Športna agencija Sportmix skrbi za prijetno in sproščeno počutje športih navdušencev. Ekipa licenciranih strokovnjakov vas popelje skozi lepote reke Soče in bovške doline. Nudijo rafting, kanjoning, hydrospeed, šolo kajaka, supanje, športno plezanje, gorsko kolesarjenje, vodene e-bike ture, zipline …
DATUM
Junij, 2020
STRANKA
Sportmix
KATEGORIJA
Digitalni marketing
Izziv
Športna agencija Sportmix se je obrnila na nas zaradi slabega obiska tuje verzije spletne strani. Zato so pri nas naročili brezplačni pregled spletne strani. Na podlagi pregleda strani smo stranki svetovali in posneli video s predlogi in nasveti za povečanje števila obiskovalcev in števila povpraševanj. Cilj, ki so ga želeli doseči, je bil, da se predvsem na angleško verzijo spletne strani pripelje čim več novih dnevnih tujih obiskovalcev, ki se bodo zanimali za njihove storitve in jim poslali povpraševanja preko spletnega obrazca.
Rešitev
Na podlagi analize stanja, ključnih besed in sezonskega poslovanja, smo se odločili, da za takojšen rezultat in hitro povečanje obiskovalcev na strani vzpostavimo kampanjo za tuje obiskovalce. Ciljali smo na tiste obiskovalce, ki iščejo rafting, kanjoning in kajakaštvo na reki Soči z namenom, da jih pripeljemo na stran in ponudimo vse aktivnosti. Osredotočili smo se na nemški in angleški trg. Za slovenske adrenalinske navdušence pa smo vzpostavili Google kampanjo za vse aktivnosti v bližini: zipline, rafting, kanjoning…
“Storitve Acente so bile vselej na izjemno kvalitetnem nivoju. Pohvale Petru za hitro odzivnost, pripravljenost na pomoč in kakovostno svetovanje. Opaziti je obilico znanja, profesionalnosti in zagnanosti. 5 točk Acenti! ”
Za ogled mnenja kliknite tukaj ->
Ekipa Sportmix
Marketing
Rezultati
Pred oglaševanjem so na angleški verziji spletne strani beležili le 5-10 obiskovalcev dnevno. Ko smo pričeli z oglaševanjem, se je dnevni obisk povečal za cca. 900 %. Beležili smo okrog 80-100 dnevnih obiskovalcev. Google oglaševanje je potekalo 90 dni (od nekje sredine junija do konca meseca septembra). V teh dneh je bilo izvedenih 2070 različnih klikov na oglase. Oglas je bil prikazan približno 152000 krat.
V obdobju oglaševanja smo na angleško verzijo spletne strani z Google oglasi pripeljali približno 86,8% novih obiskovalcev. V času Google oglaševanja je bilo na strani med 80-100 dnevnih obiskovalcev, medtem, ko je pred vzpostavljeno kampanjo in po izključeni kampanji, obisk na strani ponovno padel in so beležili le 5 -10 obiskovalcev dnevno.
Ponudniku smo podali predloge za izboljšavo spletne strani, predvsem za uporabnike mobilnih naprav, optimizacijo strani za povečanje organskega prometa in možnosti za povečanje obiskovalcev preko družabnih omrežjih.
Cilj kampanje je bil dosežen in naš partner je bil zadovoljen s povečanjem obiskovalcev in povečanjem števila povpraševanj, ki so jih prejeli v obdobju oglaševanja. S partnerjem se tudi že dogovarjamo za nadaljnje sodelovanje.