast klikov na ta gumb. Kot vidimo iz tega primera, lahko včasih že majhna sprememba močno izboljša stopnjo konverzije.

Oba ukrepa sta prispevala k temu da so se skupna povpraševanja zvišala za več kot 150% in to v samo enem mesecu, še več, podporna služba sedaj kljub povečanemu številu ponudb brez problema obvladuje situacijo saj ima manj dela s komunikacijo in pripravo ponudb.

Ustrezna optimizacija nakupnih kakor tudi delovnih procesov močno vpliva na izboljšanje stopnje konverzije, le ta pa na prodajni rezultat.

Želite izvedeti kako lahko vi izboljšate stopnjo konverzije v svoji spletni trgovini?

Zahtevajte brezplačen marketinški pregled