Pro domofoni
Date:
13 septembra, 2020
Pro-domofoni.si so spletna trgovina z veliko izbiro domofonov višjega cenovnega razreda in svetovno priznanih znamk kot so Legrand, Bticino, Doorbird..
Izziv
Lastniki s prodajo preko spleta niso bili zadovoljni, zato so se obrnili na nas. Po analizi obstoječe spletne trgovine, smo prišli do spoznanja, da si stranke težko izberejo pravi domofon za svoje potrebe, kljub temu da so bili domofoni jasno slikovno prikazani in kvalitetno opisani. Čeprav prodaja direktno preko spleta ni bila uspešna, so se povpraševanja po teh domofonih kar vrstila. Telefonske linije so bile zelo zasedene, služba za podporo pa je imela veliko dela, da je strankam pomagala pri pravi izbiri. Tudi ko so strankam poslali ponudbo, so jih morali še enkrat poklicati in preveriti, če razumejo vse kar so jim ponudili.
Pristop
Zasnovali smo obrazec s približno 10 različnimi vprašanji (npr. za koliko stanovanj potrebujete domofon, kakšno vrsto domofona potrebujete, ali želite preko domofona odpirati vrata…) ter kupca vodili do zaključka, kakšen domofon bi bil za njih najbolj primeren. Tako je služba za podporo prejela jasne odgovore in čas za izdelavo ponudbe se je močno skrajšal. Preko vprašalnika so kupci spoznali večino lastnosti domofonov, zato so si celotni proizvod lažje predstavljali. Če so še vedno imeli dodatna vprašanja, pa so poznali način kako vprašati, saj so preko vprašanj spoznali možnosti, ki so na voljo.
“Z Acento smo se povezali, ker smo želeli vzpostaviti Google oglaševanje. Ekipa strokovnjakov je ugotovila, da je naša konverzija slaba in da je pred samim oglaševanjem najprej treba poskrbeti za to, v nasprotnem primeru bi metali denar skozi okno. Presenetil nas je njihov način sodelovanja, ki je zasnovan drugače kot pri drugih podjetjih. Pri drugih ponudnikih smo bili vajeni, da so nam poslali samo ponudbo za oglaševanje, medtem, ko se je Acentina ekipa dela lotila na drugačen način. Na spletni strani so najprej preimenovali gumb za povpraševanje in ga postavili na drugo mesto, kar je konverzijo povečalo za več kot 150 %. Šele nato smo pričeli z oglasi na Googlu in tako za isti denar dobili bistveno več povpraševanj.”
Julija Bizjak
Pro domofoni
Google remarketing
Po postavitvi vprašalnika smo prejeli odlične odzive, zato smo naročniku predlagali, da se dodatno vzpostavi še Google remarketing oz. ponovno trženje. Ko so uporabniki obiskali spletno stran in si ogledali prodajni asortima, se jim je s pomočjo Google remarketinga, oglas začel prikazovati tudi po različnih straneh na spletu, tudi med iskanjem na Googlu s ključnimi besedami, ki so povezani z izdelki na obiskani spletni strani. S klikom na prikazani oglas, se je uporabnike preusmerilo na vprašalnik, ki so ga že pred časom izpolnjevali in si ogledovali stran domofonov, ki so jo prav tako že srečali ob prvem obisku na spletni strani.
Rezultati
200%povečanje obiska spletne strani
150% povečanje povpraševanj
40% povečanje klikov na gumb iz organskega obiska
Do vprašalnika smo želeli pripeljati tudi organske obiskovalce spletne strani, zato smo izpostavili in preimenovali gumb za vprašalnik. Po tej spremembi smo takoj zabeležili 40% porast klikov na ta gumb. Kot je razvidno iz tega primera, lahko včasih že majhna sprememba močno izboljša stopnjo konverzije.
Oba ukrepa sta prispevala k temu, da se je skupno število povpraševanj zvišala za več kot 150% in to v samo enem mesecu. Podporna služba kljub povečanemu številu ponudb zdaj brez težav obvladuje situacijo, ker ima manj dela s komunikacijo in pripravo ponudb.
Ustrezna optimizacija nakupnih, kakor tudi delovnih procesov močno vpliva na izboljšanje stopnje konverzije, le ta pa na skupni prodajni rezultat.