Qwilink
Date:
14 septembra, 2020
Qwilink pomaga uporabniku pri kreiranju objav/akcij, ki jo lahko samo z enim klikom pošlje na različne povezane digitalne kanale (Facebook, Twitter, WordPress, Shopify, Woocommerce, Shopamine…).
DATUM
November, 2015
STRANKA
Acenta d.o.o.
KATEGORIJA
Digitalni marketing
Izziv
Glavni cilj pri kreiranju spletne aplikacije Qwilink je bil, kako privarčevati na času uporabnikov ob objavljanju različnih vsebin na različne spletne portale/ kanale. Preračunali smo, da za povprečno objavo na Facebook-u uporabniki potrebujejo 20-30 minut s pripravo materiala vred. Če objavljajo na več kanalov in večkrat na teden, pri tem porabijo ogromno časa. Iz tega razloga smo ustvarili Qwilink, ki vam omogoča, da lahko objavite novosti /akcije /različne vsebine na več kanalih naenkrat in na ta način tedensko privarčujete več kot 15 ur vašega dragocenega časa, ki ga lahko porabite za ostale pomembne obveznosti, ki vplivajo na uspešnost poslovanja.
Rešitev
Lastnik restavracije je bil s svojo storitvijo prisoten na različnih digitalnih kanalih. Opazil je, da najboljše rezultate beleži, če ob pravem času objavi, kaj je tekoči dan za malice. Po navadi ljudje začnejo iskati kam bodo šli na malico, takrat, ko jih o tem obvesti želodec… Predpostavljamo, da je to približno 1 uro pred dejanskim odhodom na malice. Ker lastniku restavracije vedno primanjkuje časa, mu je pri tem pomagala aplikacija Qwilink preko katere je nastavil ponudbo malic za cel teden naprej s tem, da je za vsak dan posebej, točno nastavil ob kateri uri naj se malica prikaže na vseh kanalih (Facebook, spletna stran…).
“Obožujem Qwilink, saj mi omogoča, da vsebino na vseh kanalih urejam z enega mesta. To mi prihrani ogromno časa, ki ga lahko porabim za druga poslovna opravila.”
Janja Galin
Marketing
Rezultati
Aplikacija Qwilink uporabniku sedaj privarčuje na času, saj lahko znotraj sistema pripravi 1 objavo (npr. objavo malice in fotografije), označi kanale , kjer želi objaviti vsebino in to zdaj lahko stori samo z enim klikom. Za opravilo, ki je včasih porabil 1 h dnevno, danes potrebuje samo 1 h tedensko. Kampanja omogoča, da se objavi vsak dan druga malica in to ob vnaprej določeni uri. Lastniku restavracije potem do konca tedna ni potrebno več skrbeti za obveščanje o malicah. Ker se določene malice čez čas ponavljajo lahko samo podvoji objavo in dodatno prihrani čas. Če to počne celo leto, si lahko predstavljate, da je bil naš prvotni cilj z aplikacijo Qwilink dosežen. Našemu lastniku restavracije je aplikacija Qwilink privarčevala približno 259 ur na leto.