Skip links

Royal Bled Golf

Večja prepoznavnost in več povpraševanj po njihovih storitvah

S spletno analizo smo glede na uspešnost in cilje v podjetju celovito pregledali njihovo spletno stran in trženje ter poiskali priložnosti za izboljšanje prometa in konverzij.

Pregled smo, tako kot vedno – posneli in zaposlenim razložili težave že obstoječe spletne strani in njeno izboljšanje oziroma rešitev. Zagotovili smo jim tudi strategijo in akcijski načrt, s katerim danes že uspešno rastejo njihove storitve in ponudbe (obisk golf igrišča, restavracije, namestitev,…).

Tako kot našemu naročniku bomo tudi vam zagotovo pomagali uresničiti vaše poslovne cilje na spletu.

PRIJAVITE SE NA SPLETNO ANALIZO

Royal Bled Golf je največje golf igrišče v Sloveniji ter eno izmed TOP 25 golf igrišč v Evropi. Poleg igrišča za golf vam Royal Bled nudi tudi namestitve, obisk Restavracije 9, Pro Shopa, Akademijo golfa, organizacijo teambuildingov ter posebnih dogodkov in še bi lahko naštevali.

DATUM

Avgust, 2022

KATEGORIJA

Spletno oglaševanje in vodenje socialnih omrežij

Cilji in izzivi

Glavni cilj našega sodelovanja je bilo povečanje prepoznavnosti na socialnih omrežjih (Facebook, Instagram in Linkedin) ter povečanje zasedenosti in obiska njihovih storitev. Seveda pa smo se že v samem začetku spopadli z izzivom najti resnično ustrezne potencialne stranke, kar nam je glede na končne rezultate že drugo leto našega sodelovanja, zelo dobro uspelo.

Ureditev in povečanje prepoznavnosti na socialnih omrežjih

Na socialnih omrežjih smo najprej uredili njihove poslovne profile in vse kanale zapeljali v angleškem jeziku, ki je bil na podlagi analitike najbolj primeren. Nato smo se lotili povečanja prepoznavnosti s promoviranimi objavami, narejenimi na »page like« ali »engagement« in ciljano na države ter interese, ki so podjetju pioriteta. S takšnim načinom še danes pridobivamo »zdrave« sledilce. To pomeni, da se število sledilcev počasi a konstantno povečuje, vendar so kanali čisti in jih ne zasedajo nerelavantni obiskovalci. Poiskali in povezali smo se tudi z nekaterimi influencerji s katerimi bomo v bodoče peljali zgodbo podjetja.

Google oglaševanje

  • V vsaki državi smo oglaševali malenkost drugačno ponudbo, ker smo jo prilagodili glede na nakupne navade posameznega območja;
  • Pripravili smo več kot 40 oglasov v različnih jezikih, ki smo jih redno optimizirali in posodabljali, da so se prikazovali le najbolj uspešni oz. Dobičkonosni;
  • Sestavili smo obširen seznam negativnih ključnih besed za iskalne izraze za katere nismo želeli da bi se oglasi prikazovali;
  • Poleg klasičnih kampanj smo postavili tudi napredne kampanje, ki smo jih redno optimizirali in posodabljali za čim boljši izplen.

Vzpostavitev oglaševanja

Oglaševanje smo tako na Googlu, kot tudi na Facebooku postavili v 4 jezike – slovenski, angleški, italijanski in nemški, tako kot so urejene Royal Bled posamezne spletne strani in ciljali na države in interese, ki so podjetju pioriteta.

Facebook oglaševanje

  • Za vsako njihovo ponudbo smo vzpostavili svoj oglas in vsak oglas prilagodili glede na jezik spletne strani in interese potencialnih kupcev;
  • Sproti smo tudi glede na njihove dogodke, novosti in golf turnirje vzpostavljali nove oglase;
  • Vse oglase še vedno redno optimiziramo in posodabljamo, da so še bolj uspešni.

“Mi smo nad Acento navdušeni. Na njih smo se obrnili, ker smo želeli preko nove spletne strani povečati obisk v našem razstavnem salonu. Že po nekaj mesecih je bil razstavni salon poln, posledično se je povečala tudi prodaja. V začetku leta smo nadaljevali z novim ciljem in strategijo, katere rezultati se že kažejo.”

Ekipa Comfort-el
Mnenja zadovoljni strank

Rezultati

  • 92,22% večje število obiskovalcev na spletni strani
  • 7% rast prodaje s pomočjo plačljivega Google in Facebook oglaševanja;
  • 22 več povprečnih ogledov strani na sejo;
  • 70% nižji bounce rate;
  • 923,5% večji doseg Facebook profila.
Share on

Naredite prvi korak in zahtevajte marketinški pregled

Zahtevajte spletno analizo