S spletno analizo smo glede na uspešnost in cilje v podjetju celovito pregledali njihovo spletno stran in trženje ter poiskali priložnosti za izboljšanje prometa in konverzij. Pregled smo, tako kot vedno – posneli in zaposlenim razložili težave že obstoječe spletne strani in njeno izboljšanje oziroma rešitev. Zagotovili smo jim tudi strategijo in akcijski načrt, s katerim danes že uspešno rastejo njihove storitve in ponudbe (obisk golf igrišča, restavracije, namestitev,…). Royal Bled Golf je največje golf igrišče v Sloveniji ter eno izmed TOP 25 golf igrišč v Evropi. Poleg igrišča za golf, vam Royal Bled nudi tudi namestitve, obisk Restavracije 9, Pro Shopa, Akademijo golfa, organizacijo teambuildingov ter posebnih dogodkov in še bi lahko naštevali. KATEGORIJA Digitalna strategija Cilji in izzivi Podjetje je sprejelo strateško odločitev, da digitalno strategijo umesti v svoj poslovi načrt. V podjetju so se zavedali, da bodo na podlagi konkretno izdelane digitalne strategije bolj uspešni pri pridobivanju strank preko spleta. Ključni cilji podjetja za obdobje 3 let so bili naslednji: Kako je podjetje povečalo prodajo z izvajanjem digitalne strategije: Acenta je skupaj z naročnikom izvedla digitalno strategijo. Za podjetje smo opravili poglobljeno analizo stanja, izdelali strategijo ter akcijski načrt aktivnosti na digitalnem področju (terminski plan aktivnosti). Najpomembnejši ukrepi, ki jih Acenta skupaj z naročnikom že izvaja v sklopu digitalne strategije in izdelanega akcijskega načrta: Royal Bled Golf
Večja prepoznavnost in več povpraševanj po njihovih storitvah
Rezultati glede na cilje naročnika v obdobju 2 let:
Share on
Naredite prvi korak in zahtevajte marketinški pregled
Povečali smo število določenih konverzij
640%
Povečali smo število relevantnih obiskovalcev za
460%
Povečali smo število povpraševanj po storitvah za
56%