Royal Bled Golf
Večja prepoznavnost in več povpraševanj po njihovih storitvah
S spletno analizo smo glede na uspešnost in cilje v podjetju celovito pregledali njihovo spletno stran in trženje ter poiskali priložnosti za izboljšanje prometa in konverzij. Pregled smo, tako kot vedno – posneli in zaposlenim razložili težave že obstoječe spletne strani in njeno izboljšanje oziroma rešitev. Zagotovili smo jim tudi strategijo in akcijski načrt, s katerim danes že uspešno rastejo njihove storitve in ponudbe (obisk golf igrišča, restavracije, namestitev,…).
Royal Bled Golf je največje golf igrišče v Sloveniji ter eno izmed TOP 25 golf igrišč v Evropi. Poleg igrišča za golf, vam Royal Bled nudi tudi namestitve, obisk Restavracije 9, Pro Shopa, Akademijo golfa, organizacijo teambuildingov ter posebnih dogodkov in še bi lahko naštevali.
KATEGORIJA
Digitalna strategija
Cilji in izzivi
Podjetje je sprejelo strateško odločitev, da digitalno strategijo umesti v svoj poslovi načrt. V podjetju so se zavedali, da bodo na podlagi konkretno izdelane digitalne strategije bolj uspešni pri pridobivanju strank preko spleta.
Ključni cilji podjetja za obdobje 3 let so bili naslednji:
- Izdelava digitalne strategije podjetja in akcijski načrt za izvajanje strategije,
- povečanje povpraševanj in rezervacij njihovih storitev za 30%,
- povečanje število relevantnih obiskovalcev za 150%
- povečanje števila posameznih konverzij za 200%
- povečanje število sledilcev za 20%
Kako je podjetje povečalo prodajo z izvajanjem digitalne strategije:
Acenta je skupaj z naročnikom izvedla digitalno strategijo. Za podjetje smo opravili poglobljeno analizo stanja, izdelali strategijo ter akcijski načrt aktivnosti na digitalnem področju (terminski plan aktivnosti).
Najpomembnejši ukrepi, ki jih Acenta skupaj z naročnikom že izvaja v sklopu digitalne strategije in izdelanega akcijskega načrta:
- segmentiranje baze strank in določitev person,
- personalizacija prikaza vsebin na spletni strani,
- vsebinska posodobitev spletnih platform, s ciljem pridobivanja novih članov golf kluba,
- izvajanje vsebinskega marketinga vezano na persone in cilje,
- vzpostavitev poslovnih profilov na družabnih omrežjih v angleškem jeziku,
- oglaševanje na Googlu, kot tudi na Facebooku v 4 jezikih – slovenski, angleški, italijanski in nemški, kot so urejene Royal Bled pristajalne strani,
- vključitev influencerjev,
- za vsako ponudbo podjetja smo vzpostavili svoj oglas in vsak oglas prilagodili glede na jezik spletne strani in interese potencialnih kupcev,
- sledenje naročnikovim dogodkom, novostim, golf turnirjem in ustrezno izvajanje oglasnih kampanj.
Rezultati glede na cilje naročnika v obdobju 2 let:
- Izvedba konkretne digitalne strategije in akcijskega načrta aktivnosti s terminskim planom. Stranka je z rezultatom zelo zadovoljna, kajti podjetje ima usmeritve za uspešen nastop na spletu!
- Povečali smo število povpraševanj po storitvah za 56%
- Povečali število relevantnih obiskovalcev za 460%
- Povečali število določenih konverzij 640%
- Povečali število sledilcev za 30%
- Vsak mesec organsko pridobimo 2.6% pravih sledilcev